მისი ტუჩები მოულოდნელად ჩაეწება ჩემსას.ლიამი უხეშად,მაგრამ სასიამოვნოდ კოცნიდა ჩემს ტუჩებს.ამის ჩემს თავთან აღიარებაც კი მიჭირდა,მაგრამ მომწოდა მისი კოცნა,ამიტომ მეც აინანებ
ერთმანეთს მაისურები გავხადეთ.ჩვენი ცხელი სხეულები ერთმანეთს ეხებოდნენ.ლიამმა ყელზე კოცნა, დამიწყო რაზეც ხმადაბლა ამოვიკვნესე.
ლიამი:ჯანდაბა ჰარი მაგიჟებ.ჭკუიდან გადაგყავვარ.შენი სურნელი,სხეული,თმა.
მინდა,რომ ეს ყველაფერი მხოლოდ მე მეკუთვნოდეს.მხოლოდ მე.ლიამს ზემოდან მოვექეცი რასაც მისი სიცილი მოჰყვა.
-რატომ იცინი
ლიამ:ბედნიერებისგან.მინდა,რომ სულ მთვრალი იყო.
-ისე,რომ იცოდე პირველი არ ხარ ვინც ამას მეუბნება.ნუთუ ასეთი საყვარელი,მთვრალი ვარ )
ლიამი:უსაყვარლესი
-მაშინ,მოკეტე და მაკოცე იდიოტო.
ლიამი სწრაფადვე დაემორჩილა ჩემს ბრძანებას და კოცნა დამიწყო ,მეკი ამდროს შარვალი გავიხადე და მისი შარვლის შეხსნაზე გადავედი.მალე ორივე სრულიად შიშვლები ვიყავით.
ლიამი გადმოვაბრუნე და მალევე დავიწყე მოძრაობა მასში,რასაც ლიამის ხმამაღალი კვნესა მოჰყვა.-ხმადაბლა იდიოტო,მალე მთელი წვეულება შენს ხმაზე ანძრევს.
ლიამი:ჯანდაბა სექსის დროს არავის გავუცინებივარ.
ლიმმა ბალიში ჩარგო თავი და ჩუმად კვნესოდა.
ლიამი:მე არ შემიშვეებ?
-არა
-რატომ?
-იმიტომ რომ არ მინდა
-კარგი ესეც მიღწევაა ჩემთვის დღეს ასე იყოს
ბიძგებს ავუსწრაფე,რომ გამეჩუმებინა.ბოლოჯერაც ვიმოძრავე,მასში და მის გვერდით გადმოვწექი
-ჯანდაბა ლიამ პირველი ხარ ვინც სექსის დროს ამდენს ლაპარაკობდა.
ლიამი გადმობრუნდა და სხეულზე კოცნების დატოვება დამიწყო
ლიამი:ჯერ ახალი ხარ,უფრო ბევრი რამის გაკეთება შეიძლებოდა,იმხელა სიამოვნებას მიიღებდი გაგიჟდებოდი,მაგრამ რადგან არ გამიშვი ლაპარაკით დავკმაყოფილდი;)
ბოლოს ტელეფონის ეკრანზე მყოფ წერილს დავხედე სადაც
İdiot:ამას ინანებ
ეწერა.არვიცი რატომ,მაგრამ ტელეფონი დავშალე და კარადაზე დავდე,მერე კი ჩამეძინა.
დაავოთეთ და დამაფოლოვეეთ