5. Gün

153 10 1
                                    

Dünkü olayı hala çözememiştim melisi aradığımda ise hep meşgule atıyordu onca mesajıma sadece görüldü atıp geçiyordu... Kahvaltımı yaptım ve şu yorucu İstanbul trafiğine çıktım aklım hala melisteydi ve ilerki zamanda ne olacağını bilmiyordum acaba o kimliği belirsiz yaşlı teyze melisin akrabasımıydı aklımda çok ama çok deli sorular vardı neyseki kazasız belasız sonunda hastaneye gelebilmiştim gözüm melisi arıyordu hemen danışmaya "Melis hanım geldimi?" diye bi soru sordum onlarda bana "Geldi yoğum bakımın orada" diye bir cevap yapıştırdılar. Ne tesadüf ama o yaşlı teyze hala yoğum bakımdaydı hemen üstümü değiştirip yoğum bakımın yolunu tuttum o sırada hastane polisi o yaşlı teyzenin kimliğini bulmuşlardı çok mereklıydım iyice durumlar işkilleniyordu en son 2 gün önce evinden çıkarken görülmüş bidahada görülmemiş bu yakınlarda oturuyormuş. Bunları öğrendiğim iyi olmuştu hemen polise teşekkür ederek yoğum bakımın yolunu tutmuştum yoğum bakımın önüne geldiğimde melisi gördüm hemen yanına giderek selam verdim öylece yaşlı teyzeye bakıyordu. Hemen bir meraba dedim ve fazlada darlamaksızın" Dün niye telefonlarıma cevap vermedin melis" dedim Melis hiç beklemediğim bir hareket yaptı ve gözlerimin içine bakarak bana sarıldı ve ekim ayağıma dolaşmıştı resmen bende ona sarılmıştım kalbim ise daha önce hiç böyle atmamıştı. Bir an kendimi yokladım ve bana ne oluyor diye kendime bir soru yapıştırdım hemen melise dönerek "Bu kadın senin neyin oluyor acaba?" diye sordum ve bana direk "Süt annem" dedi bir an irkildim aklımda daha ne sorular vardı ama bu sorunun cevabı bile artık diğer soruları cevablamıştı.
Hemen melisin gözlerinin içine bakarak "Bi kahve içelim mi?" dedim oda bana "Olur hemide çok iyi olur" dedi. Asansöre bindik ve ansızın bir sessizlik oldu melisin yüzene baktım ve hala bir şey düşünüyordu asansörden inerken yine şu gıcık gittiğim hastane polisi karşıma çıktı ve melise öyle bir bakış atmıştı ki onu orda dövesim gelmişti... Karşılıklı kahvelerimizi yudumlarken bir anda hastane müdürü bize doğru geliyordu melise bir göz kırptım ve hemen bir toparlandık. Hastane müdürü yanımıza gelmişti o adını daha öğrenemediğim yaşlı teyzeyi sormuştu hemen melisin yüzüne baktım ve melisin yüzünde bir buruşukluk olmuştu ben melise fırsat vermeden "Hocam hastane polisi biraz daha araştıracakmış" dedim oda "Tamam ama biraz daha bilgilerini öğrenince Ümit ve Melis siz yanıma gelin ona göre işlemlerini başlatalım" dedi bende "Tamam hocam" dedim ve hastanede biraz daha oyalandıktan sonra melis ile beraber hastaneden çıkmıştık. İlk önce melisi kendi evine koyduktan sonra bende kendi evime geçmiştim ve biraz televizyon izledikten sonra yatağıma geçtim ve hemen uyumuştum...

Arkadaşlar yazılı haftasına denk gelince o yüzden paylaşamadım kusura bakmayın ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TAKİPTE KALIN... 

Doktorlukta 1 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin