Öpüşme fazlasıyla aşk ve zevk doluydu. İkimizde şu an sadece birbirimiz istiyorduk, birbirimizin olmak. Ellerimi Jimin'in kalçalarına yavaşça yerleştirdim ve havalandırdım. Direk ayaklarını belime sardı ve bende onu düşmemesi için kalçalarından destekliyordum. Pek önümü göremesemde odama doğru çıkmaya başladık. Aslında Jimin'e kalsa oldukları yerde yapacaklardı. Ama Jungkook'un bir sürprizi vardı. Daha sonra yapmayı düşündüğü sürprizi babası yüzünden şimdi yapmaya karar verdi. Odama geldigimizde onu yatağıma yatırdım ve banyoya doğru adımladım. Jimin hiçbir şey anlamamıştı öylece onu bekliyordu. Jungkook yeni aldığı yüzüğü iyikide banyoda bırakmıştı. Onu alıp cebine koydu. Jimin zaten yorgundu ve beklerken uyumuştu. Sevgilisinin uyuduğunu gören Jungkook yavaşça yaklaştı ve onu uyandırmaya çalıştı. Jimin uyanmıyordu onu uyandırması lazımdı. Biraz önceki istekli Jimin'e ne olmuştu? Yavaşça yüzüne üfleyerek adını söyledi.
_"Jimin meleğim uyan"
_" Mhhh uy-kkum v-vvar"
Jungkook hafifçe kıkırdayıp elini sevgilisinin miniğine attı. Jimin yine geri çekildi. Bu sefer biraz sinirlensemde onu elini alıp kendi miniğimle oynamasını sağladım. Hala itiraz edince onu sırt üstü yatırarak kendimi üstüne yerleştirdim ve birden içine girdim. Aniden gelen acıyla uyanan ve irkilen Jimin;
_" ahgmm ko-ookh durghh canım acıyo"
(Bunları Jikookmuş gibi düşünün gerçeğini bulmam imkansız dkkdk keşke olsa ama )
Jungkook daha da hızlandı. Jimin "geliyor-uggmmh kookiegghh "dediği zaman ağzına aldığı yüzüğü sevgilisinin parmağına taktı.
İkiside aynı anda geldikleri zaman Jimin elindeki yüzüğü gördü ve;
_" Bu ne ?!" dedi.
_"Evlen benimle Jimin benim ol sadece benim"
Jimin sevinçten ağlayarak kafasını salladı.
_" Bunu böyle bir şey yaparken teklif etmen " dediğinde Jungkook o yüz ifadesini görünce güldü ve dudaklarına yapıştı. Ayrıldıklarında;
_" Babana rağmen beni böyle sevdiğin için teşekkür ederim sevgilim " dedi. Buna karşı Jungkook sevgilisine sarıldı ve çok mutlu bir şekilde uyumaya koyuldu.
Nasıl oldu bilmiyorum artık yorumlarda belirtirseni sevinirim yazım yanlışlıkları. Olmuştur TDK gibi yazmayı sevmiyorum kdkdkdkdm bi kusur olduysa affedin 😬