(5) 😱Onlar Kim😱

202 11 2
                                    

Multimedya:Berk

Kumsal;
Evet iki kişi ile birlikte bir yere gidiyorduk onlar kimdi hiçbir fikrim yoktu ama eninde sonunda onları öğrenecektim. Evet araba çok sert bir şekilde durunca anladım ki gelmiştik. Ben hemen inmeye kalkmıştım ve beni geri itmeleriyle yerime tekrar oturmuştum.Onlar önce kafaları kapalı olanları aldılar ve sonrada beni içeri girdik ve içerde onu görmemle şoka girmiştim çünkü eski sevgilim ayakta bana bakıyordu ve bir yandan da üvey kardeşimdi. Çünkü biz onunla sevgili olduktan sonra annem babasına ilgi duymaya başlamıştı bende hem bu nedenle hemde onun beni aldatmasıyla ondan ayrılmıştım.Ve beni görünce gözleri parlamıştı bana bakıp 'keşke seni aldatmasaydım'dedi ve ben ona 'napmaya çalışıyorsun' demiştim ve bana bakmadan sert ve soğuk bir şekilde 'kafalarını aç' demişti ve gözlerime inanamıyorum çünkü onlar benim canım kuzenim ve beni bırakıp giden annemdi kafam karışmıştı.
(Kumsal+Poyraz-)
-Bana bak birini seçmen gerekiyor diğerinide gözünün önünde öldürücem yada sen bilirsin yada seni alıp burdan gidicez ve benimle birlikte yaşıyacaksın ve bana ait olacaksın
+Nasıl ya..yani benden birini seçmemi mi istiyorsun
-Sen zeki birisin bence anladın
+Bana bak gerizekalı ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama ben seni gebertirim
-ŞŞşşt sakin güzelim neden bunu yapıyorsun beni daha fazla kendine çekiyorsun
+Aptal mısın ba...bana bir daha güzelim deme SAKIN dememle Mert'imin yanına gittim ve ona bakıp 'çok üzgünüm' dedim
Mert;
Mavişim bak bana sakın ama sakın kendini ona verme bak beni dinle sakin olucaksın ve beni öldürmesini iste
Kumsal;
Me..mert asla bunu sana yapamam sen ben hastanedeyken yanıma gelen bana sahip çıkan ve babamdan çok bana yardım eden kişiydin derken yanaklarımın ısladığını yeni fark ettim.
Mert;
Saçlamalama sen benden küçük ve benim tek kardeşimsin maviş sakin ol ve beni söyle
Kumsal;
Bak hakkını helal et tamam mı oduncuk ben sensiz nasıl yaşayacağımı bilmiyorum ama sen benim tek abimsin bunu unutma dedim ve o lanet kadına döndüm."Senin burda ne işin var parasımı bitti o kocacığının"dememle kendimi yerde buldum her ne kadar 3 sene kick boksa gitsem de ani olmuştu bu yaptığı elimi yanağıma götürdüm ve dudağımın kanadığını gördüm
zaten son dakika Mert 'lann sen neyaptığını sanıyorsun' dedikten sonra zaten biliyordum bayılacağımı fazla sürmedi ve kendimden geçmiştim.Ve büyük bir yatakta yatıyordum hemen kalktım ve kapıya yöneldim ve kapıda birilerinin olduğunu düşündüm ve doğru tahmin etmiştim kapıyı açtım ve hemen oyunculuğumu konuşturma vakti gelmişti kapıdakilere çok kötü olduğumu söyledim ve bayılma numarası yaptım onlardan biri de beni yatağa geri getirirken erkekliğine bastım tekmeyi ve kolunu ters çevirip ensesine getirdim ve kolu kırıldı acı çektiğini gördüm ve acıyıp boynunu kırmamla yere hareketsiz bir şekilde düşmüştü şimdi sıra kapıdakine gelmişti onunda direk arkadan atlayıp boynunu kırmayı düşündüm çünkü boyları benden uzundu ve dediğim gibi yaptım ve oradan dikkatli bir şekilde giderken başka koruma olmadığına dikkat etmeliyim derken zemin katta buldum kendimi ama buraya dışardan direkte giriliyormuş.Herneyse hemen etrafa baktım ve Mert'e baktım ve onun dikkatini çekmek lazımdı aklıma bizim şifremiz geldi ve ben hemen >hav-hav,miyav-miyav< dedim ve Mert kafasını yerden kaldırıp etrafa bakmaya başladı beni gördü ve hemen yüzüne bir tebessüm ekledi bende korumaları işaret ettim ve elimle ✌işaretini yaptım ve kafamı ellerimle sola çevirdim ve bana bakıp gözlerini kıstı bende kaçmak için ne yapmalıyım derken daha fazla ortalıkta olamam gitmem lazım dı hemen Mert'e öpücük attım oda bana gözlerini kapatıp açtı bende tam gidecekken korumalardan biri içeri girdi ve 'Poyraz bey kız odada yok ve iki koruma ölmüş dedi bende hemen gitmeye çalıştım dışarıyı gördüm ve plan yapmaya çalıştım bir kapı buldum ve evden dışarı çıkacakken camdan atlamaya karar verdim ve daha önce böyle yerlerden atlamayı sevdiğim ve bildiğim için hemen camı açtım ve arkamı dönüp bacaklarımı sarkıtmaya çalıştım ama olmuyordu birden kendimi yerde buldum ve ayağım çok acıyordu herneyse topallamaya ve durmadan ilerlemeye başladım ama biraz yavaştım çünkü ayağımı burkmuştum.İlerlerken her yerde herkesin fenerleri vardı ve beni arıyorlardı benim burdan gitmem birilerini bulup sonrada Mert'i çıkartmam lazımdı otlar vardı ilerde ve ufak bir yer kazdım ellerimle ve içine benim girmemi sağladım.

Berk
Kumsal'ı yanlız göndermemeliydim şimdi napıyordur acaba neden bu kıza bu kadar takıyordum ki galiba beni kendisine bağlamıştı gülüşü,kokusu,konuşması,hareketleri herneyse odama girdim ve onun zeki kız olduğunu ama kan fobisi olduğunu unutmuştum. O benden daha iyi birşeyler yapabilirdi dedim ve onu sayıklarken uykuya dalmışım.

Kumsal'dan devam:

Sabah güneşin gözüme girmesiyle işim daha da zordu çünkü hemen belli olabilirdim Kalktım ve hala gözükmediğime emindim.Ama bir anda biri bana 'senin burda ne işin var' dedi bakmaya başladım suratına ve Potraz'dı kızdığı baya belliydi 'ne istiyorsun benden' dememle beni geri sürükleyerek bodruma geri getirdi ve Mert'e bakarak olumsuzca başımı salladım oda bana bakıp sakin olmamı söyledi ve bana bakıp
Poyraz;
Bana bak bir daha asla kaçmaya çalışma ceza olarak onlara zarar veririm dedi ve seçim günü geldi
Kumsal;
Bak tamam yapmam ama onları bırak ve beni al
Poyraz;
Tahmin ettiğim gibi bana geri gelecektin dedim sana
Mert sert ve hızlı bir şekilde bana baktı ve Potraz'a ölümcül bir bakış attı ben bile korkmuştum ama onlara zarar gelmemeliydi.Onlara bunu yapamazdım ben bu değilim herkese zarar veririm ama bana bunu o kadına yapmamanın sebebi daha fazla aci çekmesini istememdi Mert zaten benim hayatımı kurtaran kişiydi daha fazla ona acı çektiremem ve Potraz'a yaklaşıp kararım kesin dedim ve zorla annem ve Mert'i dışarı çıkarttılar.Artık bundan sonra sadece ben ve yalnızlığım bide bana eski acılarımı hatırlatacak o HAYVAN.
Mert;
Bizi kumsal'dan uzaklaştırdılar ve kayalıkların oraya geri getirdiler baktığımda Berk orada bekliyordu bende yanına gittim ve Berk'e kardeşim KUMSAL'a yardım etmemiz lazım dememle Berk gözlerini kocaman açtı ve 'ne oldu kumsal'a' dedi. Bende bak şimdi kumsalın eskiden bir sevgilisi vardı sonra bu çocuk kumsal'ı aldattı ve kumsal'ın annesiyle onun babası evlendi sonra kumsal herkese kötü davranmaya insanlara acı çektirmeye ve onları yaralamaya yani sadist olmaya başlayınca ben kumsal'ı hastaneye yatırım ve nerdeyse 10 ay hastanede yattı ve yanında bir tek ben vardım neyse bu çocuk şimdi kumsala ya annen ya Mert'i yada kendi hayatını bitireceksin dedi Berk araya girdi ve ' o da sizi değil kendini seçti' dedi bende onaylarcasına kafamı salladım. Ve o kumsalın mal annesine pis bir şekil de bakıp berk'in arabasına bindik ve ne yapacağımızı bilmeden polis karakoluna gittik bütün durumu özet geçmemizle polis arama başlattı ve hemen biri aradı ve adresi verdi polis ile birlikte gitmek istedik ve gidecekken tekrar arandı ve bu çocuk kayıp değilmiş yanlış oldu dediler ve memur tekrar yerine oturdu bir anda içime birşey doğdu ve kumsal beni eskiden poyrazla tanıştırmak için bir yere götürmüştü bende daha fazla duramadım ve memura yeri verdik ve 4 polis arabası ve bizle 5 araba oraya gittik ve hızlı bir şekilde ateşler havada uçuyordu bizde Berk ile beraber içeri girdik ve poyraz kumsal'ın boğazından sıkıyor ve bir yandan kafasına silah tutuyordu.

Kumsal'dan devam:
Evet şuan karşımda sevdiğim adam ve canımdan öte kardeşim vardı ve bir ani hareketle kaçmaya çalıştım ama kendimi yine yerde buldum çünkü kaçarken sırtımdan vurulmuştum.Ve AAAĞĞ diye bağırmaya başladım bir anda Mert poyrazı tutarken Berk yanıma koştu ve bana sarılırken yine mi düştün prenses dedi ben birşey diyemedim camın acıyordu düşmemiştim vurulmuştum.Ve Berk bir anda arkamdan çıkan kanı gördü ve bana 'SAKIN PRENSES SENİ YENİ BULDUM ERKEN BIRAKAMAM' demişti ve ben daha fazla bakamadım çünkü canım acıyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet canlarım benim yeni bölüm geldi belki yeni sırlar bulduk ama sonu kötü bitti ama merak etmeyin tabikisi yeni bölüm gelicek ÖPÜLDÜNÜZ 😘😍😘

BAYAN NUTELLA 🌹

Yan Komşum METEOR(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin