Prolog

6.5K 163 3
                                    

   Eu: Mama, sunt gata.
Ma: Atunci coboară, și așa suntem in întârziere.
Eu: Tot nu pot sa ma răzgândesc??
Ma: Nu, scuze scumpo
   Cobor, urc in mașina și aștept pana ajungem in aeroport ,îmi i-au rămas bun de la părinții și prieteni  și urc in avion.
     Ooo,am uitat sa ma prezint, eu sunt Melisa Anderson, am 17 ani, sunt clasa a12a, am 1,64 și m-am născut in New York, însă astazi trebuie sa las totul in urma și sa ma mut la matusa mea care locuiește in LOS Angeles, mama ma trimite la ea pentru ca ei sunt mereu plecați prin țara cu munca și sunt mereu singura acasa, de fapt sunt suta la suta sigura ca i-a implorat matusa sa ma trimită, ca sa ma văda. Sunt o fire timida, cuminte, dar câteodată vulcanică doar când ma supăra ceva sau cineva foarte tare. Cam atât despre mine, pentru ca in câteva ore o sa încep o alta viața.Nici nu mi-am dat seama ca o sa aterizăm, cobor din avion și sinceră sa fiu chiar nu știu cum arată matusa, ma uit mai atent și îmi văd numele scris pe o pancarda, ma îndrept spre ea și văd un bărbat, oare este soțul ei, o am uitat sa mentionez ca unchiul meu a murit acum câțiva ani. Văd ca omul din fata mea își flutura mâna, de mai are un pic și îmi scoate și ochii.
Eu: Buna ziua, dumneavoastră ați fost trimis de matusa mea.
X: Da, buna, eu sunt Harry, sunt șoferul mătușii tale, dar acum și al tău.
Eu: Okkk, atunci sa mergem.

   O iubire cu probleme Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum