Ik geef mijn kleine Dylan een zoen en leg hem in zijn bedje. "hij is echt prachtig" zegt Harry. Ik knik en geef hem ook een zoen. "ik hou van je schatje" fluistert hij. "ik ook van jou.. maar.. wat was dat met dat meisje?" vraag ik. "Ze.. uhmm.. het was niks" zegt hij diep nadenkend voor een goeie reden. "ja? zeg het maar.." zeg ik terwijl mijn bloed al een beetje begint te koken.
"Het was gewoon een klein.. akkefietje.." zegt hij. "EEN KLEIN AKKEFIETJE. HOE KUN JE" schreeuw ik en dan begint Dylan te huilen. Harry loopt naar het bedje en wil hem eruit halen maar ik hou hem tegen. "blijf met je tengels van hem af" sis ik. Hij kijkt me geschrokken aan en zet een stap naar achteren. "Harry, ga weg" zeg ik nu mijn bloed bijna uit de pan overloopt.
"Tessa... alsjeblieft" zegt hij kalm. "ROT OP" schreeuw ik weer vol woede. Waarop Dylan weer gaat huilen. Harry zucht diep en loopt dan de kamer van het ziekenhuis uit. Ik pak Dylan op mijn schoot en huil.
Zijn lieve glimlach laat mijn hart gewoon smelten. Maar door die ogen moet ik ook weer denken aan Harry...
Keny en Zayn komen de kamer in gehuppeld. Nog helemaal in love, hand in hand. "Why are you crying, doll?" zegt Zayn. "Harry gaat weer eens vreemd" zeg ik terwijl ik mijn tranen weg veeg. "Dat meen je niet! " zegt Keny boos. Ik knik en zucht diep. "maar laten we het er maar even niet over hebben" zeg ik met een glimlach, anders is dat ook zo stom voor ze..
"waaw, wat een prachtig ventje" zegt Zayn. "Wat een poepie" zegt Keny helemaal dol blij. Ik glimlach en geef ze een knuffel. Ik overhandig Dylan aan Keny en zeg: "Kunnen jullie alvast oefenen" ze beginnen te lachen en geven elkaar een zoen. Waardoor er weer een traan van verdriet over mijn wang loopt. "sorry.." zegt Zayn. "het geeft niet" antwoord ik met een fake-glimlach.
"Hoe kan Harry dat doen net voor de bevalling?!" zegt Iris boos. Inmiddels zijn Niall, Lilly, Keny, Zayn en Iris er. Ik haal mijn schouders op en zak onderuit in het bed. "Ik ga nog wel een hartig woordje met hem spreken!" zegt ze met een gemene grijns. "laat zitten haha" lach ik.
Zayn, Iris en Keny zijn naar huis maar Niall en Lilly zijn er nog. "Nu wordt je alleen nog opgevoed door je moeder" fluister ik tegen Dylan terwijl ik in tranen uitbarst. "En door ons" zegt Niall streng. Lilly knikt instemmig en ik lach. "Ik wil jullie daardoor even iets vragen.." zeg ik. Ze knikken en kijken me vragend aan. "Zouden jullie de peet ouders willen zijn?" vraag ik met een glimlach. "JAAAA" zeggen ze dol gelukkig.
Ik geef ze een knuffel en lach. Even niet aan Harry denken.. Harry.. dan loopt er een traan over mijn wang. Mijn hart is gebroken na dit alles. Voordat we een zoontje hadden kon het nog, dan was het al verschrikkelijk. Maar nu net na de bevalling... Heeft hij dan niet 1 seconden gedacht aan Dylan.. Ik zucht diep en staar voor me uit. "We regelen het wel" zegt Niall. Ik knik en geef ze nog een knuffel. "thank you" ...
JE LEEST
Verboden Liefde 2 ft. Harry Styles
FanfictionDit is het gevolg op het eerste boek: Verboden Liefde ft. Harry Styles. Als je het nog niet gelezen hebt, kijk dan bij mijn creaties voor dat deel. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden. x ________________________ Eindelijk zijn Harry en ik...