Sahile gitmeye karar verdim orada huzur bulup akşama kadar ağlamak istiyorum. Evden çıkarken biraz zorlandım ama çıkabilmiştim ve şuanda sitenin önünde duruyorum bence hemen eve gidiyom bu halde sahilde oturamam hızlı ve seri adımlarla bizim binaya geldim yüzümü gözümü hızla düzelttim ve aşağıdaki kapının orada ki düğmelerden bizim dairenin ziline bastım.Kapı açılınca hızlıca merdivenleri çıktım kapıda Mert vardı ona selam verip odama yöneldim.Kıyafetlerime bakarken aralarından bir tanesini yanına da birşeyler uydurup giydim.
Bence bunlar iyi başka hiçbir şeyle uğraşamayacağım için bu bana yeterdi işte hazırım lanet olsun yaa neden neden hep böyle oluyor ben cidden bu kadar beddua topladım da bana bunlar bir anda geliyo zaten onuda anlayamadım yere çöküp ağlıyacaktım ki bunları sahile saklıycam telefonumu şortun arka cebine sıkıştırdım.Yanıma bir miktar para aldım ve şimdi Mert'e ne diycem ahaa buldum kızlarla buluşcam evde biraz takılcaz falan diyim bu da inanır.Merdivenlerden inmeye başladım,Mert salonda TV izliyodu yanına gittim ve direk konuşmaya başladım."Meert ben kızlarla buluşcam o yüzden çıkıyorum haberin olsun halam sorarsa söylersin tamam mı canım kuzenim benim."
Evet şu anda yüz yılın ısrarını yaptım eee napcaksın bende bu ikna kabiliyeti olduktan sonra varyaaaaaaa
'Sadece üçünüz mü olacaksınız yoksa başka birileri de olcak mı yadaa neyse git bende bizimkileri çağırırım'
"Neeeeee"
'Bizimkileri çağırırım dedim sen beni dinliyon mu sen'
Eee..evett tamam neyse ben gidiyom hadi ben gidiyim'
'Tamam dikkat et'
Konuştuk izin de aldım şimdi şu siteden çıkıyım başka bişe şu anlık istemiyorum şimdi sahile gitme vakti evet şimdi sahilde kendimi kumların arasına bırakmak için bir yer buldum oraya oturdum kumların üstünde olmak bana ayrı bir hoşluk katıyordu.
Şuan gözlerim dolmaya başladı denizin sesiyle karışan hıçkırıklarla birlikte kendimi aşırı kötü hissediyordum.Ağlamalarım şiddetlendikçe benim beynimde Aleyna salağının dedikleri yankılanıyordu.
'Berkkk bizim bı bebeğimiz olucakk yaa aşkım düşünsene ne kadar güzell'
Bu benim beynimde yankılanıyordu durmadan,susmadan,bitmeden... artık gücümü yitiriyorum sevdiğim adam bu bunu bana nasıl yapar hani beni sevmişti bu da mı yalandı benim ağlama hızım şuan o esip gürleyen deniz gibi benim ağlamam şiddetlenirken denizin dalga sesleri de kulaklarımdaydı.Ve neden bu kısa şortu giydiğimi düşünüyorum.Salak ben işte eline geçenleri giyersen böyle olur yaa ben neden ben yaa cidden bu kadar mı insanlar benden nefret ediyordu çok sesli bir şekilde ağladığım için sessize aldığım telefonumun ekranına basınca telefonumun çocuğu olcakmış da anı haberle donmuş gibi oldu kendine geldiğinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum METEOR(Askıya Alındı)
Teen FictionBeklenilmeyen bir aşk ve ani kararları Kumsal ne kararı verecek....❣