ჯანდაბა!
ფანჯრიდან გავიხედე თუ არა ზეინი დავინახე შავ ჯიპზე იყო მიყრდნობილი და მთელი გულით იცინოდა.სპორტული შარვალი და ზედა ჩავიცვი.ბოტასებიც ჩავიცვი და ზეინთან ჩავედი.დამინახა თუ არა ღიმილი შეწყვიტა.სრული სერიუზულობით მიყურებდა.-რის მიღწევას ცდილობ?
ზეინი:თხლად რატომ გაცვია ახლახანს იბანავე.
-ჯანდაბა შეწყვიტე სისულელეებზე საუბარი ზეინ
ზეინი:ის რასაც სისულელეს ეძახი,ჩემთვის მნიშვნელოვანია
-შეწყვიტე ეს ყველაფერი და წადი ჩემი ცხოვრებიდან.სამუდამოდ!
ზეინი:სამუდამოდ?
აღარ ვუპასუხე უბრალოდ თავუ დავუქნიე და კედელს დავუწყე ყურება.მან კი ჩემდამოულოდნელად შეასრულა ჩემი თხოვნა შებრუნდა და წავიდა.
რა?ასე მარტივად უბრალოდ მიდის?შეწყვიტე საკუთარ თავთან საუბარი ჰარი.ჯანდაბა!
ცხოვრებაში არის მომენტები როდესაც სულ სხვას ფიქრობ და სულ სხვას ამბობ.იმის გასაანალიზებლად კი თუ რამხელა ტკივილს მოგანიჭებს ეს საქციელი ზოგჯერ დიდი დრო გჭირდება.ხო შესაძლოა მაშინვე ვერ გაანალიზო შენი საქციელი,მაგრამ რაც არ უნდა გვიან იყოს გამოასწორე შენი სისულელე.მხოლოდ მასზე იფიქრე .ხელი არ შეგიშალოს ხალხის აზრმა.იყავი ის ვინც ხარ,როდესაც ზეინი წავიდა თითქოს რაღაც დავკარგე.რაღაც ლამაზი და საჭირო....მნიშვნელოვანი.10წუთის განმავლობაში გაშეშებული ვიდექი ქუჩაში. მერე კი როდესაც გამოვფხიზლდი მივხდი რომ მირჩევნოდა გეი ვყოფილიყავი და ამეტანა ყველაფერი მასთან ერთად ვიდრე დავბრუნებოდი ძველ "ვითომდა სრულყოფილ" ცხოვრებას მის გარეშე.
რამოდენიმეჯერ შემოვირბინე ქუჩა საიდანაც ზეინი წავიდა,მაგრამ ზეინი არსად არ ჩანდა.
ჯანდაბა!
კედელს თავით მივეყრდენი და მუშტების დარტყმა დავიწყე.
უკან მანქანის ხმა გავიგე,რომელიც ჩემთან გაჩერდა,მეკი კიდევ არ ვბრუნდებოდი.ჰარიი!
ჰარიიიი!
ჰაროლდ!
მხოლოდ ახლა შევბრუნდი.ზეინი ჩემს პირდაპირ იჯდა მანქანაში
ისევ მიღიმოდა.ზეინი:აი ხომ ხედავ მხოლოდ ასე მომართვისას მპასუხობ.
ხმას ვერ ვიღებდი ისე გამიხარდა მისი დანახვა.
ზეინი:დაგაგვიანდა
მითხრა სრული სერიუზულობით და მანქანა დაქოქა.
თავი ჩაღუნა და გაიცინა,სანამ რამეს გავაცნობიერებდი შემომხედა და კარი გამიღო
ზეინი:მაგრამ მაინც მოხვედი^^სწრაფადვე ჩავჯექი მანქანაში,კარები ჩავკეტე და გიჟივით დავუწყე კოცნა
34 ფინალია.დაავოთეეთ