Хүн бүр алга ташин тойрог доторх хоёр луу орилолдоно.
"Зөвшөөр, зөвшөөр" гээд л нэгэн дуугаар орилолдож байна.
Яг одоо Жонгүг Суёнд үерхэх санал тавьж байгаа юм. Сургуулийн арын хашаанд лдаа. Тэгээд л ойр хавьд байсан бүх сурагчид мань хоёрыг тойроод зогсчихсон хэрэг.
Хамгийн утгагүй нь Жонгүг жинхнээсээ "би нойтон бас донтой охидод дуртай. Чи надтай үерхэх үү?" Гэж гурван хэлээр хэлсэн.
~~тэр ер нь гадаад хэл мэддэггүй байх аа?
Жонгүг Япон, Англи, Франц хэлээр ийн хэлсэн. Хамгийн тэнэг нь тэр google translate ашигласан болохоор тэр үерхэх санал нь "би нойтон бас донтой охин." Гээд шал утгагүй болчихсон хэрэг аххаха.
Ийнхүү Суён зөвшөөрөн тэд тэврэлдсэнээр сайхан мөчүүд өндөрлөлөө. Суён ч бас гадаад хэлэндээ муу байх аа. Таарсан хоёр шүү.
"Манай хүү том хүн болжээ. Дөнгөж ахлах сургуульд орчихоод хүнтэй үерхэх гэж" хажуудах Намжүүн худлаа нулимсаа арчин алга ташина.
~~үзүүлж өгч байна аа.
-
-
"Аааааааа гээрэй хайраа" Суён Жонгүг лүү савхтай өндөгний ороомог сарвайхад нөгөөх нь дуртай нь аргагүй амаа ангайн ороомгыг иднэ.
"Одоо миний хайртын ээлж. Аааааааа" Жонгүг зөрүүлэн сэрээгээр хачирнаас зоон амруу нь хийлээ.
Ийм байдал цайны цаг эхэлснээс хойш үргэлжилж байна. Нөгөө хоёр чинь бүр бид нарыг байгааг ч анзаарах сөхөөгүй нүд нь улаан бөгс болчихоод байна лдаа.
"Алив май хайраа" хажууд сууж байсан Хусог Юнги рүү хоосон сэрээ сарвайгаад Суёныг дуурайн үсээ хаялаад нүдээ цавчилав.
"Аааааааааа" Юнги нойрмог байсан ч нүдээ нухлаад амаа ангайн хоосон сэрээг амруугаа хийв. Тэрээр Жонгүгийг дуурайн эрхий хуруугаа гозойлгоод түүнийг магтлаа.
"Ааааа муусайн нийгмийн цөөнхүүд" тэр хоёрын дунд хавчигдаг сууж байсан Жүүн ингэж хэлээд тэр хоёрыг дагздав.
"Алив хайраа амыг нь арчаад өгөе" хэмээн Суён хэлээд салфитка авна.
"Тэг хайраа. Гэснээс одоо та нар манай Суёны бие байтугай эд зүйлсэд нь ч хүрж болохгүй шүү! Мөөмдмөөр байвал Энжүк, Хэсан хоёрыг л ашигла" Күүк ийн хэлээд бахдалтай малийх бол Тэхён эсрэг талд нь нүдээ эргэлдүүлж байлаа.
YOU ARE READING
+War of Hormone+ || COMPLETED ||
Humor-ГОРМОНЫ ДАЙН!!! "Хоёр бондгор мантуу, бас нэг талх. Дунд нь зайдас чихээд л. Ингээд нэгэн бүхэл өглөөний цай үүсэж байгаа юм даа." ~~Өсвөр нас гэдэг бол гормоноо удирдах ёстой үе. Энэ үед л хянамгай байхгүй бол айн? хэцүүдэнэ шүү дээ! Та минь ээ~~ ...