2.6 : 1/2

1.9K 140 86
                                    

Naruto Sasuke'nin kapısının önüne geldiğinde gülümsedi. Onu göreceği için, ayrıca ceketini çalıp eve döndüğünde ona sarılıp uyuyacağı için mutluydu. O gelene kadar ceketi zaten yıkayamazdı değil mi? Böylece onun kokusu da Naruto ile birlikte uzun süre kalabilirdi. Derin bir nefes aldı ardından zile bastı.

Sasuke oturduğu koltuktan hızla kalkarak kapıya ilerledi, Naruto'yu dört gözle bekliyordu. Kısa zamanda onu özlemiş, gülüşünü görmek için sabırsızlanıyordu. Sasuke onu beklerken tuttuğu nefesini verdi ardından kapıyı açtı.

"Hoşgeldin küçük hırsız, içeri geç." Geri çekilerek Naruto'ya yol açtı. Naruto kocaman bir gülümseme bahşetti ona sevgiyle bakan çocuğa. "Selam!" Derken ayakkabılarını çıkardı ve salona doğru adımladı. Daha sonra odanın tam ortasında durdu. Sasuke ise geçip koltuğa oturmuştu.

"Ceketin nerede?" Bu soru üzerine Sasuke'nin yüzünde bir sırıtma belirdi. "Çalmana izin verdim, kendin bul." Naruto meydan okumaya çalışıyormuş gibi tek kaşını kaldırmaya çalıştı, daha sonra iki kaşı da aynı onda birkaç kez kalkınca pes etti. "Her yere bakabilir miyim?" Sasuke başını sallayınca Naruto bulunduğu yere bakma gereği duymadan Sasuke'nin odasına doğru ilerledi.

Sasuke o gidince gülümsedi, onunlayken huzur doluyordu içi. Bugün her zamankinden farklı olarak mavi bir tişört giymişti Naruto, gözleri daha net belli oluyordu. Sasuke'nin aklından çıkmayan o gözler. Ne zaman tam anlamıyla onun olacaktı bu mavi gözlü hırsız?

Naruto Sasuke'nin odasındaki enfes kokuyla duraksadı, mest edici bir koku, Naruto'nun çoğu zaman başka bir şeyin kokusunu almak istememesine yol açan o koku, ciğerlerine dolması için derin bir nefes aldı.

Ramen kokuyordu.

Kokunun geldiği yere ilerlediğindeyse bitmiş bir tabak hazır ramen buldu. Suratını asıp odadan çıktı. Tabağı mutfak masasına bırakıp Sasuke'nin yanına gitti, şirin bir yüz ifadesi takındı ve suratın yaklaştı.

Sasuke Naruto'nun ne yaptığını anlamamıştı. Yine neyin peşindeydi? Fazla tatlı görünüyordu. Gülüşü, yaşam amacıydı. Naruto dibindeydi, yüzüne fazlasıyla yakındı. Geri çekilmeden durdu. Şu mesafeden onu öpse kesinlikle çok uygundu, ah bir öpse!

"Sasuke-kun!" Nazik bir ses tonuydu bu. Sasuke'nin kalbine işleyen bir ses tonu. "Hmm?" Mırıldanmakla karşılık verdi. Eğer dudaklarını aralasaydı, onları Naruto'nun dudaklarıyla birleştirmek isteyecekti çünkü.

"Bana da ramen pişirir misin?"



———
Selamlarr!

Aslında yakın zamanda yazmayı düşünmüyordum fakat bekleyenler olduğunu farkettiğim için daha fazla bekletmek istemedim!

Umarım paslanmamışımdır!

Sizce Sasuke ceketi nereye sakladı?

🍥🔥

Instagram | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin