Multimedya:KumsalBerk kapıyı açtı Aleyna'nın o iğrenç sesi ile Berk'e 'AŞKİTOM Nabeeerr'dedi.Ben hala koltukta oturuyorum,bana doğru hızla gelmeye başladı hiçbir şey yapmadan beklerken Aleyna bağırarak 'Senin Berk'in evinde ne işin var ve neden sevgilimin kıyafetini giyiyorsun sen' Daha fazla dayanamadım ayağa kalktım ve 'Seni...' diye konuşacaktım ki Berk araya girdi ve Aleyna'ya 'Artık bitti zaten kumsal'da kanı senin verdiğini beni tehdit ettiğini de biliyo ve istemeden de olsa sevgiliydik ve BİTTİ' dedi Aleyna moron olmuş suratı ile bana baktı ve 'Sen benden kork kızım' dedi ve o pis timsah gözyaşları ile gitmeye başladı benimde aklıma ufacık birşey takıldı.
Berk'in ona 'herşey BİTTİ' demesiydi.Berk o an bana döndü ve;
Berk:Artık Aleyna sorunu aramızdan birdaha girmemek üzere çıktığına göre herşey hazır.
Ben:Ney hazır yaa Berk söylesene artık Berrrrkkkk
Berk:Hayır tatlım söylemiycem
Ben:Offf ne halin varsa gör Berk tamam mı?
Berk:Tamam
Biz atışırken bayadır Berk'in evinde olduğumu hatırladım ve yukarı çıkıp üstümü değiştirmeye gittim ve bişey farkettim ki Berk arkamdan geliyordu odaya girip kapıyı kapattım peşime oda girdi.
(Kumsal+Berk-)
+Yaa Berk hani gitsen bi üstümü değiştirsem diyorum haa
-Banane kızım odam değil mi yatıcam
+2 dakika dışarı çıksana yaa Allaallah
-Burda değiştir o zaman ne diyim ben
+Offf ya delirtme insanı çok işte
-Ihhh delirince çok tatlı oluyosun o yüzden çıkkk gitmiycem delirr
+Offf sana geliyorum ALLAHIM yaa delircem
-Bak şimdi hala delire bilirsin ama Allah'a gitme işi sencede erken değil mi?
+Tamam Berk tamam ben seni anladım ben lavaboda giyinirim.Ben lavobaya gittim üstümü değiştirdim ve şimdi eve gidicem.Kapıya doğru gittim Berk bana salondan
'Akşam seni alıp yemeğe gidicez 8'de hazır ol güzel birşeyler giy ama güzel dedim kısa değil delirtme insanı ona göre' dedi.Eve koşarak gittim ve ben hemen hazırlanma çabalarımla birlikte elbisemi seçebilmiştim.Üstü kapalıydı ama boy olarak kısa bir elbiseyi sarı saçlarıma uyduğunu düşündüm.Ayakkabı olarakta bunları giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum METEOR(Askıya Alındı)
Teen FictionBeklenilmeyen bir aşk ve ani kararları Kumsal ne kararı verecek....❣