1.2

2.5K 198 109
                                    

"Neji bilmiyorum o masum hali ile beni kendine çekiyor, sırıtışı, gülüşü, bağırışı bile, saçma sapan hareketleri, kendi içinden nasıl gelirse öyle davranıyor. Kalbinden nasıl geçerse öyle yaşıyor hayatı, sinirlensede, mutlu olsada, neşeli olsada, bütün duygularını net bir şekilde yansıtırken üzüldüğünü kimsenin görmesini istemiyor ve işin ilginç tarafı ben üzüldüğünde net bir şekilde farkına varıyorum. Üzüldüğünü gözlerine baktığımda kalbimin içinde hissediyorum, yanıyor orası sanki içimde bir şey yangın çıkarmış ve her tarafı yakıyor gibi hissediyorum. O gülümsediğindeyse içim bir denizde dalgalar kalbime ard arda vuruyor gibi, kalbimi çarptırıyor gözlerinin ışıltısı. Bilemiyorum Gaara ile aralarındaki şey beni sinirlendiriyor gidip Gaarayı parçalama hissi uyandırıyor bende." Diyerek cümlesini de bitirdikten sonra oturduğu koltukta biraz daha rahat bir pozisyona geçti ve nefesini verdi.

Yan taraftaki koltukta oturan Neji ise dikkatli bir şekilde Sasuke'yi dinlemiş, anlatırken ki mimiklerini izlemişti. "Onu anlatırken gülümsüyorsun." Durdu "Ve gülümsediğini sadece beni döverken görüyorum." Diyip sırıttı Neji. "Bebeğim, anladığım kadarıyla çok büyük fazla duygular içinde değilsin henüz, kaptırmamışsın kendini. Yani şu şekilde, suyun içindesin fakat ona karşı gelip yüzüyorsun. Düşüncem, su seni boğacak ve kendinin bir parçası yapacak. Şu an onun bir parçası olamamanın sebebi tam anlamıyla suyla bütünleşmemen gibi düşünebilirsin. Yakın değilsiniz, çok fazla konuşup beraber vakit geçirmiyorsunuz, bundan dolayı onun daha fazla hislerine bulaşamadın, net bir şekilde onu kendinle bütünleştirmen için yakın olmanız gerekiyor. Sen ise kendin yüzüyorsun." Diyerek kendine odanın ortasında duran masadan şişeyi alarak içecek doldurdu.

"Sence Gaara ondan hoşlanıyor mu?" Dedi Neji'nin bıraktığı şişeyi alırken Sasuke. "Evet, Gaara'nın zaten kızlardan hoşlanmadığını herkes biliyor, hatta arkadaş bile olamayacak bir şekilde onlardan iğreniyor ve sadece az da olsa Temari'ye taviz veriyor. Fakat Naruto'nun ne kadar sıcak kanlı bir insan olduğunu biliyorsun. Gaara onun yakınlarında olduğunda ise Naruto onunla eğlenip gülmeyi, arkadaş olmayı istiyor. Gaara'nın istediği bu ve onu da net bir şekilde elde ediyor. Salak Naruto ise asla bir şeyin farkına varmıyor."

"Sadece saf." Dedi Sasuke tebessüm ederken. Ardından masada duran telefonunu açıp ınstagramdan Gaara'nın profile girip resmi açıp sinirle masaya bıraktı telefonu. Neji ise içeceğinden yudumlarken telefonu parmağı ile kendi tarafına döndürdü. "Sakin ol canım ya." Dedi gayet yumuşak bir ses tonu ile Neji. "Bunu gördüm, insanlar yakıştıklarını düşünüyor." Sasuke derince nefesini çekti. "Gaara Naruto'nun boşver demesi ile sakinleşebiliyor, fakat Gaara sakinleşirken ben çıldırıyorum." Sasuke biraz duraksayıp yere baktı. "Uzaktan uzaktan boğuluyor olabilir miyim Neji?"


---
Erkek dedikodusu time lfkxldkxdldkslsnd nasıl gidiyor?

Naber bebek?
Bugün nasılsın?

Instagram | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin