(3)💕ATARLANMALAR💕

300 12 2
                                    

Multimedya:Berk ve Kumsal

Berk;
Bunu neden merak ediyorsun?

Kumsal;
Neden mi merak ediyorum?
O an benim soruma soruyla karşılık verince bende aynısını yaptım.Ve Berk'in verdiği tepkiyi hiç beklemiyordum.

Berk;
Neden bunu bana yapıyorsun ben sana daha fazla yakınlaşıp bağlanmak istemiyorum.(demişti ve aşırı bir şekilde bağırıyordu)
Bende dayanamadım ve gözlerim dolmaya başlamıştı, lanet olsun bu huyumdan nefret ediyordum.Onun bana kızmasını, bağırmasından değil boynundan çıkan damardan ve o KAHVERENGİ olan gözlerinin kızarmasından anlamıştım.Gözümden bir damla yaş aşağıya doğru akarken daha fazla mutfakta duramadım ve hemen odaya çıktım.Burda fazla eşyam yoktu odadan çıkmak için kapıya yöneldiğim de Berk kapıdaydı.
Kolumu çok sert tutmuştu
(Kumsal+Berk-)

+ Bırak kolumu, tamam bana ne söyliyceksen söyledin şimdi bırak gidey..

Daha söyleyeceklerim bitirmeden dudaklarımda o harika şeyi hissettim, her ne kadar bazen kibar olsa da dudaklarımız birbirine deydikçe ben daha da kızarıyordum.Ve daha fazla ileri gitmesini engellemek için kafamı sol tarafa çevirdim ama bana çok güzel bakıyordu.Öyle utanmış ve kızarmıştım ki bir anda evinden gittim. Halamın evine geldiğimden MERT'i gördüm ve hiçbir şekilde cevap vermeden odama çıktım aynada kendime bir anda baktığımda üstümde BERK'in gömleği vardı yanlız birşeyleri unutmuştum bikinimi ve telefonumu Berk'in evinde unutmuştum. Kendime inanamıyorum nasıl gidecektim şimdi ben geri daha fazla düşünmeden hemen duşa girdim. Saçlarımı ve vücudumu yıkandıktan sonra çıktım bornozumu giydim ve Berk'in gömleği yatağımın üstündeydi her ne kadar bana bağırmış olsa da beni öpmüştü. Hala kendimde değildim, lavaboya girdim makinanın içine Berk'in gömleğini attım ve bornozumu çıkartıcakken karşı camdan birini beni izlediğini gördüm ve hemen cama doğru bakmaya gittiğimde Berk'i gördüm ve perdelerimi kapattım çocuğu görünce zaten utanıyorum bide çıplak görsün tam olsun hatta belki o gece görmüştür aman neyse artık üstümü giyindim ve aşağıya indim halamı öptüm ve masaya oturdum zaten Berk'in hazırladığı kahvaltıda boğazıma dizilmişti haa işte şimdi güzel bir kahvaltı yaptım ve tam hala ellerin.. derken Mert araya bebek bezi reklamı gibi girdi.

Mert;
Anne biz akşam sitedekilerle bir bara gitmek istiyoruz izin veriyor musun?demiseyle

Halam;
Gidiceksiniz ama ben size bir saat vericem o zaman geri döneceksiniz. dedi

Mert;
Tabikisi anne sen gel de biz koşarız sultanım dedi
Bende yani boş boş bakmaktansa 'teşekkür ederim halacım' dedim

Halam;
Yanlız size bir şart daha KUMSAL'a dikkat ediceksiniz demesiyle ben "hala ben bebek miyim kendime dikkat edebilirim" dememle

Halam;
Biliyorum,kızım ama napıcaksın başkalarının niyetleri farklı olabilir dedi bende 'tamam hala ellerine sağlık' dedim ve masadan kalktım ve odama girdiğimde makinanın bittiğini gördüm o sıra hemen gömleği alıp kurutma makinesinin içine attım zaten 10 dakika sonra bitecektir diye düşünürken eee ben Berk'in yanına bu kıyafetle mi gidecektim üstüme "mavi kısa bir şort,üstüme beyaz yarım tişört giydim saçlarımı taradım,biraz rimel ve kırmızı parlatıcı sürdüm ve kurutma bitmişti. Hemen aldım ve evden çıktım Berk'in kapısının önündeyken içerde gülüşmeler duymaya başladım kapıyı bir kız açtı tanımıyordum zaten hemen içeri girdim Berk'in odasına gittim ve telefonumu alıp kapıyı çarparak çıkarken Berk kolumu tuttu ama ben koşarak oradan gittim kapıyı halam açınca 'yok bişey' diye geçiştirmeye çalıştım odama geldiğimde istemsizce ağlamaya başladım.O sıra deniz ve Selin'le WhatsApp grubundan konuşmaya başladım.
Grup=Love beni Loveyim seni

Yan Komşum METEOR(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin