12.BÖLÜM

384 29 8
                                    

Bütün yolu Jungkook'un kucağında geldiği için mutluydu. Jungkook da onu taşıdığı için....                 İkiside birbirlerinin kokusunu çekmişlerdi yol boyu. Evin önüne geldiklerinde Jungkook nefes nefese kalmıştı. Jimin ağar değildi ama baya bi zamandır kucağında taşıyordu, yolun uzun olmasından dolayı nefes nefese kalmıştı. Jimin'i eve bıraktıktan sonra eve gitmeden önce sevgilisinin dudaklarına uzun bi öpücük bıraktı ve evine yürümeye başladı.Jimin çok mutluydu yaşadığı bu 1 hafta rüya gibiydi iykide o mesajı atmıştı. Jungkook eve gider gitmez üstünü değiştirip telefonunu eline aldı ve şimdiden özlediği sevgilisine mesaj attı.

Kookie: Jiminieee💕💕

Jimin mesaj sesiyle irkilmişti. Mesaj atanın sevgilisi olduğunu görünce tebessüm etti ve yatağına geçip ona cvp vermek için hazırlandı.

Jiminie: Efendim kookie💕

Kookie: Seni özledim sevgilim şimdiden.

Jiminie: Bende hayatım ama senin yarın işin var ve benimde,bu yüzden uyumalıyız kookiee yoksa yorgunluktan hiç birşey yapamıycaz.

Jungkook Jimin'in haklı olduğunu biliyordu ama ondan ayrı kalmak çok sinir bozucuydu. Bu düşünceleri kafasından attıktan sonra sevgilisine mesaj attı.

Kookie: jiminieee bana resim at bari resmine bakarak uyiyim!!!

Jiminie: Hemen sevgilimmm!!

Kookie: AYHH JİMİNİEEE SEN NEDEN BU KADAR TATLI ŞİRİN VE GÜZELSİN !!! SANA BAŞKALARININ BAKMASI ÇOK SİNİR BOZUCU SADECE BENİM OL İSTİYORUM ELİMDEN GELSE SENİ Bİ KUTUYA HAPSEDER BENDE YANINA GELİR ORDAN HİÇ ÇIKMAZDIK!!!! SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM JİMİ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kookie: AYHH JİMİNİEEE SEN NEDEN BU KADAR TATLI ŞİRİN VE GÜZELSİN !!! SANA BAŞKALARININ BAKMASI ÇOK SİNİR BOZUCU SADECE BENİM OL İSTİYORUM ELİMDEN GELSE SENİ Bİ KUTUYA HAPSEDER BENDE YANINA GELİR ORDAN HİÇ ÇIKMAZDIK!!!! SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM JİMİNİEEE ÇOOOOKK💕💕💕💕💕💕💕

Jimin gördüğü mesaj sayesinde çok mutlu olmuştu ve mutluluktan ağlıyordu. Sevgilisi onun mutluluktan bile olsa ağlamasına karşıydı ama o dayanamıyordu. Sevgilisine hemen mesaj attı.

Jiminie: Sendende bekliyorum sevgilim.

Jungkook: hemen atıyorum jiminieee💋

Jiminie: Ahhh JUNGKOOK SENİ SEVİYORUM VE HEP SEVİCEM BEBEĞİMM😍💋 İYİ GECELER  KOOKİE İYİGECLER SEVGİLİM💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jiminie: Ahhh JUNGKOOK SENİ SEVİYORUM VE HEP SEVİCEM BEBEĞİMM😍💋 İYİ GECELER KOOKİE İYİGECLER SEVGİLİM💕

Kookie: İYİ GECELER JİMİNİEEE💛
...

Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin