După jumătate de ora de uitat prin dulap am găsit niște haine, care nu sunt sport:
Parul îl las pe spate, îmi dau cu puțin tuș și un ruj roșu și gata. Cobor unde ma așteptau Adina și Dominic.
Adi: Credeam ca nu mai cobori.
Eu: Și eu la fel. Haide.
Am urcat toți in mașina și iar a început Adina sa vorbească despre băiatul asta, de abia aștept sa văd și eu ce minunăție de om este. Ne luam la revedere de la Harry și ne punem la coada, sa putem intra la concert, intram și este așa de multă îmbulzeala, iar boxele sunt date la maxim, și ce bine ca este interzis sa fumezi, ne punem și noi la o masa pana o sa înceapa sa cânte faimosul Flavius.
Adi: Ooo, Melisa, sunt așa emoționată, poate o sa pot sa îl întâlnesc și eu personal.
Eu: Ok, tu deja aberezi, asta se numește ca ești psihopat.
Adi: Ba nu
Dom: O, ba da, are dreptate Melisa.
Adi: Da, bine poate am mai exagerat uneori, dar......,sffffff, începe, o doamne o sa îl întâlnesc pe Flavius Blackkkk,atunci pe mine și pe Dom ne-a bufnit un ras de zile mari. Adevărul este ca el chiar cânta bine, dar nu mai ma pierd in gânduri și ascult melodia, pentru ca pe el oricum nu îl văd, de ce sunt așa scunda.
După trei ore pana si cântărețul ala a luat o pauza si pe mine ma dureau picioarele intr-un hal, așa ca am decis sa i-au un taxi pana acasa, voia și Dom sa vina cu mine, dar ce sa te faci cu nebuna, care voia sa mai rămână pana la sfârșit, așa ca le-am cerut adresa și am pornit spre ieșire, dar din senin a aprut cineva in fata mea și m-a dat pe jos ,când mi-am ridicat privirea am văzut un băiat de vârsta mea, cu parul saten, dar de ce dracu avea ochelari la ochi, este noapte.
X: Imi cer scuze, nu te-am văzut. Te-ai lovit?
Eu: Nu, dar ar fi bine sa iti dai ochelari de la ochi, nu te ajuta cu nimic, încep sa țip la el, revoltata ca era sa îmi rup piciorul cu tocurile astea nenorocite.
X: Înganfata, îmi place, uite îmi pare rau, îți las Nr meu de telefon și dacă ai nevoie de ajutor ma suni, acum nu am prea mult timp.
Eu: Poate am nevoie de ajutorul tău acum. își lasă ochelari mai jos și se uita cu o privire gen ,,îți bati joc de mine". După ce i-am explicat ca eu trebuie sa ajung acasa, pentru ca m-am plictisit, și era revoltat ca de ce ma plictisesc la un concert ca asta, atât de tare, și tot nu a vrut sa îmi spună cum îl cheamă, pana la urma a văzut ca nu merge cu mine și m-a dus pana acasa, am coborât elegant din mașina, doar pentru al enerva, pentru ca el se grăbea, i-am mulțumit, și nici nu am apucat sa închid bine usa, ca a și plecat, am intrat ușor in casa, și m-am dus la mine in camera, la somn, iar mâine teroare, scoala.
CITEȘTI
O iubire cu probleme
Ficção AdolescenteEa: Fata noua, care vrea sa cunoască orașul, așa ca pleacă Împreuna cu verișorii ei vitregi la concertul LUI. El: Cântăreț celebru, mereu in centrul atenției, plin de bani și de..... fete. Ea+El+o ciocnire accidentală=❤️??? Afa...