"Pust mě!"
"A proč?!" Zeptal se a držel si mě za krk natěsno při sobě. Provokativně mě políbil na ouško.
"Já nemůžu být součástí tohohle!"
"Si tady a si jako my, zvykej si na to..." šeptal mi smyslně do ucha, a silně mě pohodil na zem. Nalehl na mě, takže jsem nemohl utéct. Otevřeně se usmíval.
"Cítíš něco, viď? Teď, když jsou ty prášky pryč..." Otřel se svým rozkrokem o můj. Co nejtišeji jsem zakňučel. Nemůžu ani uvěřit tomu, jak moc mě rozpaloval. Už jenom to, jak mluvil, jak intenzivně na mě koukal, jak se mě dotýkal. Ne! Nesmím! Takhle nesmím uvažovat! I když vlastně, proč bych nesměl? Teď už se stejně nebudu moct vrátit...
"Vlastně ti teď dělám laskavost..." Řekl a roztrhl mé tričko na půl. Rozpálenou hruď mi tak ovanul chladní večerní vánek a já se zachvěl. Naskočila mi husí kůže. Jen jsem nevěděl, zda z vánku anebo z něj.
"Co to děláš?!"
"Osvobozuji šelmu..." Řekl a pořád se na mě díval tím pohledem. Pohledem, který na mě křičel, ať už ho konečně políbím. Ať ho přetočím pod sebe a započnu válku našich jazyků. Ať už mu konečně dám, to, co chce.
Už jsem se nedokázal držet dál. Už to v sobě nedokážu držet. Potřebuji ho, chci ho! Stejně jako chce on mě. Toužím po něm, po jeho těle, po jeho dotycích...
Nepřemohl jsem se. Neudržel jsem chtíč. Prudce jsem ho přetočil pod sebe a zhluboka jsem dýchal. Díval jsem se mu zpříma do očí, stejně jako on předtím mě. Rukou mě pohladil na hlavě a odhrnul mi vlasy z očí. Usmíval se na mě, když jsem své rty přilepil na jeho. Vášnivě jsem ho líbal a musím říct, bylo to to nejlepší, co jsem kdy zažil. Nikdy jsem nezažil nic tak intenzivního, vášnivého a úžasného. On byl úžasný.
Svlékl ze mě cár, který býval mým tričkem a sám se vysvlékl ze svého svršku. Hned na to své rty umístil na jejich předešlé místo, teda na mé. Líbal mě se vší náruživostí a vzrušením, co v sobě měl. Mé rty byli celé opuchlé.
Začal mě líbat na čelo a líčka, zatímco mě hladil na zádech a zadku. Ani jsem to nepostřehl, ale najednou jsme byli oba úplně nazí a natisklý na sobě. Pomalu jsem na něj nasedl a zhluboka vydechl. Bolelo to, ale bylo to spíš příjemné. Dosedal jsem na něj, naše zrychlené dechy se mísili a oba jsme vzdychali. Škrábal jsem ho na zádech, určitě mu tam zůstanou rudé šrámy. To jsem ale teď neřešil, vypadal, že ho to vzrušuje. Svou paži přesunul na můj dřík a zatlačil, což způsobilo, že jsem se prohnul dozadu. Zapřel jsem se na zemi rukami a on mě začal líbat na hrudi. Sám mi bradavky a hrál si s nimi. Celé to dělal ještě žhavějším, než už to bylo, a to jsem si nemyslel, že to ještě víc jde. Na mém těle nebylo snad ani jedno místo, kde by neměl své rty. Mačkali jsme se k sobě jako smyslů zbavený a on stále přidával. Svými nenechavými prackami bloudil všude po mém těle. Dělalo mi to neskutečně dobře, nemohl jsem se ho nabažit. Přitáhl jsem si ho za hlavu ke svým rtům a začal jsem ho náruživě líbat. Potřeboval jsem víc, už stačilo jenom tak málo. Tak málo! Vycítil to ze mě, protože ještě víc přidal a začal mě kousat do krku. Hlasitě jsem vydechl.
Tak opojný pocit jsem snad nikdy nezažil. Bylo to něco nádherného, neskutečného. Nikdy jsem nic podobného nezažil a atak nějak cítím, že to, co mi dal právě on, mi už nikdo jiný nedá. Jenom on.
Hádejte, co se stalo pak. Přidal jsem se k Pink Panthers. Už jsem dál nechtěl dělat to, co jsem dělal pŘedtím. Zde jsem taky neměl na výběr, jenomže tohle bylo jiné. Lepší, sám ani nevím v čem vlastně. No, možná v tom, že tady mám svého druha. Ano, správně, já a Peter jsme spolu. Na začátku to po našem sexu bylo dost zvláštní, aspoň pro mě tedy. On byl však úplně vyrovnaný a klidný a řekl mi na rovinu, jak chce, aby to mezi námi bylo. Konkrétně řekl 'Chci, abys byl má družka'. Ano, dost zvláštní. Jenomže to sedělo. Zjistil jsem, že lidé jsou vlastně zvířata. Hierarchie je u zvířat stejná jako u lidí. Všichni jsme zvířata.
ČTEŠ
We Are Animals
أدب الهواةTenhle svět je dost krutý, nechutný a zvrácený. Normální lidé bojují proti těm stvůrám a snaží se náš svět zlepšit. Moc se nám to ale nedaří. Na jejich straně jsem taky já. Ale na jak dlouho? *** Nevlastním cover, je to originální cover krátkého fil...