13

922 73 0
                                    

პატარა ბავშვივით ავეკარი გასახდელის კარებს,რასაც ზეინის სიცილი მოჰყვა.ამას თუ სიცილი ჰქვია კინაღამ გაიგუდა.
-ნუ იცინი ზეინ მაღიზიანებს
-გაღიზიანებს?
ფეხზე წამოდგა მომიახლოვდა
-მაღიზიანებს
-მართლა?
კიდევ ერთი ნაბიჯით მომიახლოვდა
-მართლა იდიოტო !
-შეგაშინე?
ხელები გადააჯვარედინა და როგორც იტყვიან ხოლმე ფეხის ფრჩხილებიდან თმის ღერამდე შემათვალიერა.
-ხო შემაშინე.
-შენი ბრალია უფრო ყურადღებით უნდა იყო ხოლმე.არა შენი კიარა ქალების ბრალია იმდენს გწერენ,რომ ყურადღებას ვეღარ იკრებ.
-შენი საქმე არარის ვინ მომწერს,ვის მივწერ და ყურადღებით ვიქნები თუ არა.
გაბრაზებულმა ჩანთა ძირს დავაგდე,ჩამოვჯექი და კედელს მივეყრდენი.ზეინი ჩემს პირდაპირ სკამზე ჩამოჯდა ისევ წყნარად და მომღიმარე სახით ყურება გააგრძელა.
-აგრესიული ხარ ჰარი
-რამე ახალი მითხარი !
ირონიულად გავუღიმე და სიგარეტს მოვუკიდე.
-სიმფატიური ხარ
გაკვირვებული მივაშტერდი ზეინს ნამდვილად არ ველოდი ამ სიტყვებს
-ბოდიში
-რრატომ?
-რაღაც ახალი უნდა მეთქვა მაგრამ სიმფატიური,რომ ხარ ეს უკვე იცი)
არ ვუპასუხე უბრალოდ სიგარეტის მოწევა გავაგრძელე.ის კი ისე მიყურებდა თითქოს ჩემს ყოველ გაბოლებაზე სიამოვნებას იღებდა.არა მას სულაც არ უნდოდა სიგარეტი უბრალოდ ისე მიყურებდა როგორც ქალები მიყურებენ ხოლმე აღფრთოვანებულები,როდესაც სიგარეტს ვეწევი.
-კარგი ჰარი ასე დაშოკილი როჟით ნუ მიყურებ გეი არ ვარ :D
-ნუთუ ასეთი ადვილია ჩემი აზრების კითხვა
-ანუ ამას ფიქრობდი? )
-თითქმის
-თითქმის)..
-კიდევ არის ერთი ვიღაც ისიც მარტივად კითხულობს ჩემს აზრებს.ამიტომ გკითხე ნუთუ ასეთი ადვილია ჩემი აზრების კითხვა
-იქნებ უბრალოდ ჩვენ კარგად ვკითხულობთ აზრებს?
-ალბათ..
-მოწევ?
-მოვწევ
კოლოფი ზეინს ვესროლე და მეორე ღერს მოვუკიდე.მანაც მოუკიდა ერთხელ გააბოლა და განაგრძო ჩემი ყურება.
-ჰარი რატომ ეწევი ამდენს?
-როგორც ცოტახნის წინ ნახე აგრესიული ვარ.ადვილად ვბრაზდები და ამყველაფრისგამო ხშირად ვეწევი.
-გასაგებია.
-პირდაპირი ვარ რაღაც თუ მაინტერესებს პირდაპირ ვსვამ ხოლმე კითხვას.
-გასაგებია ჰარი.მკითხე.
-ასე რატომ მიყურებ ზეინ?
-როგორ ასე?
-აი ასე
ზეინი ადგა და ჩემსკენ მოემართა ჩვენ შორის მანძილი არ იყო დარჩენილი,უბრალოდ ის ფეხზე იდგა და მე კი ვიჯექი.ჩაიცუცქა და სიგარეტის კვამლი სახეზე შემომაბოლა.ახლა ჩვენს სახეებს შორია 1სანტიმეტრიღა იყო დარჩენილი.
-ასე?
-ხო ასე რატომ მიყურებ
-იმიტომ რომ კარგი საყურებელი ხარ იდიოტო
უფრო მომიახლოვდა და განაგრძო
-და არამარტო საყურებელი;)

დაავოთეთ და დამაფოლოვეთ
ეს ძალიან მნიშვნელოვანია ჩემთვის.

message1Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora