Dün danışmanın orasında gördüğüm şeyler beni çok şaşırtmıştı daha doğrusu kişiler karşımda ailem ve kuzenlerim duruyordu çok şaşırmıştım bir yandan heyecan bile basmıştı hemen kendimi silkeleyerek ailemin yanına gitmiştim hemen annemin elini öperek "Hoşgeldin annem" dedim hemen babamla göz göze geldik ve hemen elini öptüm "Hoşgeldin babam" diyerek kuzenlerimin yanına yöneldim "Napıyorsunuz kuziler" dedim onlarda bana alaycı bir tavırla "İyiyiz doktorum" cevabını verdi bende onlara "Ya yapmayın oğlum şöyle şeyler" cevabını verdim. Hemen ailem ve 2 kuzenimi kafeteryaya götürdüm birer çay ısmarladım ve sohbet etmeye başladık ve orada hiç beklemediğim bir şey başıma geldi çok acil olarak beni kırmızı alana bekliyırlardı ve bu kırmızı alan ne diye sordu kuzenlerim bende onlara çok acil hastalar dedim ve hemen koşarak babamgille vedalaşmadan acile indim. Bu benim ilk hastamdı ve kendime sonsuz güveniyordum kendime o an söz vermiştim hiç yanlış yapmayacağıma dahil... Hastayı gördüm hemen hemşireden bilgiler istedim hasta ile ilgili hemşire bana şöyle bir cevap verdi "Hocam hastamız 82 yaşında kalp krizi şüpesi var tansiyon 16/12 oksijen satürasyonu ise %78"dedi oksijen satürasyonunu ve tansiyonu duyunca çok şaşırmıştım bunlar alışıla geldik bir rakamlar değil idi hemen hastayı monitöre bağladık ve kalp atışlarını gördüm çok hızlı bir kalp atışına sahipti. Hemşireye hastayı ekg ye sokmasını istedim ve aciliyetin olduğunu söyledim. Hastanın ekg sonuçları kötü çıkmıştı ve biz bu arada hastanın kan değerini ve tansiyon değerini düzenlemek için serum takmıştık serum birazda olsa işe yaramıştı hastayı hemen yoğum bakıma ve müşade altına sokulmasını istedim ve ne zaman akşam olduğunu anlamadan iş çıkış saati gelmişti bir anda annemgil aklıma geldi ve hemen telefonuma sarılıp kuzenimi aradım kuzenimin telefonu kapalıydı ve benim telefonum sesizde olduğu için diğer kuzenim mesaj attığını duymamışım. Mesajda ise anemgille kuzenlerim uçakla memlekete döndükleri ve merak etmeyeceğini uçaktan indiklerinde annemin beni arayacağını yazıyordu çok üzülmüştüm çünkü bir hoşcakalın diyemeden gitmişlerdi o günü bitirip eve gelmiştim sonunda hemen üstümü çıkarıp pijamalarımı giyip yatmıştım.
3. Günün gelmesini istiyorsanız yorumlarda belirtirseniz sevinirim...