Jaemin_Nct18 aici e a doua poveste pe care mi-ai cerut-o. Am incercat sa o termin mai repede de data asta. Sper ca iti va placea ^^
______________________________________" Urmatorii elevi sunt rugati sa se prezinte in biroul directorului: Jung Ho Seok..
Previzibil. E chemat acolo cel putin o data pe saptamana, as zice ca el si directorul au devenit cei mai buni prieteni; nu ca ar devasta scoala sau ceva, nu e genul ala doar ca personalitatea lui il impinge sa faca unele lucruri ce au urmari neplacute, el doar incearca sa se distreze.
Imi intorc capul spre dreapta, spre locul in care sta el, la 2 banci distanta de mine. La auzul propriului nume, capul a facut contact cu banca, sunetul auzindu-se in toata sala, urmat de un geamat de durere - ceea ce m-a facut sa pufnesc in ras.
"... si Nam Young Hae."
Stai. Ce? Eu? De ce eu? Ce-am facut?
Ho Seok s-a ridicat si a plecat inainte iar eu am ramas in banca mea intrebandu-ma de ce trebuie sa ma duc acolo.
- Young Hae, ce mai astepti? Dute! imi atrage atentia profesoara.
Am iesit din clasa si am alergat dupa Ho Seok ca sa il ajung din urma - nu vreau sa fiu singura.
_________- Stiti de ce sunteti aici?
- Nu, spunem amandoi odata.
- Permiteti-mi sa va improspatez memoria atunci. Ieri dupa ore v-ati jucat cumva cu furtunul in curte?
Flashback~
Am iesit din scoala indreptandu-ma spre casa, iar cea mai rapida cale prin care ajungeam era sa o iau prin terenul scolii. Ajunsesem pe la jumatatea lui cand simteam ca incepe sa picure, dar nu era nici un nor pe cer. Apoi acel picurat s-a transformat intr-o ploaie torentiala care m-a udat din cap pana in picioare. Nu stiu cum mi-a trecut prin minte dar m-am intors vazandu-l pe Ho Seok cu furtunul in mana, deschis la maxim cu care imi facea baie la propriu.
- Ugh!! mormai furioasa.
Jung Ho Seok o sa platesti cu varf si indesat pentru ca ai indraznit sa faci asta. In momentul in care m-a vazut mergand catre el, a luat-o la fuga aruncand din mana furtunul care a cazut pe gazon.
End flashback~
- L-ati lasat deschis, apa a curs toata noaptea iar acum terenul de fotbal e o mlastina, la propriu. Prin urmare suntem nevoiti sa tinem orele de sport in interior. Voi veti face zilnic dupa ore curatenie in sala pana cand terenul se va usca, incepand de azi.
- Noi? Dar eu n-am facut nimic. El e cel care a atins furtunul, spun aratand spre Ho Seok.
- Nu am intereseaza, erati amandoi acolo, prin urmare amandoi veti suferi consecintele. Intorceti-va in clasa.
Dupa primul colt i-am dat un pumn in umar, cu toata puterea pe care o aveam. E numai vina lui, acum sunt obligata sa stau aici mai mult in loc sa merg acasa.
- Auci, doare, vaitandu-se. Pentru ce a fost asta? spune privindu-ma confuz.
- Eu zic sa taci, spun ucigandu-l din priviri.
_________- Yah, Young Hae, nu ai de gand sa ma ajuti?
- Nu.
M-am aseza pe locurile din tribuna, uitandu-ma la el cum se plimba cu mopul in mana de la un capat in altul al salii. Multumita lui, telefonul meu sta acum intr-un bol cu orez pentru cine stie cat timp, altfel as asculta muzica si l-as ignora.
CITEȘTI
Kpop stories [Request Closed]
FanfictionKpop oneshots.^^ fanfiction + fiction (in unele capitole) O carte alcatuita din povesti cu idoli kpop~ ☆idei random☆ :") P.S.: NU SCRIU SMUT-URI, SORRY.. best ranked: #89 in fanfiction