Barış

111 6 4
                                    

Gözlerimi onun yeşil gözlerine dikmiş ve ağzından çıkıcak olan kelimeleri söylemesini bekliyordum. Barış' ı o kadar çok merak ediyordum ki 

Barış'ın Ağzından (Papatya Kayra'nın evine geldiği gece)

Lanet olsun Kayra Papatya'yı resmen kaçırmıştı. Ben de her şey ortaya çıkarmıyım diye Kayra adamlarını beşime takmıştı ve en sonunda beni yakalayıp bir bodrum katına götürmüşlerdi .Bağıramıyordum ağzımı batlamışlardı. Ellerimi ve kollarımı da sandalyeye bağlamışlardı. Hiç bir şey yapamıyordum ürtücüydü burası . 

Ama Papatya için değerdi.

Kahkaha sesleri yükseldiğinde  2 tane iri yarı adam girdi içeri. Onlara nefret dol gözlerle bakıyordum ve içimden sövüyordum. Ağzımı açtılar ve 

'Patron seninle konuşacak' dedi bir tanesi patron dedileride Kayra .

'Barış''cığım ne oldu? Yenildin dimi ? ahahaha' 

Diye gülünce adamlarda güldüler Kayra'ya öfkem 5 kat artmıştı.

'Bak züppe bozuntusu Papatya'ya zarar verirsen' hemen araya girdi.

'Verirsem ne olurmuş söyle !! Ne !! ne yapabilirsin ki bana sen '

'Seni bulur ağzını..'  sözümü tamamlayamadan tekmeyi geçirdi karnıma iri yarı adamlardan biri.

'Şu anda papatya mışıl mışıl uyuyor ve ben onu seviyorum,  o benim anadın mı ?'

'O senin değil sen ona yalan söyledin Papatya senin kardeşin değil sen onun sadece eski sevgilisisin'  

'Bitirin işini' dedi ve telefonu kapattı. Kapattığı an beni dövmeye başladılar ordan oraya savruluyordum. 

En sonunda bıraktılar ve eve doğru yürümeye başladım yağmur yağıyordu. Her yerim morarmış ve şişmiş bir şekilde yürüyordum sokağın ortasında ayakalarımı sürte sürte yerdeki su birikintisine baktım ve dudağım hatta kaşımıda patlatmışlardı ama yinede 

'Papatya için değer diyordum'  Papatyayı bulacaktım ve ona herşeyi anlatıcaktım. O Kayra piçinden de kurtarıcaktım onu  

Gözümden bir damla yaş aktı ve hemen sildim erkekler ağlamaz diye bir şey yoktu bana göre. Ama pes etmicektim. Daha yenilmedim ama pes edersem yenilcektim. 

Şimdiki Zaman 

 Birden bire telefon çaldı ve arıyan yerinde 'Barış' yazıyordu. Açtı telefonu ve uzaklaşmaya çalıştı endişeliydi kesin benim bilmek istediğim Barış'tı 'Kayra Kayra gel ve Barış' ı anlat' diye bağırdım karşı tarafta duymuş olucak ki.

'Papatya ! Papatya her şey yalan' diye bağrıyordu o anda yere yığıldım

                                                                      *** 

Kaltığımda başıma insanlar toplanmıştı ve bana bakıp 'iyi misin' gibi sorular soruyorlardı ama ben onları cevap vermeden kalkıp koşmaya başlıyordum koşuyordum karanlığa koşuyordum. Hiçe koşuyordum resmen neyin ne olduğunu bilmeden.

Yavaş yavaş her şey eskiliyordu sanki ben koştukca yok oluyorlardı arkama baktığımda üstüme gelen duvarlar vardı çok korkuyordum. Korku dolu gözlerle etrafıma bakıyordum ama duvarlar durmuyordu. 

Bir ses duydum 

'Papatya Papatya' diyordu. Gözlerimi araladığımda ise karşıma bir doktor gözüme ışık tutarak adımı sayıklıyordu. Rüyada olduğumu alamıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Papatyam olur musun ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin