Sasuke Gaara'yı gördüğünde bütün vücudunun gerildiğini hissetti. "Hey! Gaara?" Dedi ona doğru son adımlarını atarken sert ve net sesi ile. Naruto'nun evinin önündeydiler.
"Sasuke?" Gaara Sasuke'yi burada gördüğüne şaşırmış ayrıca sinirlenmişti. Naruto ile konuşması gereken konular vardı ve o tam da konuşacağı zaman ortaya çıkıyordu. "Burada ne işin var?" Umursamaz ve net bir şekilde konuşmasına nazaran fazlasıyla umursuyordu.
"Aynı soruyu ben de sana sormalıyım aslında ha? Bildiğim kadarıyla Naruto seninle konuşmak istemiyordu belli sebeplerden dolayı." Tek kaşını kaldırdı Sasuke meydan okurcasına, üçüncü kişi her zaman fazlalık olurdu ve sorun yaratırdı. Peki burada ki üçüncü kişi gerçekten Gaara mıydı?
"Ben de bu sebepleri açıklığa kavuşturmak için Naruto'nun yanına gelmiştim, sen bölmeseydin. Şimdi geri dönersen memnun olurum." Gaara sinir kat sayısının arttığını hissederken aralarındaki elektrik içlerinden birini yok etmek üzereydi.
Sasuke cevap vermek için ağzını araladığında kapı açıldı, ikiside hızla kafalarını Naruto'ya çevirdiklerinde Naruto hafif dolmuş gözleri ile Sasuke'ye baktı. "Sasuke lütfen içeri gel." Sasuke ise bir şey demeden Gaara'ya kısa bir bakış atıp Naruto'nun yanına geçti.
"Gaara ben üzgünüm, duygularımın sana karşılık vereceğini sanmıyorum. Ben sana karşı senin gibi hissetmiyorum ve bu konu benim gerilmeme, üzülmeme sebep oluyor. Lütfen daha fazla uzatmadan bir süre konuşmayalım, belki bir gün eskisi gibi hissedersek birbirimize karşı o zaman olabilir. Ama şimdi gitmeni istiyorum."
Gaara'nın gözlerinden kırgınlık geçerken, ona sarılmak adına bir adım attı. Sasuke ise Naruto'nun önüne geçip kapıyı hızla kapattı. Gaara ise bir süre öyle kaldıktan sonra evin önünden uzaklaşıp adımlarını parka yönlendirdi, canı yanıyordu. Peki bu yangını nasıl söndürecekti?
Naruto kapı kapandıktan sonra akmak üzere olan gözyaşlarını bıraktı, Gaara'ya değer veriyordu fakat o bunun farklı şekilde olmasını istemişti Naruto bunu istemediğindeyse onu tam anlamıyla kaybetmişti. Ellerini yüzüne koyup öylece ağlıyordu, hassas bir kişiliğinin olmasının yanı sıra arkadaşını kaybetmenin kırgınlığı da vardı üzerinde.
Sasuke sevdiği çocuğa baktı. Gözlerinin önünde ağlayışına, onun üzüntüsünü durduramayışına. Aralarındaki ufak mesafeyi kaptırken tereddüt etsede kollarını ona doladı. Sol elini onun sırtına koyarken, sağ eli ile kafasını omzuna yaslamıştı.
Naruto bir süre öylece durdu, ellerini yüzünden çekip Sasuke'nin beline doladı. Ağlaması ona sarıldıkça yavaşlayıp iç çekişlere dönüşüyordu. Eğer Sasuke burada olmasaydı asla içinden geçenleri söyleyemecekti, bunları söyleyecek ne cesarete sahipti, ne de güce.
Cesaret kaynağına daha sıkı sarıldı ağlaması sonlandığında, ondan güç bulduğu kişiye, kendine güvenmesini sağlayan, şu an da kalp atışlarını duyduğu kişiye. Bırakmak istemedi onu Naruto, hep onunla kalsaydı ve Naruto hep içinden geçenleri yapabilseydi. Herkes Naruto'nun dilediğini yaptığını düşünürken Naruto sadece dilediği iyi şeyleri, insanları kırmayacak şeyleri yapabiliyordu.
Korkaktı, insanları incitmekten korkardı. İncittiği arkadaşının arkasından, kendi incinmişiliğini saran çocuğa baktı. "Ben, teşekkür ederim. Yanımda olduğun için." Dedi Naruto hafifçe uzaklaşıp başını eğdiğinde.
Sasuke ise herkese karşı dağları yıkacak cesurlukta, korkudan eser barındırmazken; Naruto'nun üzülmesinden korkuyordu. "Ben, özür dilerim. Kırılmanı engelleyemediğim için."
Naruto başını öyle bir neşe ile kaldırıp gülümsedi ki, Sasuke kalp atışlarını kulaklarında hissetti. "Çizgi film izleyelim mi?" Dedi gülümserken. Sasuke karşısındaki çocuğa baktı, gülümserken onun kendisine ne kadar iyi geldiğini iliklerine kadar hissediyordu. "Nasıl istersen."
Onlar çizgi film izlerken Gaara parka varmak üzereydi, gözyaşları akmıyordu sadece kırıktı kalbi çok sevdiği tarafından. Derin bir nefes aldı, Naruto'yu aşması gerekiyordu başka çaresi kalmamıştı, Naruto ona sunduğu duyguları kabul etmemişti. Sasuke'yi düşündü Gaara, Naruto onun olacaktı değil mi?
Parka geldiğinde oturacak bir yer bakındı kendine saat geç olmaya başladığından etrafta neredeyse hiç insan kalmamıştı. Duyduğu boğukça gelen ağlama sesiyle gözlerini salıncaklara odakladı. Yüzünü göremese bile oturduğu salıncakta ellerini yüzüne kapatmış içten bir şekilde ağlıyordu. Gaara'nın içinde bir duygu geçişimi yaşanırken öylece kıza baktı. Kızı tanıyordu, daha önce konuşmamalarına rağmen aynı sınıftaydılar. Sakura, çoğu kız gibi o da Sasuke'den hoşlanırdı. Gaara kararsızca adımlarını onun salıncağına yönlendirdi. Şu an orada ağlayan kendisi de olabilirdi.
"Seni sallamamı ister misin?" Sakura tanıdığı sese karşılık gözlerini silip başını çevirdi. Şaşkınca gözleri hafifçe açılırken Gaara onun yüzünü incelemişti. Yüzünün rengi solmuşken, yeşil gözlerinin etrafı ağlamaktan kızarmıştı. "Ben, şey, yani sen, ımm?" Gaara hafifçe tebessüm edip kızı sallamaya başladı. Onun üzgün düşüncelerini dağıtırken kendininkilerde dağılsın istedi.
Naruto ağladıktan sonra hafifçe uykusu geldiğini hissederken Sasuke'ye baktı, Sasuke ekrandan gözlerini kendine bakan Naruto'ya çevirdi. Sorarcasına tek kaşını kaldırıp Naruto'ya bakmayı sürdürdü.
"Kucağına yatabilir miyim?" Sasuke duraksarken gülümseyip cevapladı, "Tabi."
"Daha hızlı sallayabilir misin!" Gaara ise çoktan kahkahalar ile gülen kıza, neşeli bir ses ile cevap verdi. "Tabi ki!"
———
Gaara X Sakura
Gaara X Naruto
Gaara X Sasuke
Sasuke X Naruto
Sasuke X Neji
?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram | SasuNaru
Fanfiction▪"PlayStore'de gördüğüm bir uygulama var, Instagram." ▪"Ve bu uygulamada açılan hesapların takipçileri oluyor." ▪"O halde takipçilerimizi yarıştıralım!" ▪"Tamam." ~ @uchihasasuke @uzumakinaruto 'yu takip etmeye başladı. ~ @uzumakinaruto @uchihasa...