După minunatul meu interogatoriu, am aflat ca Victor are 20 de ani și este in anul al doilea la facultate, iar acum trebuie sa se mute aici, și eu as vrea sa fac facultatea aici, împreuna cu Flavius și cu toți prietenii noștri, avea și o iubita, dar a trebuit sa o părăsească, iar foștii lui părinți erau cam asprii cu el, ii place sa joace fotbal, ii plac filmele de acțiune și comedie, la fel ca și mie, și mâncare preferata, pizza.
Vi: Dacă ai terminat cu interogatoriul, as vrea sa plec.
Eu: Unde sa pleci la ora asta
Vi: Ma duc sa îmi găsesc un loc unde sa dorm, iar mâine ma duc sa ma înscriu la facultate.
Eu: Nu pot sa te las sa pleci, iar mâine este sâmbătă.
Vi: Îmi pare rau Meli, dar nu pot sa stau pe capul vostru, am 20 de ani, nu mai sunt un copil, trebuie sa ma descurc singur.
Fla: Dar măcar rămâi la noi weekendul asta. Și promit ca mâine mergem împreuna sa îți găsim o casa pentru luni.
Vi: Ok, cred ca nu am cum sa scap de voi.
Eu: Chiar nu ai cum
Vi: Ma bucur ca Meli și-a găsit un iubit atât de amuzant și grijuliu, chiar va potriviți.
Eu: Mulțumim Victor, și chiar ma bucur ca ești aici, ma bucur ca ești fratele meu.
Vi: Multumesc ca m-ai acceptat așa repede, chiar îmi era frica ca nu o sa ma placi.
Eu: Ai crezut greșit, acum dacă ma scuzati îmi este cam somn, Flavius sa lași usa descuiata, Soni este cu Jonathan in oraș, și o sa întârzie.
Fla: Ok, iubito, noapte buna.
După ce îmi i-au la revedere de la băieți, urc repede la mine și Soni in camera și adorm instantaneu.
*******
Ma trezesc cu o ușoară durere de cap, și habar nu am dece,ma duc la baie și ma imbrac:Când ies din baie, observ ca am primit un mesaj.
Necunoscut: Sa nu uiti de întâlnirea noastră de astăzi. Sunt Angelo. :))
Super, am uitat de întâlnirea asta idioata, noroc ca Flavius este plecat, îmi i-su cheile de la mașina, și pornesc spre locul de întâlnire, o cafenea. Ajung și ma uit pana îl observ la o masa mai îndepărtată.
An: Credeam ca nu mai vii.
Eu: Uite ca am venit, te rog sa îmi spui ce ai de spus despre Flavius.
An: Deci, ai venit după Flavius,
Eu: Normal, este iubitul meu, vreau sa știu ce se întâmpla in viata lui.
An: A început sa se îndepărteze de tine, nu
Eu: Nu, de ce.
An: Spune adevarul, Melisa
Eu: Da, bine, pate s-a îndepărtat puțin.
An: Pentru ca se întâlnește cu Linda, au o noua aventura, te-a uitat Melisa.
Eu: Cum poți sa îl acuzi de așa ceva, Flavius nu mi-ar face așa ceva, ma iubește.
An: A refuzat sa mergeți la aceeași facultate, pentru ca are alte planuri cu o alta fata.
Eu: Nu te cred, spui numai minciuni.spun și ma ridic nervoasa după scaun.
An: Uite, mai sunt doua săptămâni de scoala, eu zic sa te grabesti, urmărește-l intr-o zii de miercuri, și dacă el se întâlnește cu Linda, o sa ma săruți
Eu: Ha, și eu care credeam ca spui asta pentru a ma proteja, dar tu faci asta doar pemtru un sărut amărât. Ies din restaurant și ma îndrept nervoasa spre mașina, bag cheile in contact și merg cu cea mai mare viteza spre casa, apoi ma închid in camera mea și încep sa plâng, de ce mi-a făcut mie asta, de ce trebuia sa se întâmple și eu ca o proasta l-am crezut, am crezut ca a uitat de ea, iar acum aflu de la altcineva ca se vede cu ea. Adorm instantaneu.
************
Mercuri
Astăzi este ziua in care trebuie sa aflu adevarul, ma imbrac cu niște pantaloni scurți și cu un top, îmi i-au adidași, și aștept sa se audă usa de la intrare, semn ca Flavius pleacă de acasa, cică se duce la sala. Gata, sa intram in acțiune, ma urc ușor in mașina și pornesc pe urmele lui, pana oprește la.........sala, poate el chiar nu ma minte, ies, și urc după el, iar când văd cu cine este îmi pică cerul in cap, Linda, ce caută ea aici, și de ce rade Flavius când o vede.
Eu: Deci, te duci la sala, ha.
Fla: Meli, ce cauți aici.
Eu: Nu ma lua pe mine cu Meli, știi foarte bine ce caut aici, am aflat de mică ta escapada cu Linda, fata care a încercat sa ma omoare, și fata pe care o orai din toată inima. Și te rog, spune-mi adevarul, promit ca nu însă îți fac ceva.
Fla: Uite, îmi pare foarte rau, dar după ce nu ne-a găsit in seara aia, s-a enervat foarte tare, iar peste câteva zile am primit un telefon, era de la Linda, in care îmi spunea ca dacă nu ma văd cu ea o sa îți facă ceva rau, așa ca m-am văzut cu ea de mai multe ori și am început sa îmi placa de ea, și incet incet ne-am apropiat și mai mult.
Eu: Și mie nu ai avut curajul sa îmi spui, ce era atât de greu sa spui, uite proasto, o plac pe Linda și nu mai vreau sa fim împreuna, ma supăram, dar înțelegeam și încercam sa trec peste, pana când mai aveai sa îmi ascunzi asta.
Fla: Pana se termina scoala.
Eu: Ca sa mergi la aceeași facultate cu ea, ai eu îmi făceam speranțe ca o sa accepți sa vii cu mine la facultate, dar se pare ca ai distrus totul și mai distrus și pe mine. Mai bine plec, văd ca aveți treaba, și sa știi Flavius, ma despart de tine.
Fla: A fost nevoie sa spui asta.
Eu: Da, nu vreau sa zică lumea ca tu te-ai despărțit de mine. Ok, mai vorbim, o sa plec acum.
Fla: Melisa, sigur ești bine, dacă vrei te pot duce acasa.
Eu: Nu, știi, oricum Flacăra dintre noi s-a terminat acum câteva zile, nu este mare lucru.spun și plec
Merg agale prin parc și am gândesc la cât de proasta am fost ca ma crezut ca ma va iubii tot timpul, ma gândeam deja cum o sa fie căsătoria noastră, bineinteles după ce terminam facultatea, acum sunt câteva zile și se termina scoala, începe facultatea, din nou singura, Soni a zis ca vrea sa plece cu Eric la facultate, se pare ca au ajuns împreuna, Flavius o sa plece, se pare ca o sa rămân doar eu Cherl. După câteva ore decid sa merg acasa, și sa ma culc.
CITEȘTI
O iubire cu probleme
Teen FictionEa: Fata noua, care vrea sa cunoască orașul, așa ca pleacă Împreuna cu verișorii ei vitregi la concertul LUI. El: Cântăreț celebru, mereu in centrul atenției, plin de bani și de..... fete. Ea+El+o ciocnire accidentală=❤️??? Afa...