2

51 28 13
                                    

Zeynep Deniz Yılmaz
-Günümüz-

Alarmın kulak çınlatıcı sesi olmasa daha mutlu uyanabilirdim diye düşünüyorum. Zaten gece heyecandan uyuyamamıştım. Gözüm yanı başımda duran yeni okul kıyafetlerime kaydı. 2. Dönemin ilk günü yeni bir okul.
Benim gibi biri için zor. Asosyal olduğumu söyleselerde değilim. Sadece gereksiz insanlarla muhatap olmak istemiyorum. Bu sefer farklı olacak.

- Zeynep Deniz hadi tatlım
- Tamam anne.

Üstümü giyindim ve hafif makyajımı yaptım. Yaşıtlarımın ve ailemin aksine fazla sevmem gösterişi. Tabi evimizi düzeltiyorum villamızı görenler bunun tam tersini düşünür. Zaten annemle karakter olarak çok zıttız. Ama buna rağmen iyi anlaşıyoruz. Her neyse merdivenlerden aşağı inip kahvaltı masasına oturdum. Saate baktığımda fazla zamanım olmadığını farkettim. Çantamı aldığım gibi kapının önüne çıktım. Serviste benim beklememe gerek kalmadan geldi. Servise bindim. Meraklı gözlerin bana dönmesini veya "yeni kız gelmiş" temalı fısıltılar bekliyordum. Onun yerine kısa saçlı, bakımlı bir kızın üstüme atlayıp "Deniz seni çok özledim" diye sarılmasıyla karşılandım.
Bu kız benim adımı nerden biliyor ve niye üzerime atladı diye düşünürken yanaklarımın yandığını hissedebiliyordum. Biriyle karıştırmış olabileceğini düşündüm ve bu yüzden tek boş yer olan onun yanına oturdum. Yüzüme boş boş bakıyordu. Ağzımı açıp tek kelime etmeden daha doğrusu edemeden konuştu.

- Ya Deniz niye konuşmuyorsun özlemedin mi beni? Ya ben seni çok özledim.
- Şey bi yanlış anlaşılma var sanırım benimde adım Deniz daha doğrusu Zeynep Deniz ama bu okulda yeniyim yani sizi tanımıyorum.
- Ya Deniz ne diyorsun üf şaka yapıyorsun bari düzgün şaka yap.
- Yanlız ben çok ciddiyim ve şaka yapan sizsiniz.

Bunu dedikten sonra oradan kalktım. Herkes bize bakıyordu. Yeniyim ama bu kadar da olmaz ki.

Servisten indim ve okula doğru yürümeye başladım
11/B sınıfına girdim. Gördüğüm ilk sıraya oturdum. Kalemimi ve defterimi çıkartıp çizim yapmaya başladım. Arka planda "Herkes istediği yere mi oturacak? Yeni kız mı geldi?" Temalı konuşmalar vardı.

Ben çizimimi yaparken çok tatlı bir ses duydum.

"Oturabilir miyim Deniz?"
"O-otur tabi"

İçimden heyecanlandığımı farketmesin diye dua ediyordum.
"İzin vereceğini sanmıyordum" dedi.
Tam o sırada serviste atıştığım kız bana ters bir bakış attı ve
" Deniz bu dönem baya değişti " dedi. O sırada öğretmen geldi ve hepimiz ayağa kalktık.
Öğretmen yeni dönemle alakalı konuştuktan sonra " Yeni kız nerede? " dedi. Ayağa kalktı.

- Burdayım öğretmenim.
Öğretmen dahil tüm sınıf gülüyordu. Gözlerim doluyor ellerim titriyordu.
Ama yanımda ki çocuğun gülmediğini fark ettim. O bana bakıyordu. Öğretmen otur yeni kız dedi. Yanımda ki çocuk bir şeyler mırıldandı. Öğretmen bir şeyler anlatıyordu ama duymuyordum. Zil çaldığında sınıftan hızla çıkıp bahçenin kuytu bir köşesinde gözyaşlarımı serbest bıraktım. Yanıma oturan çocuk geldi.

- Azra niye öyle dedin?
- Ya anlamıyorsuniz ben Azra değilim karıştırıyorsunuz. O kim onu bile bilmiyorum.

Biraz sessiz kaldı. Ve sonunda konuştu.

- Tamam sana inanıyorum ama ikiz gibisiniz. İstersen okul çıkışı bir yere gidelim konuşalım. Azra'yı arayalım. Bu işte bi iş var.

Cüzdanımdan kimliğimi çıkarttım. Ona uzattım. Aldı ve inceledi.
- Zeynep Deniz Yılmaz
Sadece kafamı salladım.
- Bende Berkay. Berkay Günel.
- Memnun oldum.
- Şimdilik yapacak bir şey yok bugün Azra gibi davran. Üstüne gelmesinler. Konuyu açma açılırsa gül, hocayı kekledim de. Azra olsa öyle yapardı.
- Tamam.

Sınıfa doğru ilerledik.

🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵

Çıkma saati gelmişti. Annemi arayıp izin aldım. Kaynaşmam adına izin verdi. Berkay, Asya adında bir kızdan bahsetti. Azra'nın en yakın arkadaşıymış.
Buluşacağımız kafeye gittim. Bir kahve söyledim. Ben kahvemi içerken Berkay yanında serviste atıştığım kızla geldi.

Yanıma oturdular.
- Selam ben Zeynep Deniz.
- Ben Asya.
Masaya kimliğimi koydum. Asya kimliğime baktığında gözleri fal yaşı gibi açıldı.

Ve bölüm sonu. Vote vermeyi unutmayın. Yorum yapabilirsiniz eleştiriye açığım. Seviliyorsunuz.

Denizleri YakanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin