Sadece yazmış olmak için yazıyorum.Test çözüyorum matematikten beynim yanıyor aQ :D Şimdi devam edeceğim ama eskisi yani iki sene öncesi kadar hızlı çözemiyorum. İki saatte hatta üç,otuz soru. Onun da çoğunu çözemedim. Saatte 10 soru çözmüş oluyorum. Soru başı 6 dakika çok fazla. Yazmasıda uzun sürüyor sonuçta denklem yani sanırım molam bitti bys.s.s.s
Not: Alinin Allah belasını versin :* <306 Mart 20**
Sea pembiş asfs :D <3. Bugün sabah Yamanla yemek yedik.Ben kendi ellerimle yaptım.Sonra bana bileklik yaptırmış, "Kayla~Yaman" yazıyor üzerinde. Allahım yerim onu. Onda da var çok tatlı ya seviyorum onu <3
Not: Eser mesajlarıma cevap vermiyor. Konuşmak istemiyor artık demek ki aman napiyim :(Not 2: Bugün amcam kan aldırırken o kanı izlemek neden hoşuma gitti?
07 Mart 20** (11:12)
"Yapamadım ben vazgeçebilmeyi"
Günaydın! Bugün odamdan değil amcamgilden yazıyorum. Yanımda miniğimde var. Akşam Eser'le konuştuk. Muhabbetini özlemişim ama kahkahalar da olsaydı daha iyi olurdu. Kırgındık bu sefer, herşeyin farkında olup da ses edemiyor gibiydik. O benim arkadaşım ve öyle de kalmalı,kalması gerek.
İlk nefret edip de sevdiği kişi benmişim. Telefonu kapatırken öyle masumca sevdiğini söyledi ki kızamadım.
Eminim bu bir seçim olsaydı o beni seçmezdi. İçim çöküyor O'nun acısını düşününce. Keşke onu sevebilseydim ama bu bir seçim değil! Bu orospu çocuğu kalp nerde imkansız varsa gider onu sever. "Gel acı bana" der, "o üzülecek ben yine atmaya devam edeceğim" der. Kalpten taşar acılar gözlere ama o sadece işini yapar. Dursun isteriz bizi pompaladığı kanı farklı yerlerden (bileklerden) akıtırız. Ama o yine durmaz,bize yine acı çekmek ağlamak düşer. Biz ağlarız o işini yapar taaki ruh pes edene kadar..
Ayriyeten rüyamda Ali'yi gördüm. Konuşuyorduk,beni sevdiğini söyleyip yalvarıyordu. Aklımda dediğim şeyler; "Allah belanı versin!" Ve "Sen benim sevgimi hiç bir zaman hak etmedin" di. Haketmedi zaten. O benim için bir mazi sadece.
Bilinç altımı sikeyim! O benim için geçmiş, çocukluk, sebepsiz çekilen bir acı, aptallık..
Ondan nefret bile etmiyorum artık. Sıradan bir insan o!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ OLAMADIK
General FictionKayla Ne Yapacaktır? Aşk mı sandığı yoksa onun ötesinde birşey mi? Yanındaki sevgiliyse niye mesafelere boynunu büker? Herşey bu günlükte saklı. Size sunacağım bipolar bir kızın günlüğü. Bu kitapta hayata ne pahasına olursa olsun tutunan bir kızın m...