İdiot:კისრიდან ვიწყებ შენს კოცნას
მერეკი ნელნელა ტუჩებს ვუახლოვდები.ისეთი გემრიელი ტუჩები გაქვს ვერ ვჩერდებიმეკი ამდროს ხელს შენს შარვალზე ვაცურებ და ვხსნი.
İdiot:კოცნით საწოლამდე მიმყავხარ და გაწვენ.ცოტახანს ვშორდები შენს ტუჩებს და მაისურს გაძრობ,მერე კი შარვალს გხდი.
მეც გაძრობ მაისურს და შარვალს გხდი.ახლა ორივეს სხეული მარტივად ეხება ერთმანეთს.
İdiot:თქმა ნუ გერიდება გინდოდა გეთქვა პენისები მარტივად ეხებიან ერთმანეთს
რა მოხდა რატომ აღარ მწერ
საკმაოდ დიდი ხანია მაკვირდები და ალბათ იცი რომ მე არაფერი არ მერიდება.შემიძლია ქუჩაშიც კი გავჟიმო ქალი
İdiot:კარგი რაა ისევ ქალებს დავუბრუნდიით
მე დავუბრუნდი შენ არა;)
İdiot: ჯანდაბა ჰარი კიდევ დაუბრუნდიი შენს საზიზღარ მოდს ?
İdiot:ლიამს მოვკლავ აუზში გადაგაგდო
ასე ვთქვათ გამომაფხიზლა )
İdiot:თორემ სექსთინგი გვექნებოდა )
შენ გგონია მასე.შენც ამ წვეულებაზე ხარ ?
İdiot:არა ჩიტმა მომიტანა ამბავი რომ აუზში გადავარდი.ლიამის მოსვლამდე კარგად იყავი.ამას ინანებს.
არაფერსაც არ ინანებს პიდარასტო
İdiot:როგორც შენ იტყვი ხოლმე ლიამიც პიდარასტია
ისევ დაიწყეე ბლააა ბლააა ბლააა
İdiot:კარგი გართობა ჰარი
მიდიხაარ ახლა ვიტირებ
İdiot:არა რას ამბობ წვეულება ხომ ჯერ ახლა იწყება ;)
მის წერილს ყურადღება არ მივაქციე და ოთახში სველი ტქნსაცმლის გამოცვლა დავიწყე.წვეულება ნეილის სახლში იყო და მეც მის ოთახში ამოვედი გამოსაცვლელად.შარვალი ჩავიცვი და სანამ მაისურს ჩავიცვამდი კეტების შეკვრა დავიწყე.ოთახის კარის ხმის გაგონებისას მეგონა ნეილი იყო.არც კი შევხედე.
-ოჰოჰ შიშველიც რა ლამაზი ყოფილა
თავი ავწიე.ეს რათქმაუნდა ზეინი იყო.ხელში სასმელით სავსე ჭიქა ეჭირა.ნასვამი ჩანდა.
-რას ბოდავ ზეინ
-ბოდიში შემეშალა ნახევრად შიშველი უნდა მეთქვა .შიშველი სხვა რაღაცაა
-ჯანდაბა ზეინ მშვენივრად ვიცი რას ნიშნავს შიშველი და ნახევრად შიშველი.
-უფრო დიდი სიზუსტისთვის სჯობს პრაქტიკულად აგიხსნა )
ზეინმა სასმელიანი ჭიქა მაგიდაზე დადო და საწოლისკენ გამოემართა.
დაავოთეთ და დამაფოლოვეთ