#4

1.9K 84 12
                                    

Ik lig languit op de bank en Niall en Lilly zitten opgepropt in de grote lounge stoel. "wil iemand hier zitten?" snotter ik. "Nee blijf jij daar maar lekker liggen." zeggen ze allebei in koor. Ik draai me om met mijn hoofd naar de achterkant en huil verder.

"Lieverd. Bel Harry" zucht Niall. "neehee" jammer ik. "Humm... ik weet wel wat" zegt Lilly met een grijns. Ze pakt haar mobiel en ze loopt naar de gang. Ik ga rechtop zitten en staar naar Niall. "WAT KIJK JE NAAR ME, TRUT" zegt Niall lachend. "Wat denk je zelf, lo-sah" lach ik terug. "tazz, talk to my hand bitch" en dan draait hij zijn hoofd weg.

Lilly komt zitten en kijkt me weer grijnzend aan. "WAT ZIT JIJ NOU WEER TE GRIJNZEN?" zeg ik stiekem lachend, Ze zegt niks, en dan gaat de deur opeens open.

Hijgend staat Harry voor me in de huiskamer. Ik kijk hem vragend aan en Lilly begint te lachen. "wacht.." zegt Harry schuw. "wat?" zeg ik vragend. "je hebt tranen maar je lijkt niet verdrietig of pijn lijdend." zegt hij met zijn wenkbrauwen gefronst. "Ik heb ook geen pijn" antwoord ik. "Lilly..." zegt Harry terwijl hij zich omdraait naar Lilly. Ze kijkt hem grijzend aan. "Je hebt me erin geluisd" zegt hij boos. "HAHAHAHAHA, ik kon er niks aan doen. Tes was zo verdrietig" zegt ze met een pruillip.

Harry komt naar me toegelopen en vouwt zijn armen schuin om me heen. "miste je me babe?" lacht hij. Beschaamd kijk ik voor me uit. "ik jou ook" en dan geeft hij me een zoen op mijn wang.

Ik glimlach en geef hem een zoen terug. "Het spijt me dat ik zo reageerde." fluister ik. "maakt niet uit." antwoord hij lief en hij strijkt door mijn haar. 

"Kom Niall,  mam is ongerust" zegt Lilly. Niall knikt en ze staan op. Dan lopen ze naar de deur en zeggen Goodbye.

Harry komt naast me liggen en wrijft over mijn buik. "D*****." zegt hij opeens. "wat bedoel je?" zeg ik vragend. "We noemen hem D*****." glimlacht hij. Ik knik en geef hem een dikke zoen. "Ik hou van je" fluister ik. "ik ook van jou" glimlacht hij.

~ Morgen is je babyshower bij mij thuis. Alles is al geregeld. zorg ervoor dat je een witte jurk aan hebt xo ~ Iris.

Verboden Liefde 2 ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu