#13

1.6K 84 11
                                    

Pov Niall

Ik zie Tessa bewusteloos op de vloer liggen. Geschrokken pak ik mijn mobiel en bel meteen 112. Ik vertel het aan de man en er wordt een politie en ziekenauto gestuurd.

Maar voordat die aankomen, stopt Harry's auto voor de deur. Hij komt geschrokken naar binnen gerend en kijkt naar Tessa terwijl de tranen in zijn ogen komen te staan. "Wat is er gebeurt?" zegt hij happend naar adem. "Geen idee, laat haar met rust" zegt Lilly.

De ziekenauto arriveert en ze wordt meegenomen naar het ziekenhuis. Lilly, ik en Harry staan in het huis elkaar uit te schelden. Ze had nooit alleen mogen gaan.

Pov Harry

Ik kan niet vertellen waarom ik met Nancy heb. Het is gewoon een gevoelig onderwerp. Toen ik Tessa daar net aantrof met Lilly en Niall schrok ik toch wel even. Hoe is ze binnen gekomen, en hoe is dit gebeurt?

Lilly en Niall gaan. Ik stap in de auto en rij naar het ziekenhuis. Van hun mocht ik Tessa eigenlijk niet opzoeken maar.. Het is wel de moeder van mijn zoon, en de vrouw waar ik het meeste van hou. Ondertussen word ik gebeld door Nancy. "Niet naar huis gaan schatje" zegt ze. "Waarom?" vraag ik. "Niet gaan" sist ze gewoon. "Ik ben al geweest en Tessa lag bewusteloos op de vloer" zeg ik. "Goed gedaan van me hè." zegt ze met een gemene lach. "Heb jij dit gedaan?! Weetje wat, laat maar zitten. Het is uit" en dan hang ik meteen op.

Ik loop Tessa's kamer binnen en barst in tranen uit. Ik pak haar hand en veeg mijn tranen weg. Ik kijk naar haar prachtige, maar pijn lijdende, gezicht.

"Now your were standing there in front of me. I hold on scared and harder to breath.  All of sudden these lights are blinding me. I never noticed how bright they would be.

I saw in the corner there's a photograph. No doubt in my mind it's a picture of you. It lays there alone in its bed of broken glass. This bed was never made for two.

I'll keep my eyes wide open. I'll keep my arms wide open. don't let me, don't let me, don't let me go. cause I'm tired of feeling alone.

Don't let me. Don't let me go. Cause I'm tired of sleeping alone.

I promised one day that I'd bring you back a star. I caught one and it burned a hole in my hand. seems like these days I watch you from afar. just trying  to make you understand;  I'll keep my eyes wide open, yeah.

don't let me, don't let me, don't let me go. Cause I'm tired of feeling alone. Don't let me, don't let me go. Cause I'm tired of feeling alone,

Don't let me, don't let me go.

Cause I'm tired of sleeping alone." De tranen stromen over mijn wangen. "Cause I'm tired of sleeping alone.."

"Dat was prachtig" hoor ik opeens iemand zeggen. Ik kijk op en zie meteen die prachtige ogen van Tessa. "je bent wakker" snik ik en ik geef haar een zoen. Ze glimlacht en knijpt zacht in mijn hand. "ik heb alles gehoord wat je zei" zegt ze. "Ik voelde niks voor Nancy, ik moest het doen van pap. En anders zouden ze jou en de baby vermoorden." zucht ik en ik knijp terug in haar hand. Ze glimlacht en zucht diep. "het maakt niet uit. Het was lief dat je ons beschermde" zegt ze. Ik glimlach en geef haar nog een zoen. "Alles weer goed?" vraagt ze. Ik knik en knuffel haar plat. "You're the only one I really love. And our little boy of course"..

  

Verboden Liefde 2 ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu