Eu: Hmm, buna.da, buna, am început bine
X: Buna, frumoaso, ce caută o fata așa frumoasa singura intr-un restaurant.
Eu: După cum vezi, nu sunt singura
X: Dar cu cine,spune el pe un ton răutăcios
Fla: Cu mine, prieteni ea este iubita mea Melisa.cât îmi place când îmi spune iubita, parca visez. Melisa ei sunt foști mei colegi, iar bufonul de aici este Wiliam,spune făcând referire la băiatul care tocmai se dăduse la mine
Wi:Buna, și îmi pare rau, nu știam ca ești iubita...
Eu: Nu contează, incantata,spun eu tăindu-i macaroana. Flavi, eu zic sa mergem la masa noastră.bineinteles ca i-am spus intenționat Flavi, pot și eu sa ma joc puțin cu el.
X: Hei, doar eu ii spun așa.imediat cum ma auzit vocea aceea îmi venea sa îmi astup urechile, ce fata are vocea atât de pițigăiată.
Eu: Și presupun ca tu ai fost iubita lui Flavius, dar după cum vezi acum este iubitul meu și pot sa ii spun cum vreau.
Fla: OK, și eu zic sa mergem la masa. Ne mai vedem, poate ieșim la o cafea.
Toti: Pa.slava domnului, s-a decis și el insfarsit sa mergem, doar i-am spus sa nu ma lase și gura și asta a și făcut, doar nu era sa îl las fără o discuție aprinsa.
Fla: Ce a fost asta,,,este iubitul meu și ii spun cum vreau", erai cumva geloasa
Eu: Nu, doar am vrut sa creez o converstie stânjenitoare pentru tine.in acel moment ma primit și răspunsul lui, o ,,minunata" și stânjenitoare palma peste fund, dar norocul meu era ca aveam fusta cu mult tiul.
Fla: Da, poți sa razi, nu te-am atins aproape deloc, din cauza fustei tale.
Eu: ooo, nu te mai vaită atât.
Eli: Ce fac porumbeii
Fla: Foarte amuzant, surioara
Eu: Flavi, nu mai fii așa bosumflat,îl puteam vedea cum începea sa se înroșească la fata, și toți au observat așa ca bineînțeles ca au început sa chicoteasca.
După o seara amuzanta, și chiar aveam nevoie toți de așa ceva, am decis sa mergem acasa, mâine fiind luni, și cum am spus o sa ma duc la secretariatul școlii și sa depun niște acte pentru înscrierea la scoala, am vorbit deja cu fetele, și au acceptat repede, dar pe băieți nu i-am intrebat, pentru ca nu o sa vrea Flavius, nu ca nu ar vrea Dom, o sa ii spus după ce ne-am înscris. După alte douăzeci de minute plictisitoare, in care niciunul dintre noi nu a spus nimic am ajuns insfarsit acasa, când am vrut sa intru in camera, Sioni, m-a oprit.
Eu: Ce, nu ma lași nici sa intru in camera.
Soni: Știi Meli, sper ca nu te superi, dar o sa dorm cu Eric.
Eu: Și eu unde o sa dorm, deci tu i-ți faci iubit, iar eu sa dorm pe canapea.
Soni: Ai și tu un iubit, iubitul tău are camera, dormi cu el. Te rog, fa-mi favorul asta.
Eu: Și Adi
Soni: Ea doarme cu Alex, nu a deranjat-o chiar deloc.
Eu: Ok, ce nu fac eu pemtru prietenele mele.
Soni: Mersii, Mersii, spune și ma i-a intr-o îmbrățișare.
Acum este acum, ma aflu de cinci minute in fata ușii lui Flavius și nu știu cum sa ii spun ca vreau sa dorm la el in camera, el o sa se gândească la prostii, dar întîmplă ce eram pierdută in gândurile mele, usa s-a deschis, iar in fata mea a apărut un Flavius somnoros in pantaloni scurți fără tricou.
Fla: Melisa??Ce cauți in fata ușii mele, și de ce nu dormi la ora asta.
Eu: Nu știu cum sa îți spun, dar....mmm, hhh
Fla: Cuvinte Meli, cuvinte
Eu: Nu am unde sa dorm, pentru ca Soni vrea sa doarma cu Eric in camera și pe mine ma lăsat sa dorm une vreau, așa ca am avut de ales între tine și canapea.
Fla: Și dece stăteai la usa, puteai sa intri, doar știi sa apeși pe o clanța.
Eu: Da, dar nu puteam sa vin și îți spun ca vreau sa dorm cu tine, ar suna ciudat și tu te-ai fi gândit la prostii
Fla: Acum nu mai este ciudat sa dormi cu mine in camera doar ești iubita mea, prostuțo. Haide intra, eu ma duc sa beau apa, iar tu ma aștepți cuminte pe pat
Eu: Nu sunt copil, știu ce trebuie sa fac.
Fla: Atunci intra odată in camera asta afurisita femeie, și nu mai milogii pe la uși
Imediat cum am auzit am zbughit-o in camera, m-am schimbat in pijamale și l-am așteptat cumințică pe Flavius in pat.
Eu: Slava cerului, credeam ca te-ai culcat pe canapea
Fla: Și sa pierd ocazia sa dorm cu tine, in niciun caz.nu a mai spus nimic și s-a asezat și el in pat lângă mine.
Eu: Noapte buna Flavi
Fla: Noapte buna iubito.imediat cum a spus am și adormit.Scuze Pt capitolul scurt
CITEȘTI
O iubire cu probleme
Teen FictionEa: Fata noua, care vrea sa cunoască orașul, așa ca pleacă Împreuna cu verișorii ei vitregi la concertul LUI. El: Cântăreț celebru, mereu in centrul atenției, plin de bani și de..... fete. Ea+El+o ciocnire accidentală=❤️??? Afa...