Capitolul 14

2.3K 71 0
                                    

     Ajung acasa, și când vreau sa intru, mai am puțin și dau cu capul de usa, de ce la ora asta, usa este încuiată, unde umbla oamenii ăștia.
    Convorbire telefonică
  Eu: Mama, unde sunteți, am lipsit doar jumătate de ora.
Ma: Nu întreba, matusa ta.
  Eu: Ce a pățit matusa, de ce plângi mama, MAMA CE A PATIN MATUSA.
Ma: A avut un accident de mașina.
  Eu: Vin imediat.am alergat repede la mașina, și am băgat ce-a mai mare viteza spre spital, de ce in ziua asta a trebuit sa port tocuri. In douăzeci de minute sunt la spital, deoarece carma asta a vrut sa prind toate semafoarele.
   Eu: Buna ziua, Emilia Anderson?
Doamna: Salonul 307,etaj 3,doamna sa știți ca nu merge liftul.
Eu: Iar dumneavoastră credeți ca o fata tânăra și in floarea vârstei o sa ia liftul pana la etajul doi?
Etajul 2
Doamne, de ce s-a stricat liftul chiar acum, și tocurile astea ma omoară, pentru mătușica, încă un etaj Melisa, haide ca poți.
Eu: hhhh, mama, hhh, cum se simte hhh matusa.
Ma: Scumpo, stai puțin jos, ai urcat doar trei etaje, cum de gafai așa și încă nu știm nimic.
Eu: Cum a avut loc accidentul
Ma: Din câte am înțeles, nu a mai ținut frâna .Și a ajuns intr-un copac.
Doc: Familia Anderson
Eu: Da, cum se simte matusa mea.
Doc: Se pare ca are o mică lovitura la cap, și mici zgârieturi, operația a decurs foarte bine, și o sa o puteți externa peste cinci zile.
Ma: Mulțumim mult, domnule doctor.
Eu: Mama ma duc cu Adi și Soni acasa, sa ma schimb și venim imediat.
Ma: Ok
Soni: De ce ne-ai luat și pe noi. Nu poți sa te schimbi sau ce.
Eu: Trebuie sa va spun ceva, important. De fapt trebuie sa va rog.
Adi: Dar ce curioasa sunt, ce ai vrea tu de la noi
Eu: Doar urcați-va in mașina, o sa va spun pe drum.
Soni: Deci
Eu: Vreau, dacă puteți și mi-ați face un mare bine, sa veniți cu mine.
Adi: Unde sa venim cu tine
Eu: In Dubai
Ele: CEEE
Soni: Ce cauți tu in Dubai.
Adi: Bunica lui Flavius locuiește acolo.
Soni: Iar începi Melisa, ai uitat ce ai vorbit cu el.
Eu: Da, iar încep, pentru ca nu pot sa părăsesc o persoana Draga mie, din cauza nerozie din capul lui.
Adi: Deci, recunoști ca îl placi.
Eu: Nu recunosc nimic
  Soni: Bine
Adi și eu: Ceee
Soni: Bine, mergem cu tine.
  Adi: Poftim, nu pot sa cred ca ai picat atât de ușor in plasa.
  Soni: O fac pentru prietena mea.
    Eu: Cine, Elina.
  Soni: Nu, tu, și ce legătura are Elina.
  Eu: Niciuna, doar m-am grăbit și am spus un nume.
  Adi: Vine și ea, nu?
  Eu: Da
  Adi: Nu pot sa cred, știi ca nu o suport pe finta asta, este atât de îngâmfată.
  Eu: Poate dacă ajungem sa o cunoaștem, este altfel, va rog da-ți o șansa.
  Ele: Ok, doar pentru tine.
Eu: ooo, va iubesc.
  Ele: Și noi.
Eu: Bun, acum sa vorbim și cu Dom.
  Adi: Te rog, am făcut ce ai vrut, dar nu îl aduce, destul ca îl suport acasa, sa îl mai suport și in vacanța.
  Eu: Haide, o sa ne distram, și in plus ii place de Elina, așa ca dece sa nu fac o fapta buna.
  Soni:  Tu și faptele bune, este ca și cum ai combina muraturile și sucul. Foarte scârbos și in același timp ciudat.a spus și am început toate sa radem.
   Eu: Ok, nu uitați ce ma vorbit in mașina, neaparat trebuie sa vina cu noi
   Adi: Nu știu de ce ne complicam atâta, doar ii spui, vacanța și Elina, și de acum te așteaptă in avion.
Eu: Mie îmi place sa ma complic, ce ai tu cu mine.
  Soni: Ok, trena ta, dar te rog sa nu îl sperii prea tare.
   Intram ușor in casa, și noi am vrea sa ne așezăm pe fotoliu sa îl așteptăm pana când vine și el de la spital, dar ca sa îmi strice el planul, a trebuit sa ajung el înaintea noastră.
  Eu: Cum ai ajuns așa repede?
   Dom: Cu mașina, dar dacă voi vorbeați și râdeati normal ca am ajuns înainte.
  Adi: Vacanța, Elina
  Dom: Unde!spune și sare de pe canapea.
  Eu: Adi, ce am vorbit ca nu îl luam brusc.
   Adi: O haide, peste o luna vii cu noi in Dubai, o sa va vina și Elina, așa ca ai grija cum te comporți.
  Eu: o, haide, mi-ai stricat tot planul, nesiferito, spun eu bosumfandu-ma.
Soni: Zici ești copil mic, Melisa. Ai 18 ani.
  Eu: Ca venii vorba de copil are cineva înghețată??

       Peste o luna
  Eu: Haide fetelor, o sa pierdem avionul.
  Soni: Stai puțin ca nu îmi încap toate rochiile. Poate cineva sa îmi mai de-a un bagaj?
   Adi: Nu, și al meu este la fel de plin
  Eu: O sa îți mai cumperi de acolo, mai lasă naiba din haine acasa.
  Soni: Nu pot sa renunt la rochițele mele din piele, știi foarte bine.
  Eu: Dacă in secunda următoare nu sunteți in mașina, jur ca o sa va leg bagajele de coada avionului.
   Soni: STI ce, cred ca o sa mai las câteva acasa.
   Adi: Și eu,in plus la ce îmi trebuie placa de îndreptat nu.
     După ce am pus bagajele in taxi, pentru ca am trimis pe cineva cu mașina mea înainte, iar Elina nu vrea sa meargă cu taxiul, deci ne-am îndreptat direct spre aeroport. Dubai, ai grija ca venim.

   O iubire cu probleme Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum