Când am coborât din mașina, am văzut in fata ochilor o vila gigantica, cu o grădina atât de frumoasa, plină cu flori, trandafiri mai exact, florile preferate ale mătușii, iar in spate cred ca este piscina, presupun, îl urmez pe Harry pana in casa, o femeie îmbrăcată elegant, frumos aranjata coboară de pe scări, sa presupun ca ea este matusa mea.
X: Melisa, ce faci, doamne ce semeni cu mama ta,vino sa te iau in brațe.Da, ea este matusa mea, ma duc repede la ea in brațe, chiar îmi era dor de ea.
Eu: Matusa, sa nu te mai recunosc.
Măt : Hai, termina cu prostiile, tu nici nu m-ai recunoscut.
Eu: Ehh, cam da.
Măt: Haide sa îți arat camera și sa cobori la masa, sigur îți este foame.
Eu: Ok, intru intr-o camera mare, de culoare gri, este mai frumoasa decât camera mea de acasa.
Măt:Îți place??
Eu: O ador, este super, de unde ai știut ca îmi place stilul asta de camera.
Măt: Am aflat multe despre tine,Ok, atunci te aștept la masa. Îți multumesc ca ești aici Melisa.
Eu: Eu îți multumesc ca m-ai primit. După ce pleacă, decid sa îmi bag hainele in dulap, dar ceva îmi atrage atenția, un mâner in dulap, ce este asta, de agățat eșarfe, trag de el, nu se mișcă nimic, știu ca pare ciudat, dar cred ca este o usa, așa ca împing, și se deschide, intru ușor și găsesc un dressing gigantic și un loc bun de stat singura, ies, închid bine ușița, ma îmbrac in ceva lejer, o pereche de pantaloni de trening și o bluza scurta. Cobor și văd ca suntem mai mulți. Nu știam ca matusa are copii.
Măt: Bine ca ai venit Melisa,vino sa va fac cunoștința. El este soțul meu, Eduard, iar ei sunt copii săi, Adina și Dominic. Copii ea este Melisa, nepoata mea.
Ei: Incantați
Eu: Și eu la fel.
Adi: Melisa de abia aștept sa vii cu noi la concert.
Eu: Poftim, ce concert
Adi: Al lui Flavius Black, cel mai renumit cântăreț din LOS Angeles( știu ca nu este cel mai renumit cântăreț, și nici nu exista)
Eu: Nu știu dacă pot venii
Dom: Are dreptate, de abia a venit, iar tu ii faci capul calendar.
Adi: Nu mai te bagă in treaba fetelor
Dom: Din moment ce ma târăști la concertul asta oribil, cred ca este și treaba mea.
Măt: Copii, nu va mai certați, o sa vina și Melisa, nu, doar nu o sa ratezi sa cunosti orașul.
Eu: Ok.
Adi: Superrrrr.Melisa, am aflat ca o se mute la noi la scoala, nu este super și....
Și așa pana am plecat sa ma îmbrac, a vorbit Adina, de te uitai in cruci, mi-am cerut scuze și am urcat in camera mea sa ma pregătesc.Buna, sper sa va placa și aceasta carte
CITEȘTI
O iubire cu probleme
Novela JuvenilEa: Fata noua, care vrea sa cunoască orașul, așa ca pleacă Împreuna cu verișorii ei vitregi la concertul LUI. El: Cântăreț celebru, mereu in centrul atenției, plin de bani și de..... fete. Ea+El+o ciocnire accidentală=❤️??? Afa...