Rain - Minho

300 26 3
                                    

- Moora!!

Oh, a ajuns iar dupa tonul lui as spune ca e putin nervos.

- Ce e? intreb intrand in living.

Minho statea in pragul usii ud din cap pana in picioare. Stiu ca el e suparat pe mine in momentul asta dar eu nu ma pot abtine sa nu rad de el.

- Yah! Ti se pare amuzant?

- Nope, ii raspund zambind. Mi se pare dragut.

Cand il privesc tot ce pot vedea e asta:

- Cum? Dragut? Sunt ud pana la piele din cauza ta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Cum? Dragut? Sunt ud pana la piele din cauza ta. De ce a trebuit sa pornesti o ploaie exact inainte sa vin eu acasa?

Dap.. e vina mea. Dar nu aveam de unde sti ca se va intoarce pe jos; in plus, nu mai ploase de mult timp iar pamantul avea nevoie de apa.

- Scuze dar..

Oficial nu-mi place zambetul lui malefic.

- Ce? intreb.. dar as prefera sa nu aflu raspunsul.

- De ce sa fiu eu singurul leoarca?

Zicand asta a venit la mine, m-a luat pe sus si m-a scos afara in ploaie. Nici nu am avut sansa sa ripostez; nu ca as fi putut - e mult mai puternic fata de mine.

- Minho lasa-ma jos!!

Trecusera cateva minute de cand eram in ploaie si imi simteam hainele ude, tricoul mi s-a lipit de spate. Minho m-a aruncat pe umarul lui de parca as fi fost un sac de faina prin urmare stau cu capul in jos iar el ma tine de picioare.

- Bine.

Am primit ce mi-am dorit : am ajuns cu picioarele pe pamant, dar abia atunci am realizat ca fusese o idee proasta deoarece eram in sosete. Nici nu puteam pleca deoarece imediat ce m-a lasat jos m-a imbratisat strans ca sa nu plec.

- M-am razgandit! Vreau inapoi sus!

- Imi pare rau dar nu se accepta, zambind.

Fie, pot rezolva singura asta. Am facut o gaura in nori exact deasupra noastra - asa nu ma voi uda mai tare.

Cand el si-a dat seama de asta a privit cerul apoi pe mine.

- Refa aia!

- Obliga-ma, aratandu-i limba.

- Am deja o alta solutie, spune dupa care se apleaca putin si ma saruta.

Cateva secunde mai tarziu incepuse sa inainteze cu pasi mici facandu-ma pe mine sa dau inapoi pana cand am ajuns inapoi in ploaie. Urasc momentele in care foloseste slabiciunea mea pentru a-si atinge el scopurile - chiar daca nu ma plang.

- O sa intru la apa in ritmul asta, spun dupa care opresc ploaie de tot. Acum inapoi in casa.

- Ai stricat distractia, facand botic in timp ce il trageam dupa mine inapoi inauntru.
_________

Kpop stories [Request Closed]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum