We zijn bij een ziekenhuis gestopt zodat Dwayne en Keny nagekeken kunnen worden en Zayn is met ze mee. Harry is weer bezig met een signeer sessie. Lilly is op date met Steven en ik, Robin en Dylan hangen wat rond. "Ik verveel me dood" zucht Robin. Ik knik instemmig. "Wat kunnen we doen?" vraag ik. "Shoppen?" zegt ze met een grijns. Ik spring overeind en knik. Ik zet Dylan in de kinderwagen en we stappen de bus uit. Gelukkig is het ziekenhuis ook nog eens tegenover de stad.
Dylan giechelt en kijkt naar de helder blauwe lucht. "uhmm.. iets kopen voor Dwaynie?" glimlach ik. Robin knikt en we lopen een baby winkel binnen.
Dylan kijkt gefascineerd rond. "Wat zouden Keny en Zayn leuk vinden?" vraag ik aan Robin. "Geen idee.." antwoord en we lopen zoekend rond. "Dit?" vraag ik en ik wijs een naambordje aan. "neh" antwoord Robin en we lopen weer verder. "Dit. Is. PERFECT" zegt Robin met een grote grijns. Ik knik uitbundig en begin te lachen. Dit gaan ze echt geweldig vinden !
We lopen nog wat langs winkels en kopen van alles. Dan word ik gebeld dat alles goed is met Keny en Dwayne en dat ze weer in de bus zitten. "Ze zijn terug" zeg ik. Robin knikt en we lopen ook terug naar de bus. Harry maakt open en geeft me een zoen. "Let jij op Dyl. Wij moeten even iets doen" zeg ik en ik geef Dylan aan hem.
Robin en ik lopen weer terug naar de stad en gaan het restaurant waar Lilly en Steven zijn. Zodra we binnen komen, zien we dat ze elkaars handen vast hebben en met elkaar aan het lachen zijn. Opeens barsten wij ook uit van het lachen. Lilly kijkt om en ziet ons zitten. We zwaaien blij en zij krijgt een rood hoofd. Steven begint te lachen en hangt over de tafel naar haar. Ze buigt ook voorover en geven elkaar een kus. "HAHAHAHA-" lacht Robin maar ik leg mijn hand snel op haar mond.
Ze geven elkaar nog een zoen, en nog een, en nog een. Dan kan ik zelf ook niet meer stoppen met lachen. "Hahahahaha, kom weg hier, hahahah" lach ik en we lopen het restaurant uit. "Ze hebben verkering, dat is wel duidelijk" lacht Robin. Ik knik instemmend en begin weer te lachen. "Kom dan halen we de rest en gaan ook maar een ijsje eten" zeg ik. Robin knikt en we lopen naar de bus.
"Gaan jullie mee ijsje eten?" vraagt Robin aan Keny, Zayn en Harry. Iedereen wilt. We zetten Dwayne en Dylan in de kinderwagens en lopen met zijn alle naar de ijssalon. "Jammer dat de baby's het niet mogen" zegt Harry. "ja" antwoorden Keny en ik. "Ik trakteer." zegt Zayn. "Ik wil Banaan en aardbei" zegt Robin happy. "Vanille en peer" zegt Keny. "Mango en chocolade" zegt Harry. "Stratiletella en aardbei" zeg ik en Zayn pakt Mokka en chocolade.
We pakken allemaal ons ijsje en lopen dan terug over straat. Harry heeft zijn arm om mijn middel geslagen. "Ik hou van jullie" fluistert hij in mijn oor en hij kijkt naar Dylan. "Wij ook van jou" glimlach ik en dan geeft Robin me 'De sein'. "Deze is echt lekker" zeg ik tegen Harry en ik hou mijn ijsje voor zijn gezicht. Hij neemt een hapje en dan druk ik het zachtjes tegen zijn neus aan. Robin begint te lachen. "ik had het kunnen weten" zegt Harry met zijn hoofd schuddent. "Got yaah" glimlach ik en ik kietel Dylan over zijn wangetje.
Opeens begint Dwayne te huilen. "Shit. wat heb ik gedaan?!" zegt Keny geschrokken. "Hij is vast gewoon moe" antwoord Robin. We knikken en besluiten om maar naar de bus te gaan.
We stappen binnen en ik zie Lilly op de bank zitten. Met een big smile. "En..?" zeg ik met een grijns en ik ga langs haar zitten. "Het was echt geweldig" zegt ze dromerig. "En we hebben verkering!"
JE LEEST
Verboden Liefde 2 ft. Harry Styles
FanficDit is het gevolg op het eerste boek: Verboden Liefde ft. Harry Styles. Als je het nog niet gelezen hebt, kijk dan bij mijn creaties voor dat deel. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden. x ________________________ Eindelijk zijn Harry en ik...