"Яаа! Өнөөдөр Хэсан ч алга, Суён ч алга, манай Жин ээж ч алга. Одоо ганц хүчирхийлж болох л хүн байна" Хойд ширээнд суух Жонгүг болон Хусог.
Тэд ийм тэнэг тэнэг юм ярьцгаасны эцэст Хусог миний бэлхүүсээр гараа явуулж эхлэв. Түүний гарыг холдуулахад тэр гараа илүү урт болгоод нөгөө цээжэнд байдаг юу байдаг шдээ. Тэрнээс базлаад авчихдаг байгаа! Нөгөө нэг сүү гардаг юмнаас...
"Чиний үс, гэзэг, бэлхүүс, хөл бас хэлж болошгүй хэсгүүдийг,
Эрэгтэй л юм хойно хардаггүй гэвэл худлаа" Хусог ийн дуу аялан нөгөө юунаас минь гараа авлаа.Тэрээр буцан суудалдаа шигдэхдээ "Охид бол мөсөн уул,
Тэднийг зөнд нь хаях хэрэгтэй"
гэж аялсаар Жонгүгтэй гараа цохилдох нь сонстоно.Өнөөдөр ахлах ангийн охидын хоорондох сагсны тэмцээн болно. Манай ангийн сайн тоголдог охид бүгд орж байгаа. Үнэндээ надаас бусад ангийн бүх охид орж байгаа.
Манай шинэ анги чинь ерөөсөө хоёрхон салаатай. Бас 20 гариу сурагчидтай. Гэтэл ангийн тал хувь нь зомби бүлэглэл. Охид их цөөхөн байдаг. Ийм л учраас энэ ангид үлдэгдэл царайтай ганцхан охин сууж байна даа. Тэр нь мэдээж би!
~~тэд намайг намхан гээд үлдээчихсэн юм...
"Яг одоо юу хүсэж байгаагаа надад хэлээч,
Тэрийг чинь биелүүлээд орхие" самбрын урд зогсох Тэхён ингэж дуулан таазаа хөдөлгөнө.~~багшаа та хаана байгаа юм бэ?
Та хурдан орж ирэлдээ. Тэгэхгүй бол эд нар ингэж дуу аялсаар байгаад яг намайг хүчиндэх нь ээ! Ахххх надад ингэж эротик дуу аялах чинь таалагдахгүй байна!
~~иииииииии. Ээжэээээээээ
"Хамаг бие минь чам руу мурилзана
Чам руу ойртмоор байвч чи хэтэрхий үзэсгэлэнтэй юм~~" Жонгүг хөлөөр минь гараа гүйлгээд ийн дуулна."Боль лдоо" би түүний гарыг түлхэх аядаад түүн лүү муухай харахад тэрээр малийсаар,
"Охид бол тэгшитгэл,
Харин эрчүүд бидний үүрэг тэднийг бодох~~
Хөлс минь цутгана, өшөө илүүг мөрөөднө~~" хэмээн дуулсаар бүжиглэж эхэллээ."Ёооо та нар болилдоо!" Би ийн гонгиноод хамгийн арын ширээ рүү явлаа. Учир нь тэд урд ширээн дээр гарчихаад бүжиглээд байна лдаа.
Хойно Юнгигын хажуудах хоосон суудал дээр суув. Юнги аль хэдийн ширээгээ дэрлээд унтаад өгчихжээ. Ашгүй дээ. Ядаж ганц ч хүн болов намайг өдөхгүй байна аххх!
YOU ARE READING
+War of Hormone+ || COMPLETED ||
Humor-ГОРМОНЫ ДАЙН!!! "Хоёр бондгор мантуу, бас нэг талх. Дунд нь зайдас чихээд л. Ингээд нэгэн бүхэл өглөөний цай үүсэж байгаа юм даа." ~~Өсвөр нас гэдэг бол гормоноо удирдах ёстой үе. Энэ үед л хянамгай байхгүй бол айн? хэцүүдэнэ шүү дээ! Та минь ээ~~ ...