Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba!!
İlkk bölümü yayımlamanın heyecanıyla kendimi tanıtmayı unuttum sanırım😊. İlk olarak size yazı yazmada ne bulduğumla başlıycam. Yazmak benim için bi yaşam tarzı gibi bir şey aslında. Kalemi elime alıp kağıda dökerken düşüncelerimi rahatlıyorum ve iyi kötü neyim varsa parşömen parçasıyla buluşuyor. Düşüncelerimi kimseye anlatamadığımda kağıtlarla kalemler bana dil oluyor. Onlar anlatıyor derdimi sevincimi hüznümü aşkımı..
Binevi tercüman oluyorlar duygularıma. Kısacası ben yazmakla kendimi buluyorum.Kendimi tanıtmam gerekirse
Ben ege. Bir çoğunuz tarafından erkek sanılsamda hayır ben kızım. Ve böyle düşünmenize de kızmıyorum. Çünkü ben olsam aynı şeyi düşünürdüm. 14 yaşındayım 8. Sınıf öğrencisiyim ve Ankara da yaşıyorum. Fenerbahçeliyim ve balık burcuyum. Takımlarla ve burçlarla yakından ilgilenirim. En sevdiğim yemek et olan ve sebze olmayan her şey. En sevdiğim renk mavi kırmızı ve siyah. Hayalim psikiyatrist olmak ve yanında kitap yazmak. Bu küçüklüğümden beri en çok istediğim şey diyebilirim. Yaşamak istediğim ülke tereddütsüz italya. (Kendi ülkemden sonra tabi ki)
Spora ve sanata karşı büyük bi ilgim var. Sporda basketbol ve dövüş sanatları ilgimi çekerken sanatta resime karşı becerim var.Kendini beğenmiş insanlardan ve çevreye karşı yalakalık yapanlardan nefret ederim. Dürüst ve netimdir. Sevmediklerimi ölene dek sevmem. Kinciyimdir ama yapılan iyilikleri de karşılıksız burakmam. Herkesin ayrı ayrı yeri vardır bende. Kardeşim dediysem bi kere bana karşı yaptığı kötülüğe rağmen başı dertteyse eğer koşa koşa yardıma giderim. Dostumun ağladığını görünce kime dalıyoz kanka denenlerdenim.
Arkadaşlarımın sıkıntılarını dinlemeyi onlara çözümler bulmayı ve yardım etmeyi severim.
Dış görünüşümde saçlarım yüzüm ve kilom benim için önemlidir.
Masallardan nefret ederim. Çünkü sürekli kadınların yaşamak için erkeklere ihtiyaçları varmış gibi anlatılır.
Bunun dışında pekte bir şey yok. Kısaca ben buyum ve bu olarak devam etmek istiyorum.
İlk bölümümü okuyan ve yorum yapan, ve okuyacak olanları şimdiden çok seviyorum. Yazmakla kendimi bulmuştum. Şimdi ise geliştirmek için desteklerinizi bulmak istiyorum. Seviliyorsunuz canlarr..💚💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR
Teen FictionBen onun sesine aşık olmuştum.. Her duyduğumda panik atak geçirmemek için kendimi zor tuttuğum o sese.. Peki ya o? Neden hayat her şeyim güzel giderken bozmak zorunda? Üzülmemi mi istiyor? Yoksa gözlerimi açmamı mı? O zaman ben çoktan varım. O sonba...