"Matematik Dersinde"
Sea aşkım! Eser beni sevdiğini ve hayatından çıkmamam gerektiğini yoksa gelip beni öldüreceğini söyledi.Yaman ile güzel giden bir ilişkim varken mesafemi korumalıyım.Rüyamda Aliyi gördüm,gene konuşuyorduk,muhabbet ediyorduk.Neden böyle oluyor?
Ayriyeten telefonumun ekranı bozuldu.(18:24)
Arama beni ama hatırla.
03 Mart 20** 10:37
Merhaba sevgili aşkım! Bugün yine neşeliyim çok şükür ama sana kötü bir haberim var Kardelen bana yeni bir günlük getirecek, yazılarımı o deftere geçireceğim.O yüzden düzensiz yazıyorum.
Yaman Yunusla karşılaşmış dün Alide varmış.Yunusa benden bahset ona dedim.Ona Yunusun kaybolduğu gün attığım mesajlara konuşmak için bahane arıyor demiş.Siktirsin ordan! Benim Yamanım var onunla mutluyum.Allah Allah sen kimsin demi! Neyse test çözmem gerek by :*
04 Mart 20** 15:26
"Duygu Karmaşıklığı"
Böyle bir şey olamaz! Şu ana kadar okuduğum hiç bir kitap beni bu kadar etkilememişti. Tam üç defa ağladım okurken. Ağladım derken gözlerim doldu ama sonunda tutamadım kendimi öyle bir duygu yoğunluğu var ki kitapta.İyi ki okumuşum.
16:21
"B12"
Çocukluğumda her zaman gittiğim yerlere gittim.Sayfalarının arasında ki narin sümbülde bu minik geziden kalma.Tuhaf olan tek şey o zamanlar ezbere bildiğim yolların en ufak yönünü bile hatırlayamamış olmam.Fazla uzaklaşmamış olsakda o yolları unutmuş olmak canımı yaktı.Daha çok Nur yönlendirdi bizi. Özgürlüğü hissetmek için çıktığım kayada rüzgar bedenime çarpıp titretirken hatıralarımı düşündüm. Avucumun içi gibi bildiğim piknik yerlerini unuttuğum için acı çektim. Sanırım içimde ki masum kızın birkac acılık ömrü kaldı. Makyajlarla mahvettim onu. Alışkanlıklarla zedeledim neşesini ve namı değer dostların ihanetiyle ve intiharlarla bir kez daha darbe yedi. Şu an gözümde canlanan tombiş,minik bir kız;kolları jiletli keş bir kız ve tiril tiril elbisesiyle bir savcı hanım var. Birini seçmem gerekirse geleceğimi kurtarmak için mi geçmişimi mi silmek gerek? İyi düşünüp devam etmeliyim geçmişim ve geleceğim el ele tutuşup şimdimi kurtarabilir.
Ama o jilet yaraları kapatmakla geçmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ OLAMADIK
General FictionKayla Ne Yapacaktır? Aşk mı sandığı yoksa onun ötesinde birşey mi? Yanındaki sevgiliyse niye mesafelere boynunu büker? Herşey bu günlükte saklı. Size sunacağım bipolar bir kızın günlüğü. Bu kitapta hayata ne pahasına olursa olsun tutunan bir kızın m...