Capitolul 3

3.8K 131 1
                                    

Ma ridic obosita din pat, nu prea am dormit bine aseară, astăzi o sa fie o zi horror, de ce trebuia sa ma duc eu la concer duminica, ce nebun ar face asta, a da, EU. Ma duc la baie, îmi fac rutina de dimineața, îmi fac o coada de cal, puțin rimel și acum sa ma îmbrac:

 Ma duc la baie, îmi fac rutina de dimineața, îmi fac o coada de cal, puțin rimel și acum sa ma îmbrac:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor la micul dejun și văd ca nu este decât matusa.
Eu: Buna dimineața, matusa.Unde este toată lumea??
Măt: Buna dimineața, scumpo, Eduard a plecat la munca, iar Dominic și Adina încă nu au coborât, chiar voiam sa ma duc sa ii trezesc, o sa întârziați la scoala.
Eu: Ma duc eu matusa, nu îți face griji.spun cu un rânjet malefic.
     Ma duc ia-au o găleata cu apa rece și ma duc ușor la Adia în camera, și arunc jumătate de găleata pe ea.
Eu: Zic sa te duci repede sa te speli, altfel o sa devii mov.Nu mai apuc sa zic ceva, ca o văd cum fuge repede in baie.Gluma cu vopseaua tine mereu.
     Acum sa îmi reiau activitatea, intru și la Dom in camera, și ma surprinde faptul ca este atât de ordonat, arunc și restul de apa pe el și ii spun același lucru, dar nu se mișcă.
Dom: Eu nu am creierul cât o furnica sa cred ca o sa ma coloreze, sa fim serioși cine ar crede asta.  Aaaa, Adina a crezut, nu.
Eu: Da. Ne uitam unul la altul și începem sa radem. Haide grăbește-te o sa întârziem la scoala. Îl las sa se schimbe și cobor.
Măt: Ai aruncat cu apa pe ei, nu
Eu:Da.
     Ies și ma urc in mașina, pana o sa vina ei o sa ma joc Hay Day, ce ador jocul asta. După ceva timp apar și ei.
  Eu: Ce ați făcut atâta.
Adi: Am stat sa ne curățăm de vopseaua ta. Ma intorc la ei, iar eu și Dom începem sa radem.
Adi: De ce râdeți.
Dom: Nu era vopsea, era doar apa rece, spune Dom printre râsete.
Adi: Melisaaaaaa, sa va vezi ce o sa pățești, o sa te ia pe nepregatite.
Eu: Deja îmi este frica, spun și ridic mâinile in semn de apărare.
       Ajungem in sfârșit la scoala, eu sunt in clasa a XII-a cu Adiana, iar Dom este cu un an mai mic așa ca, da. Intram in scoala și văd ca multe fete au format un cerc in jurul cuiva, ne ducem sa vedem, dar din nou de ce sunt așa scunda, doar o aud pe Adina cum tipa.
Eu: Ce ai femeie, este cineva mort acolo
Adi: Nuuuu, dar aste Flavius. Exact cum ți-am spus, s-a mutat la noi la scoala.
  Eu și Dom: CEEEEE, încerc sa ma ridic pe vârfuri sa văd și eu, dar sunt prea multe fete, așa ca o iau printre ele, și nu știu cum, dau peste cineva, când ma ridic îl văd pe băiatul de la concert.
El: Inganfato?? se uita el la mine șocat, la fel cum ma uit și eu.

   O iubire cu probleme Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum