Hala kapı bu kadar istekle gümlemiyor şuan ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim.Yoktu ve şuan Berk'e ulaşmaya çalışıyorum ama olmuyor her kapı tekmelendikce ben çığlık atıyordum.Mert'te gidecek zamanı buldu Allahım kafayı yiycem panik atağım tutarsa ne olurdu dememle kapı da yumruk sesleri 10 saniye önce kesildi ama neden olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok ve hemen odamda ki tuvalete gittim ve kendimi oraya kilitledim "Berk nerdesin SANA İHTİYACIM VAR" Allah kahretmesin işte o atak başlıyordu nefes alamıyorum,şuan karartılar görüyorum ve evet kendimi yerde bulmam ile gözlerim kapandı ve sonrası yok.
Berk devam ediyor;
Kumsal şuan ilk kez bana bu kadar mesaj atmıştı ve aramıştı. Ama ben bunu duştan çıktıktan sonra anladım.Pencereden bi prensesime bakmak için perdemi açtığımda şok oldum neden binalarının önünde siyah arabalar var kafamı kumsal'ın camına çevirdiğimde kumsal odasının kapısına yaslanmış ve elindeki telefonla beni aradığı tahmin ettim ve evet beni arıyodu.Telefona bakmak yerine hızla evden çıktım ve koşmaya başladım kapıdaki adamaları gördüğümde kapının önünde bir tanesi duruyodu ve hemen ona girişmeye başladım.Kavgada en son hamleyi yaptım ve boynunu kırdım. Şuan ne mi yapıyorum kumsal'ın kapısının önündeki 3 adamı gördüm ve hepsiyle birden kavgaya başladık içeriden kumsal'ın sesi gelmiyodu.Acaba bişey mi oldu eee 3 kişiye tek dalınca arada bana yumruk atınca yetişemediğim de oluyodu en sonunda hepsini yerde gördüğüm de işim bitmişti. Hemen kumsal'ın kapısına vurmaya başladım.
'Güzelim aç kapıyı bak ben geldim hadi,kumsal iyi misin bir yerine bir şey mi oldu Aaa açsana peri kızı kapıyı' yaa anlamıyorum neden açmıyordu ki daha fazla dayanamadım ve kapıyı kırdım.İçeri girdiğimde yerde kumsal'ın telefonunu koşarak tuvaletin kapısını önüne geldim.Orasıda kilitliydi hiç düşünmeden kapıyı kırdım.Kumsal yerde yatıyordu koşarak yanına gittim. Çok şükür nefes alıyordu birkaç kere adını söylemeye başladım.
" Kumsalll
Perii Kızı Uyansana
Kumsal'ım
Hadi o güzel gözlerini bana göster bir kere Kumsal hadi
Kuummssaalll
Kalk Hadi
Bak geçti yok bişey hadi kalk Peri Kızı kalk hadi"Aynı şeyleri on milyon kere tekrar ediyorum ama yok ne bir hareket ne de gözlerini açıyor neden acaba bişey mi oldu ki diye düşünmeye başlarken aklıma en kötü olan şeylerden bazıları gelmeye başladı ki oda Kumsal'ın Panik Atağı tutmuş olabilirdi.Kumsal'ın başının dibinde beklemeye devam ederken bir anda gözlerini kırpıştırmaya başladı.Kumsal hadi hadi aç gözlerini perii kızı hadi aç gözlerini dememe kalmadan gözlerini aralamaya başladı bir anda beni görünce gözleri bir anda beni bulunca önce şaşırdı sonra gözleri dolmaya başladı.
Kumsal'dan devam:
Yavaş yavaş gözlerimi aralamaya başlarken birşeyler görmeye başladım kafamı yukarı kaldırmamla Berk'i gördüm.İlk'te aşırı fazla şaşırdım sonra aklıma o kapıya dayanan adamlar gelince paniklemeye başladım.Ve kendime engel olamadan ağlamaya başladım durmaksızın ağlama devam ederken Berk beni kolları arasına daha fazla sıkıştırdı ve saçlarımı öpmeye devam etti.Ben sadece ona sarılıyorum ve çenemi eli arasına aldı ve kendi gözlerini bana kenetlendi sadece bakışıken bir anda gözleri benim dudaklarımda takılı kaldı ve yaklaşmaya başladı ben sadece onu izlerken o daha fazla bana yaklaştı ben gözlerimi kapattığım da dudağımın üstünde birşeyler hissetmeye başladım gözlerimi açmadım çünkü onunla öpüştüğümü biliyordum.Hala öpüşmeye devam ederken bir anda aşağıdan bağırışlarla ben dudaklarımı Berk'in dudaklarından çektim.İçeriden sanırsam Mert'in sesi geliyordu hiçbir şey yapmadan beklemeye devam ettik o sıra Berk bana sarılmaya devam ediyordu.Mert bir anda içeriye
-KUMMSALLL NERDESİN MAVİŞŞŞ
Ben de ona yorgun ve korkmuş sesimle 'tuvaletteyim Mert gel buraya' deyince ayak sesleri yaklaşıyordu Mert beni gördüğü an hemen yanıma koşarak geldi ve sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum METEOR(Askıya Alındı)
Novela JuvenilBeklenilmeyen bir aşk ve ani kararları Kumsal ne kararı verecek....❣