6.BÖLÜM

634 39 2
                                    

Jungkook hala şoktaydı. Bu durumu sindirmeye çalışıyordu, bu olamazdı.5 yıldır deli gibi sevdiği insan da onu seviyor olamazdı. Bu bir rüya olmalıydı. Eğer bu bir rüyaysa uyanmak isteniyordu kesinlikle.
-Jimin-
Jimin Jungkook'un aksine şoktan çıkmış, sevinçle evin içinde bir sağa bir sola koşturuyordu. Onun da hayalleri gerçek olmuştu. Jungkook da onu seviyordu, hayatının aşkı da onu seviyordu.Bu durum hala Jimin'e hayal gibi geliyordu.
-jungkook-
Hala şokta olan Jungkook, sevdiği çocugun onu sevdiğine hala inanamıyordu. Uyumak için yatağa yattı ama uyuyamıyordu, uyumayı çok seven çocuk şuan uyuyamıyordu. Ama uyuyamamaktan şikayetçi değildi sonuçta şuan her şey karşılıklıydı ve bu Jungkook için rüya gibi bir durumdu.Bir anda Jimin'e cevap vermediği aklına geldi. Telefonu eline aldı, elleri hala titriyordu. Cevap olarak ne yazacağını düşünürken bir anda gelen mesaj sesiyle irkildi.

(ChimChim kullanıcı adını Jiminie olarak degiştirdi...)

Jiminie: Kookie orda mısın?

Gördüğü mesaj sayesinde gülümsedi. Hala Jimin'e ne yazacağını bilemiyordu. Ama artık bir şey yazması gerekiyordu. Bir anda bütün cesaretini topladı ve mesaj yazmak için hazırlandı.

(Jungkook kullanıcı adını kookie olarak değiştirdi...)

Kookie: Aaa şey Jimin evet burdayım.Sanırım!!

Jiminie: Ahh sonunda nereye kayboldun bi anda?!

Kookie: Şey şokun etkisiyle biraz dondum sanırım.

Jiminie: Ben de aynı durumdayım kookie🙈 Hala inanamıyorum olanlara 5 yıldır sevdiğim adamın beni sevmesi çok fazla nasıl desem hayal gibi, hiç bitmesini istemediğim bi rüya...

Kookie: 5 yıl mı?😱

Jiminie: Evet niye ki kook ?

Kookie: Oha ben de seni 5 yıldır seviyorum gördüğüm ilk günden beri seni çok seviyorum ve seni her gördüğümde kalbim delirmişçesine atıyo Jimin!!!

Jiminie: Ohaaa ohaaa ohaaa inanamıyorumm şuan aynı şekilde birbirimize aşığız aşık olma zamanımız günümüz saatimiz hatta anımız bile aynı !!!

Kookie: Sen ciddi misin?! Sen de mi ilk gördüğün andan beri seviyorsun? Buna inanamıyorum ben sensiz bu 5 yılı boş boşuna mı geçirdim siktir!!!

Jiminie: Cidden siktir ben 5 yıl
boyunca boşuna mı kıvrandım sana fakeden bile yazabilmek için 3 ay düşündüm kook tam 3 ay.

Kookie: Artık hiç birşeyin önemi yok herşeyi biliyoruz 😍

Jiminie: Evet kookie evet 💋❤️

Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin