Ders bir türlü bitmiyordu ve daha bitmesine çok vardı. Keşke şu profesör serbest bıraksa diye düşünürken sıraya koyduğu kafası yüzünden uykusu gelmişti.
~Jungkook~
İşi bitmiş sevgilisinin yanına gitmek için hazırlanıyordu. Saçını ve üstünü düzeltti.
Son olarak aynaya baktı ve cafe'den çıktı. Cebinden telefonunu çıkararak sevgilisine mesaj attı.Mochim🐣❤️; Sevgilim geliyorum nerdesin.
...10 dakika bekledikten sonra cevap gelmeyince endişelendi ama derste olduğunu düşünerek biraz daha bekledi. Uzun süre cevap gelmeyince çok merak edip hızlıca okula doğru gitti. Yol boyunca mesaj atmaya devam etti.
Mochi🐣❤️; Sevgilim nerdesinn!??
.....
Mochi🐣❤️; JİMİN CEVAP VERRRR!!????
Sonunda okula ulaşmıştı. Hızlı hızlı giderken dersten çıkmış bir arkadaş grubu görür görmez yanlarına adımladı. Jimin'i tanımaları için içinden yalvarıyordu.
_ "Merhaba size birşey sorabilir miyim?"
Kafalarını hafifçe salladılar.
_ " Jimini tanıyor musunuz?
Hemen kafa salladılar ve içlerinden biri ;
_ " En son kafası masanın üzerindeydi dersteyken sanırım uyuya kaldı" dedi.
Onlara teşekkür ederek sınıfın yerini öğrenip oraya doğru adımladım. Sınıfa girdiğimde sınıfta kimse yoktu. Tam çıkacakken en arkada uyuyan Jimin'i gördü.
Adımlayarak sevgilisinin yanına gitti. Yavaşça saçlarına öpücük kondurdu. Bu çocuk cidden melekti. Jimin kıpırdanmaya başladığı sırada geri çekilip uyanmasını bekledi. Uyanınca ona bakan bedenle şaşırsa da onu çok özlemişti ve hızla dudaklarına yapıştı.