Not : Karakterlerimiz zengin.
Medya : SelinaSelina'dan
Sabah kendi isteğimle erkenden kalktım.Evet doğru okudunuz.Ben o sizin bildiğiniz başkarakterlerden değilim.Aslında ben başkarakterde değilim.Herneyse.Ben her sabah erken kalkan ve okula gitmeden önce koşuya çıkan sıradan bir kızım.2. Dönemin başında okulumu değiştirmek zorunda kaldım.Niye mi ? Çünkü ailem öyle istedi.Neymiş efendim bu okul daha iyiymiş.Hee bok iyi.Töbe töbe sabah sabah terbiyemi bozmıyım.Eski okulum Merhaba Koleji'ydi.Sakın sizde o saçma şakayı yapmayın.Okulumun adını söyleyince herkes selam diyip kahkahalara boğuluyor.Neyse yeni okulumun adı ise Işık Koleji.Bla bla bla..Odamdaki banyoma gidip soğuk suyla duş aldım.Bu kendime gelmemi sağlıyordu.Daha sonra sarı şortumu ve ona uygun T-shirt ümü giyip telefonumu ve kulaklığımı cebime sıkıştırdım.Saçlarımı yandan gevşek bir örgü yaptım ve converselerimi giyip evden çıktım.Annemlere haber vermeme gerek yoktu çünkü artık alıştılar.Sonuçta sürekli yaptığım birşey.Kulaklığımı takıp müziğimi açtım ve yavaş tempoda koşmaya başladım.Saat daha 7.30 du.8 e kadar koşucak daha sonra da eve gidicektim.8.30 a kadarda hazırlanıp evden çıkıcaktım ve 9 da başlayan okuluma (!) gidicektim.Biraz sonra mesaj geldi.Baktığımda canım en iyi arkadaşım Melis'ten gelmişti.
'Heyy Sel nasılsın ?'
'İyiyim Melis koşuyorum.Sen ? :)))'
'Bende yeni uyandım mavişim.Bugün biricik kankamla ilk ayrı okul günümüz diye mesaj attım.'
'Ahh şunu hatırlatma :'( '
' :(( '
'Neyse ben seni akşam ararım canimmm.'
'Tamam Sel byeee.'
'Bb'
Saate baktığımda 7.50 idi.20 dakika hemen geçmişti.Neyse bende eve doğru yol aldım.
Eve geldiğimde hizmetçimiz Nalan Teyze kahvaltıyı hazırlıyordu.Ona selam verdikten sonra odama çıkıp yüzümü yıkadım.Ve kot şortumla ona uygun T-shirt ümü hemen üstüme geçirdim.Saçlarımı açıp düzleştirdim ve öyle bıraktım.Sırt çantamıda alıp aşağı indiğimde herkes sofradaydı.Annem ve babamı yanağından öptüm ve bende kahvaltımı yapmaya başladım.
.................
Şöföre teşekkür edip arabadan indim.Okulun kapısından içeri girdiğimde bütün gözler biranda bana döndü.Töbe töbe yüzümde bişey mi var arkidişlar ? Bu bakışlardan rahatsız olup başımı önüme eğdim ve hızlı adımlarla okul binasının içine girdim.Okul gerçektende harikaydı.Ama baya büyüktü.Ya Allah aşkına bu müdürün odası nerde ? Önüme ilk gelen kişiye sorucam.Tadaaa.Bilin bakalım önüme ilk kim çıktı ? Siz şimdi tanıdık biri ya da taş bir çocuk falan bekliyorsunuz dimi.Ama nerde bende o şans ? Önüme ağzındaki sakızı yaya yaya çiğneyen (o nasıl oluyor yaa :D) çok sürtük görünümlü bir kız çıktı.Ayy yine ağzımı bozdum.Herneyse boşverin yaa ben bu kızla muhattap olmam.Bulurum kendim müdürün odasını.Bir üst kata çıktığımda kocaman MÜDÜR yazısını görünce yüzümde istemsiz bir sırıtış belirdi.Bu benim zafer gülümsememdi.Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde ortalama 30 yaşlarında bir adam gördüm.
Ben : Merhaba hocam.Ben Selina Yılmaz.Yeni kayıt olmuştum.
Müdür : Evet Selina öncelikle okulumuza hoşgeldin.Daha önceki okulunda voleybol takımının başkanıymışsın.Biz okullar arası yarışmalarda hep birinciyizdir fakat sadece 2 yarışda birinci olamadık.Voleybol ve şarkı.Bu 2 yarışmayıda senin sayende eski okulun kazanmıştı.Ama bu sene biz kazanacağız.Sesin de gayet güzelmiş.Derslerin de öyle.Seni gerçektende tebrik ediyorum.Başarılarını yeni okulunda dahada arttırıcağını düşünüyorum.
Ben : Teşekkür ederim hocam.Bende öyle umuyorum.
Müdür : Sınıfın 12-E .Ders başladı.Hadi gel seni sınıfına götüreyim.
Ben : Tamam hocam.
Müdürle birlikte sınıfıma (!) gittik.
Müdür : Arkadaşlar bu Selina.Okulumuza yeni geldi.Eskiden Merhaba Koleji'nde okuyordu.Hani sadece yenildiğimiz voleybol ve şarkı yarışması varya işte o yarışmalarda bizi yenen kız.Eski okulunda voleybol takımının kaptanıydı.Ve şarkı söylüyordu.Burda da devam edicek.Selina'ya okulu kim gezdirmek ister ?
Birden bütün erkeklerin eli havaya kalktı ama bir erkek hariç.Kızlardan da bazıları elini kaldırmıştı.Müdür sınıfa bir göz gezdirdi ve elini kaldırmayan çocuğa bakıp konuşmaya başladı.
Müdür : Berk Selina'ya okulu senin gezdirmeni istiyorum.
Berk : Ama ben istemiyorum.
Müdür : Sen benimle nasıl böyle konuşursun ?! İtiraz istemiyorum.Sen gezdiriceksin.Konu kapandı.
Müdür hocaya dönüp "iyi dersler" dedi ve gitti.
Hoca : Merhaba canım.Ben Ayça.Kimya öğretmeninim.Boş bulduğun bir yere geç.
Ben : Tamam hocam.
Birtek adını yeni öğrendiğim (Berk) çocuğun önündeki sıra boştu.Oraya geçtim.Yanımda da ultra yakışıklı !! bir çocuk oturuyordu.Ayy ne diyorum ben yaa ! Çocuk bana bakıp gülümsedi.Bende ayıp olmasın diye tebessüm ettim.Biraz sonra elime bir kağıt tutuşturuldu.Kağıtta 'Ben Deniz.Okulumuza ve sırama hoşgeldin :) ' yazıyordu.Ben de cevap olarak ' Hoşbuldum :) ' yazdım.O sırada zil çaldı.Sıradan kalkıp Berk'in yanına gittim.
Berk : Ne var ?
Ben : E bana okulu gezdiriceksin ya.
Berk : Ben öyle birşey söylemedim.
Ben : Ama müdür söyledi.
Berk : O zaman müdür gezdirsin banane.
Ben : Ya ne saçmalıyosun ?!
Berk : Seninle uğraşamam bücür ! Git başımdan !
Berk : Bücür mü ?!
Berk : Beğenemedin mi ?
Ben : Beğenemedim !
Biz tam kavga ederken yanımıza 3 tane double yakışıklı çocuk geldi ve Berk'ide alıp sınıftan çıktılar.Ben ise arkalarından bakakalmıştım.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın.Sizi seviyorum.
Sevgilerle Çatlak Yazarınız.. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kötü Çocuğum
Ficção AdolescenteBir tarafta masum,saf ve bir o kadarda güzel bir kız. Diğer tarafta kötü,serseri ve bir o kadarda yakışıklı bir çocuk. Gerçektende zıt kutuplar birbirini çeker mi ? Onların aşkı bir mucize...