Naruto üç'e on kala çoktan parka gitmiş, banklardan birinde oturuyordu. İçinde, korkuyla beraber biraz da heyecan barındırıyordu. Ne olacağını ya da nasıl konuşması, nasıl tepki vermesi gerekeceğini bilmiyordu. Sasuke ile aralarında normal konuşma geçmediği için ve şu an ona ihtiyacı olduğu içindi bunların hepsi.
Stresle kafasını masaya yasladı. Bakışları yerdeki çimenlere kayarken derin bir nefes aldı. Suratına, boynuna, vücuduna değen rüzgarı hissetmeye çalıştı. Ağaçtan bir kaç yaprak düştü yere. Ve sağ tarafında bir hareketlenme ile ses duyuldu. "Selam." Naruto Sasuke'nin sesini duyduğu an hızla başını kaldırdı. Bu kalkış biraz hızlı olduğu için ve oturdukları bankın arkası olmadığı için Naruto arkaya doğru gitti. Alt kısmı bankta kalırken gövdesi yere düşen Naruto'ya Sasuke henüz bakıyordu. Onun gözlerini kendi üzerinde hisseden Naruto elini kaldırıp hafifçe sallayarak "Selam." Dedi. Sasuke ise hafifçe gülerek elini uzattı. Uzatılan eli Naruto tereddüt etmeden tuttu ve Sasuke'nin onu tekrar masaya doğru çekmesine izin verdi.
İkiside tam olarak yerleştiğinde Sasuke "Tamam artık başlayalım." Dedi. Kendi edebiyat defterini ve kalemini çıkardıktan sonra defterin sayfasını açarken konuşmaya başladı. "İlk olarak küçük bir tekrar yapacağım ardından ödevin verildiği konuyu özellikle tekrar edeceğim. Sen ödevini kendin yapacaksın tekrarımızı bitrikten sonra ama burada. Nasıl çözdüğünü göreceğim, kontrol edeceğim ve eğer yarısından çoğu doğruysa benden bir şey isteyeceksin, eğer doğru değilse ben senden bir şey isteyeceğim. Onun için dikkatli dinle ufaklık." Naruto gözlerini ona dikmiş pür dikkat onu dinlerken ufaklık kelimesi ile kaşlarını çattı. "Ben ufaklık değilim! Nereye ufaklık oluyorum sen de bana ufaklık diyebilecek kadar uzun değilsin niye ufaklık diyorsun ki hem, sensin ufaklık ya!" Naruto hızlı bir şekilde konuştuktan sonra Sasuke güldü. Ama bir cevap vermedi. Naruto ona sinirle bakarken Sasuke anlatmaya başlamıştı.
Sasuke anlattıkça, sayfaları çevirdikçe Naruto'nun sert ve sinirli bakışları giderek yumuşuyordu. Bakışları yumuşasada dikkatinin dağılmaması için çok özen gösteriyordu. Bu şekilde Sasuke bir isteğini gerçekleştirmek zorunda kalacaktı. Bir süre sonra ciddi bir şekilde Naruto'ya bir şeyler öğretmek için uğraşan Sasuke'ye kaydı gözleri. Suratı pürüzsüzdü, keskin hatları onu olduğundan daha mükemmel yapıyordu. Çizilmiş gibi olan çatık kaşlarını hiç bir zaman o kahkaha atarken kalktığını görmemişti onun kahkahasını duymak istedi o an, merak ediyordu. Saçları gözünün önüne düşerken fazla mükemmeldi. "Naruto?" Diyen Sasuke'nin sesiyle dünyaya dönmüştü Naruto hızlıca kafasını deftere çevirdikten sonra "Ha? Şey ben son kısmı anlamadım tekrar anlatır mısın?" Dedi Naruto. "Dinlemedin ki son kısmı anlayasın." Diyerek ofladı. Ve önceki sayfayı tekrar açtı.
"Tamam başla süre vermeyeceğim ama bir buçuk saati geçmesin." Diyerek ödevi Naruto'nun önüne bıraktı Sasuke. Elinden geldiğince iyi anlatmaya çalışmış, zorlanacağını düşündüğü yerleri tekrar tekrar anlatmıştı. Sıra Naruto'yu beklemekteydi. Cebinden telefonunu çıkartıp ınstagtam'a girdi. Naruto'nun telefonuna bakamayacağı bir pozisyona geçerek ilk önce kendi profiline girdi. Takipçi sayısına baktığında 647 olduğunu görmüştü. Soyadı sayesinde ve abisininde önceden paylaştığı fotoğraflarda olduğu kadarıyla az çok tanınıyordu. Ve kızlar yakışıklı bir erkek gördüklerinde, ah tabi erkeklerde, zaten kolayca takipçi sayısı artıyordu. Kendi profilinden çıkıp Naruto'nunkine girdi. Takipçi sayısı 589'du. Aslında kendinden düşük olacağını düşünüyordu. Ama Naruto tipsiz bir çocuk değildi, onu geçedebilirdi. Paylaştığı fotoğrafa baktığında 536 kişi beğenmişti. Ve insanların ona yavşama oranı artmıştı. Fotoğrafa tıkladığında diğerlerini etiketlediğini görmüştü. Sinirle kaşlarını çattı Sasuke, onun hangisi olduğunu anlamışlardı böylelikle. Zaten anlayacaklardı ama bu kadar, düşüncelerini farklı bir şeye yönlendirmeye karar verip derince bir nefes aldı. Ardından telefonunu tekrar cebine koydu.
Naruto'ya baktığında ise testi çoktan bitirmiş kalan çözemediği sorular ile uğraşıyordu. Ve, fazlasıyla şirin gözüküyordu. Testle cebelleşmiş gibiydi, saçları dağılmış, bacaklarını büküp üzerine oturmuştu. Sol eline suratını yasladığı için yanağı hafifçe yukarı kaymıştı. İnsanda sarılma isteği oluşurken Sasuke'nin suratında bir gülümseme oluşmuştu kendiliğinden. Naruto'nun kağıdı onun önüne itmesiyle gülüşünü suratından silip gözlerini kağıda çevirdi.
Kağıdı okumayı bitirdiğinde şaşkındı, Naruto onu dikkatlice dinlediğini gösteriyordu. Sadece bir soruyu boş bırakmıştı ve kalan yirmi dokuz soruyuda doğru yapmıştı. "Hadi, hadii! Okudun mu? Nasılmış? İstediğimi yapacak mısın? Ya hadisene!" Naruto Sasuke'nin etrafında dolanıp dururken konuşuyordu. Sasuke ise en son Naruto'nın boynunu tutup kağıda bakacak şekilde durdurdu. Boş bıraktığı soruyuda anlatıp işaretledi. Boynunu bırakıp eşyalarını toplamaya başladı. Naruto ise hala bir cevap bekliyordu. Ayağa kalkan Sasuke Naruto'nun hala onu beklediğini görünce sırıttı "Bir isteğini gerçekleştireceğim." Dedi ve eşyalarını elinin altına aldı. Naruto sevinçle zıplarken Sasuke bu haline gülmekle yetindi. Ve parkın çıkışına doğru yürümeye başladı.
Naruto sevinmesini bitirdikten sonra kalemini cebine koyduktan sonra defterini büküp eline aldı. Telefonunu zaten hiç çıkarmamıştı. Hızlı bir şekilde Sasuke'nin arkasından koştu. "Sasukee!"diye ona bağırıken Sasuke olduğu yerde durup yönünü ona çevirdi. Naruto ona yetiştiğinde nefes nefeseydi, muhtemelen sevinç dansı uzun sürmüştü. "Ben, teşekkür ederim sen olmasaydın yapamazdım." Dedi şirince gülümseyerek. "Önemli değil." Dedi Sasuke ve yürümeye devam etti. Naruto bir an onunla yürümak istese de evleri aynı yönde olmadığı için diğer tarafa yürümeye başladı. Güzel bir gün geçirmişti.
İkiside.----
godofwolfstar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram | SasuNaru
Fanfiction▪"PlayStore'de gördüğüm bir uygulama var, Instagram." ▪"Ve bu uygulamada açılan hesapların takipçileri oluyor." ▪"O halde takipçilerimizi yarıştıralım!" ▪"Tamam." ~ @uchihasasuke @uzumakinaruto 'yu takip etmeye başladı. ~ @uzumakinaruto @uchihasa...