Pov Lilly
We rennen het ziekenhuis binnen en vragen meteen op welke kamer Niall ligt. "Hij ligt in coma.. Dus ben een beetje rustig" zegt de vrouw en ze wijst ons de weg. We knikken en rennen meteen naar de kamer.
"Zei ze nou dat hij.. in coma ligt?" zeg ik tegen Tessa terwijl we in de lift staan. Ze kijkt me diep aan en knikt. Ik voel de tranen al op borrelen. Ze geeft me een knuffel en troost me. *pling* We stappen uit de lift en gaan voor de kamer staan. "ik durf niet.." zeg ik terwijl ik Tessa's hand vast houd. "Zal ik voorgaan?" vraagt ze. Ik knik en pak haar hand vast. Ze maakt de deur open en we stappen naar binnen. Geschrokken kijken we elkaar aan. Zijn gezicht is lijk wit.
We gaan langs het bed staan en ik kan mijn tranen echt niet meer bedwingen. De tranen stromen over mijn wangen. Ik kniel neer langs zijn bed en zeg: "Niall ik hou zo veel van je, je bent altijd heel lief voor me geweest en je kan ook zo goed zingen!! ik ben zo blij dat je toch mee aan the X factor mee deed. Ik hou van je broer en ik laat je nooit gaan. Alsjeblieft, word wakker.."
Tessa geeft me een knuffel en loopt dan de kamer uit, zodat Niall en ik even alleen kunnen zijn. Ik pak zijn hand vast en luister naar zijn rustige ademhaling. Ik geef hem een zoen op zijn wang en draai me dan om. Ik stap de gang in en kijk om me heen. Alweer komen de tranen op. Met steken in mijn buik val
ik op de grond. Huilend, en schreeuwend van verdriet. Opeens komt er een jongen de gang ingelopen. Hij stopt recht voor mijn neus en trekt me omhoog. Ik veeg mijn tranen weg en kijk hem beschaamd aan. "Gaat het een beetje?" vraagt de jongen. Ik knik en grijp zijn handen vast, als ik me weer wat wankelig voel. "weet je het heel zeker? ik ben Steven trouwens" glimlacht hij. Ik knik en zeg zenuwachtig: "Het gaat wel, ik ben Lilly."
"Wat doe je hier?" vraagt hij. "ik.. uhmm.. mijn broer.. is uhmm.." ik kom niet uit mijn worden en weet niet wat ik moet antwoorden...
"Ik zag je het met een meisje lopen, moet ik haar zoeken?" vraagt hij. "ze staat beneden.." zeg ik met moeite. Hij haakt zijn arm in die van mij en loopt met me mee naar de plek waar Tessa op me staat te wachten.
"Kan je het verder zelf alleen?" vraagt Steven aan Tessa. Ze knikt en bedankt hem. Hij glimlacht en geeft me nog een hand. Mijn grip word minder en ik val achterover.. mijn ogen vallen dicht..
Pov Tessa
Dokters komen op Lilly afgerend.
"Wat is er aan de hand?" vraag ik geschrokken. "ze is waarschijnlijk flauwgevallen en het gaat niet goed met haar" zegt de dokter terwijl ze haar optillen...
Damdamdam..
Alweer bedankt voor de inspiratie xLillytje xx
JE LEEST
Verboden Liefde 2 ft. Harry Styles
ФанфикDit is het gevolg op het eerste boek: Verboden Liefde ft. Harry Styles. Als je het nog niet gelezen hebt, kijk dan bij mijn creaties voor dat deel. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden. x ________________________ Eindelijk zijn Harry en ik...