10.BÖLÜM

517 33 18
                                    

Telefonun çalmasıyla neye uğradıklarını şaşıran bedenler bi anda yatakta doğrulup birbirlerine baktılar. Bir süre sonra ikiside kahkaha atmaya başlamıştı çünki bi anda uyandıkları için çok şaşırmışlar ve o andaki yüz ifadelerini çok komik  bulmuşlardı. Jungkook'un telefonu çalıyordu telefonu eline alıp açmak için kaydırdıktan sonra kulağına götürdü. Jimin kimin aradığını çok merak ediyordu ama pek çaktırmamaya çalışıyordu. Jungkook karşısındakiyle konuşmayı bitirdikten sonra biranda Jimin'e sarıldı. Jimin şaşkınlıktan ne yapacağını bilemesede şaşkınlığını üzerinden attıktan sonra oda minik ellerini jungkookun geniş omuzlarına doladı. Bir süre sarıldıktan sonra jimin yavaşça çekilip meraklı gözlerle sevgilisine bakmaya başladı. Jungkook sevgilisini daha da meraklandırmadan konuşmaya başladı; " Arayan patronumdu ve bugun cafeyi açmıyacağımızı söyledi vee bu da ne demek oluyo (bir anda bakırarak) BÜTÜN GÜN BERABERİZ JİMİNİEEE!!!" Bu sözleri duyan jimin o sevinçle dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı. Ayrıldıklarında küçük bir çocuk gibi sevgilisinin gözlerine bakarak; "LUNAPARKA GİDEBİLİR MİYİZ KOOOKİEE LÜTFEEEEENNNN!!" diye bağırmaya başladı. Junkook bir anda gülmeye başlamıştı. Jiminin yüz ifadeleri küçük bir çocuğun yüz ifadelerinden farksızdı ve Jungkook'un ona daha çok aşık olmasını sağlıyordu. Sevgilisinin ona cevap bekleyen gözlerle baktığını görünce onu daha fazla bekletmeden cevap verdi; " Gideriz Jimineee!!" Sevinçle sevgilisine sarılan Jimin hızla kalkıp dolaba doğru yöneldi. Jungkook ilk başta ne yaptığını anlamasada Jimin'in giysi dolabına yönelmesiyle ne olduğunu anlamıştı. Sevgilisi biran önce gitmek istiyordu. Onun bu hallerine gülmeden edemiyordu. Oturduğu yerden kalkıp Jimin'e mutfağa ineceğini söyledi. Jimin kafasıyla onayladıktan sonra merdivenlerden yavaşça inmeye başladı. Mutfağa geldiğinde ne yapıcağını düşündü yemek yapmakla pek arası olduğu soylenemezdi. Aslında Jin huyungu birkaç bir şey öğretmişti ama bir anda aklına krep yapmak geldi en azından daha önceden yaptığı bişeydi. Krep malzemelerini aramaya koyuldu. İhtiyacı olan malzemeleri aldıktan sonra tavayı ocağa koyup krep hamurunu kızgın tavaya döktü krepler pişerken hızlıca masayıda hazırlıyordu. Sonunda herşey hazırdı ama jimin hala ortalıkta yoktu. Seslenmek için merdivenin başına gitti. "JİMİNİEEE HAYATIM HADİ AMA ARTIK BİRAZ DAHA OYALANIRSAN GİDEMİYCEZZZ!!!!"
Jimin sesi duyar duymaz biraz daha hızlandı. Elindeki siyah deri pantolununu geçirdi üzerinede beyaz bi sweatshırt geçirdi

Sevgilisini daha fazla bekletmemek için hızla merdivenlerden indi ve sevgilisinin yanına geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilisini daha fazla bekletmemek için hızla merdivenlerden indi ve sevgilisinin yanına geldi. Tam Jimin'in geldiğine seviniyordu ki Jimin'in giydiklerini görünce bi anda sinirlenmeye başladı ve istemsizce bağırdı;"JİMİN BUNE YA BEN SANA DEMEDİM Mİ DERİ PANTOLON GİYMİYCEKSİN DİYE BENİ NEDEN DİNLEMİYORSUN!!!"Jimin korkuyla olduğu yerde sıçradı gözleri dolmuştu en nefret ettiği huyuydu biri ona bağardığı zaman istemesede gözleri dolardı. Jungkook onu korkuttuğunu ve üzdüğünü farkedince yanına yaklaştı ve ellerinden tutarak; "Özür dilerim Jiminiee seni çok kıskanıyorum sana deri pantolon çok yakışıyo.Sen onu giyince herkesin ilgisini çekiyor ve bu beni deli ediyor jiminieee çok özür dilerim sevgilim."diyerek karşısındaki bedene sarıldı. Jimin bi anda şaşırsada kendine sarılan bedene karşılık vererek kollarını sevgilisine doladı. Onun çok kıskanç olduğunu biliyordu birbirlerine açılmadan önceki zamanlar cafeye deri veya yırtık pantolonla gittiginde yüzü düşüyor bakanlara sert davranıyordu fakat Jimin bunun nedenin daha yeni anlayabilmişti. Çünkü ozamanlar daha onun kendisinden hoşlandığını bile düşünmüyordu.Jungkook konuşarak sesizliği bozdu; " Hadi  ama sevgilim gitmek istiyorsak kahvaltını bitirmelisin ve bide tabi şu pantolonunu değiştirmelisin" diyerek onun sandalyeye oturmasını sağladı. Yemeklerini hızlıca yedikten sonra masayı toplayıp hazırlandılar. Jimin pantolonu çıkartmamıştı ve çıkartmayı düşünmüyordu. Fakat Jungkook hala onun çıkartması için bekliyordu. Jungkook; Jiminieee o pantolonu çıkartmadan hiç bir yere gitmiyoruz!" dediğinde Jimin sinirlenmişti. Tamam kıskanmasını çok seviyordu ama en sevmediği şeyde kıyafetlerine karışılmasıydı. Jungkooka sinirle bakıp ;DEĞİŞTİRMİYCEM KOOKİEEE DEĞİŞTİRMİYCEM!!" dediğinde sevgilisinin sinirlendiğini anlamıştı. Jungkook birden sinirle; "JİMİNN O PANTOLONU PARÇALATMADAN ÇIKARDA GİDELİM!!" demesiyle Jimin hem korkmuş hem de dahada sinirlenmişti ama sevgilisinin çok inatçı olduğunu ve dediğini yapcağını bildiği için yukarı çıkıp düz bir siyah pantolon giyip aşağıya indi.

 Jungkook birden sinirle; "JİMİNN O PANTOLONU PARÇALATMADAN ÇIKARDA GİDELİM!!" demesiyle Jimin hem korkmuş hem de dahada sinirlenmişti ama sevgilisinin çok inatçı olduğunu ve dediğini yapcağını bildiği için yukarı çıkıp düz bir siyah pantolon giyi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşagı indiğinde Jungkook  sinsice sırıttı. "Şimdi gidebiliriz Jiminiee ve deri pantolonunla vedalaşmışsındır umarım çünkü geldiğimizde yerinde olmıycak." Jimin şaşkınlık ve sinirle ona bakıp; "ARTIK ÇIKALIMM BİRAZ DAHA OYALANIRSAK LUNAPARK KAPANICAK!! ..."                                 




Yorumm yaparsanızz sevinirimm 🙈🙈🙈

Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin