Dün melis ile tanışmıştım tanıştıktan sonra biraz sohbet etme fırsatımız olmuştu benle aynı yaştaydı çok güzel bir kızdı açıkcası kızın yüzüne bakmamak elde değil idi şunu söylemek gerekirse içimde biraz kıpırdalanma olmuştu ben bunları düşünürken işe gitme vakti gelmişti şu lanet olası istanbul trafiği beni benden alıyordu bu şehirde araba sürmek çok zordu neyseki hastane otoparkına gelmiştim tam arabadan inerken arkamdan bir ses "Merhaba hocam" demişti hemen arkama döndüm ve melise baktım "Sanada merhaba melis hanım" dedim ama ikimizinde utandığı her halimizden belli idi. Neyseki hastane otoparkından çıkıp danışmaya gittim adımı sormuştu çünkü danışmada yeni erkek gelmişti ben adımı güzel bir ses tonuyla "Ümit" olarak söyledim nasıl yardımcı olacağını sordu ben direkt hastane polisi "Cenk" bey nerede diye sormuştum bana eliyle kantini göstermişti teşekkür edip kantine doğru yönelmiştim kantine vardığımda cenk melis ile sohbet ediyordu bu iş birazda olsa canımı sıkmıştı neden böyle hissettiğimi anlamamıştım neyseki bu durumdan çok çabuk kurtulmuştum hemen cenk ve melisin yanlarına gittim melis beni hemen fark etmişti "Meraba hocam" dedi bende ona meraba demiştim hemen cenke dönüp o yaşlı teyzenin yakınlarına ulaşabildin mi diye bir soru sordum oda bana dönerek şöförle konuştum ama dediği yere gittik bir şey çıkmadı zaten o mahalleden bile değilmiş dedi. Melis bana dönerek "Sorun ne hocam" dedi bende ona dönerek "Benim bir tane hastam var ve hastanın yakınlarına ulaşamıyoruz" dedim melis naif bir ses tonuyla bana "İzin verirseniz hastaya de ben bakmak istiyorum" dedi. Ama o sırada melis ile beni acile çağırıyorlardı hemen cenke görüşürüz bile demeden hemen acile yöneldik acile vardığımda ise bir genç sedyenin üstünde oturuyordu hemşireye sorduğumda ise o genci bana göstermişti hemen hızlı adımlarla yanına vararak adını sordum ve bana dönerek "Alp cevabını verdi şikayetin ne diye sordum bana "2 gündür kalbim ağrıyor" cevabını verdi ben melisi kontrol etmek amacıyla "Melis ne yapabiliriz" diye hemen bir soru yapıştırdım oda bana "İlk önce kalbinden ultrason çekelim" dedi bende gülümseme ile onayladım hemen alpi sedyeye yatırdık ve ultrason yolunu tuttuk bizim hastanemiz özel bir hastane olduğu ve İstanbul'da çok kalabalık bir şehir olduğu için hastanemiz olağan dışı bir kalabalık söz konusuydu ama bizimki acil bir hasta olduğu için sırada bekleyenlerin önüne geçerek hemen Alp'i hızlı bir şekilde ultrasona sokuverdik hemen ben Alp'in göğsünü açtım ve hemen jeli sürdüm ve kalbin durumuna bakıyordum gördüğüme göre kalp damarlarından bir tanesi tıkanıktı Alp'in göğsünü sildim ve kaç yaşında olduğunu sordum oda bana 21 yaşında olduğunu söyledi bu yaşa göre erken bir kalp tıkanıklığıydı Alp'i hemen odama götürdüm. Alp ile konuşmaya başlamıştım Alp'e anjiyo yapmam gerekiyordu korkulacak bir şey olmadığını söyledim o sırada ise melis kapıyı çalıp gelmişti hemen yanımdaki sandalyeye oturmuştu. Alp'e gün vermiştim o gün gelince sana anjiyo yapıcağımı söyledim...
Melis ile yaşlı teyzenin yanına geldik ve melis beklenmedik bir hareket yapmıştı ne olduysa camın yanına gelerek ağlamaya başlamıştı ve neden ağladığını sormaya kalmadan hemen oradan uzaklaştı.BÖLÜM SONU .