#3

2K 89 6
                                    

Pov Harry

ik stap uit de auto en ren het huis binnen. Helemaal bezweet en met tranen van angst sta ik recht voor mijn vader en vriendin die rustig op de bank zitten. Ik kijk ze woedend aan: "Waarom moest ik komen?!" "Hazza. kom even zitten" zucht pap. Met tegenzin ga ik op de kleine bank zitten. Angelina (Pap's fucking vriendin) kijkt me ruw aan. Wat wil dat wijf toch van me?..

"Jongen, we willen niet dat je nog met Tessa gaat. Nu ze zwanger is is het beter om te zeggen als wanneer ze bevallen is en je aan haar vast zit..." zegt pap. "Ik hou van haar, en ik wil bij haar blijven. Ik ben blij dat we eindelijk een zoon krijgen. Ben blij dat je een kleinzoon krijgt!" zeg ik terwijl ik helemaal uit flip. "ik ben blij dat je een zoon krijgt. Maar niet met haar!" zegt hij boos. "ik ben hier helemaal klaar mee!" schreeuw ik. "Je kunt kiezen. of je maakt het uit. Of je gaat maar weer uit de familie!" zegt pap terwijl we opstaan. "DAN GA IK MAAR UIT DE FAMILIE" schreeuw ik en ik loop het huis uit.

Helemaal bibberend stap ik in de auto. Waarom doet mijn vader toch altijd zo. Hij denkt alleen maar aan zichzelf en Angelina. Voor de rest kan het hem allemaal niet schelen.

Na mezelf bijna aangereden te hebben ben ik thuis.

Als ik het huis binnen kom zie ik dat Tessa in de woonkamer zit. "Waarom ben je wakker?" vraag ik. Ze haalt haar schouders op en zucht. "Wat was er nu weer?" vraagt ze terwijl ik naast haar op de bank ga zitten. "ze willen dat ik het uitmaak." Vertel ik. En ze kijkt me afwachtend aan. "als ik dat niet zou doen, zou ik uit de familie gezet worden en alle nadelen moeten ondergaan." zeg ik erachteraan. "het spijt me voor je.." zucht ze en ze veegt een traantje weg.  "Ik heb hun opgegeven" zeg ik. "Ben je helemaal gek geworden! De vorige keer dat je ze liet gaan, hebben ze je bijna extra aangereden en het huis bijna in de fik gestoken!" zegt Tessa plots. "Ik deed het voor jou hoor!" zeg ik een beetje aangebrand. "JE BENT GEK GEWORDEN" schreeuwt ze. Dit kan ik er nu echt niet meer bij hebben hoor. Ik pak mijn jas en loop naar de voordeur.  Met een harde klap gooi ik hem achter me dicht en stap ik de auto.

Pov Tessa

Hij heeft zijn familie opgegeven voor mij. Hoe kan iemand dat doen! Boos rent hij het huis uit. Een harde klap van de deur vult de stilte. De tranen vullen mijn ogen. Mijn hart is gebroken. Ik heb iemand nodig, iemand die me steunt nu ik die het meeste nodig heb.

Ik pak mijn mobiel en bel mijn lieve blonde kleine vriend. N: Met Niall. T: hey met mij. N: Wat is er? je klinkt zo down. T: Harry... N: Ik kom er nu aan. Is het goed als Lilly mee komt? T: Tuurlijk, zie je zo. N: Tot zo. gesprek beëindigd.

Meteen daarna gaat de deurbel. Ik veeg snel mijn tranen weg en maak de deur open. Niall vliegt me om de nek en zegt: "Wat is er gebeurt?!" "Kom binnen, dan zeg ik het" zeg ik en Lilly en Niall komen binnen. Lilly geeft me ook nog een knuffel en dan gaan ze op de bank zitten. "Vertel het ons" glimlacht Lilly. "Harry, hij heeft zijn familie opgegeven voor mij..." zucht ik. "Maar het is toch fijn dat hij er voor je is" zegt Niall. "Ja weet ik, maar dit heeft allemaal nadelen voor hem, mij en de baby." zucht ik. Lilly zucht diep en komt naast me zitten. Ze geeft me een knuffel en ik huil uit op haar schouder...

Lilly is opgedragen aan xlillytje

Verboden Liefde 2 ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu