~3~

4.5K 269 13
                                    

Selina'dan :

Tenefüs zili çaldığında sınıfa gittim.Berk sınıfta yoktu.Hemen çantamı aldım ve okulun bahçesine çıktım.Berkler sağdaki çardaktaydı.Sol çardağa gittim.
Ben : Ben biraz rahatsızm eve gidip dinlenicem haberiniz olsun.
Ömer : Seni eve bırakmamızı ister misin ?
Ben : Gerek yok teşekkür ederim.Şöförü çağırdım.
Batu : Tamam o zaman.Geçmiş olsun.
Ben : Teşekkürler.
Onların yanından ayrılıp kapıya doğru yürüdüm.Tabii bunun için sağ çardağın önünden geçmem gerekiyordu.Başımı öne eğerek geçtim çünkü Berk'le göz göze gelmek istemiyordum.Kapıya ulaştığımda şöför arabanın arka kapısını binmem için açtı.Teşekkür edip bindim.
Yaklaşık yirmi dakika sonra evdeydim.Annemler işte olduğu için rahattım.Odama gittim.Yatağa uzanıp telefonumu elime aldım.HÖNK ! Neyyyy ??!! 22 CEVAPSIZ ARAMA MI ??? 17 DE MESAJ DERKEĞĞĞN ?? Aamaların 10 tanesi Emir'den,kalan 12 arama da diğer arkadaşlarımdandı.(Arkadaşlar eski okulda Selina'ların bir grubu vardı.Grupta Selina,Melis,Emir,Kıvanç,Irmak ve Demir vardı.Diğer arkadaşlarım dediği onlar.)Mesajlarda
Neyin var ?
Hasta mısın ?
Bana neden söylemedin ?
şeklindeydi.
Heyy.Bir dakika ya.Bunların nerden haberi oldu ?? Ahh tabikide Batu'lar söylemiştir :/
Whatsapp'a girip bizim grubumuza mesaj yazdım.Şimdi hepsine teker teker anlatamam.

'Biraz karnım ağrıyordu , dinlenmek için eve geldim.Endişelenmeyin şimdi iyiyim.Aramalarınızı ve mesajlarınızı yeni gördüm.' yazıp yolladım.

Aslında yalan söylemek istemiyordum ama mecbur kalmıştım.Doğruyu söyleyemezdim.Daha sonra Facebook'a girdim.Yeni sınıfımdakilere arkadaşlık isteği gönderdim.Berk hariç ! Kendini bir halt sanan egoist pislik herif ! Hayvan ! Herneyse.. Ama Berk'in profili gizliydi.Fotoğraflarına bakmak istiyordum buyüzdende mecbur arkadaşlık isteği gönderdim.Daha sonra Ipad'ımdan Wattpad'e girdim ve yeni başladığım 'Herşeyim Olur Musun ?' adlı kitabın 7. bölümünü okudum.
Uyandığımda odamdaydım ve etraf karanlıktı.Kucağımda bir ağırlık hissettim ve baktığımda bunun Ipad'im olduğunu gördüm.En son Wattpad okuyodum.Sanırım uyuya kalmışım.Telefonumdan saate baktığımda 7 ydi.Annemlerin gelmesine daha 2 saat vardı.2 saat evde sıkılıcağımı düşünüp bizim gruba Whatsapp'dan mesaj yazdım.

Ben : Evde canım very very sıkıldı.Battaniye Kafe'de buluşalım mııı ??
Melis : Bana uyar civcivim :*
Emir : Olurr.
Kıvanç : Ben gelirim.
Irmak : 10 dakikaya ordayımmm <3
Demir : Ben annemlerleyim şuan maalesef gelemem.
Ben : Tamam o zaman gelenlerle 10 - 15 dk sonra buluşalimm.

Altıma siyah kot pantalon üstümede ona uygun T-shirt giydim.Saçımı ev topuzu yaptım.Ceketimi ve çantamıda alıp evden çıktım.
10 dakika sonra kafeye geldiğimde Irmak,Kıvanç ve Emir oradaydı.Yanlarına gidip hepsine sarıldım.
Ben : Melis yok mu ?
Irmak : Gelir birazdan.
Kıvanç : Ee anlat bakalım.İlk günün nasıl geçti ?
Ben : Sıradan.dedim ama yalan söylediğimde gözlerimi kaçırırdım.Bu seferde öyle olunca bizimkiler yalan söylediğimi anladılar tabi.
Emir : Yalan söyleme Selina.
Ben : Yalan söylemiyorum.Normal bir okul günüydü işte.
Emir : Pekii hiç kötü çocuklardan biriyle konuştun mu ?
Ben (GöLerimi kaçırarak) : Hayır.
Emir (Sesini yükseltti) : Selina ! Yalan söylediğini anlayabiliyorum ! Onlarla nasıl konuşursun ?!
Ben : Bana bağırma.
Emir : Hemen anlatıyosun.Gün içinde ne olduysa hepsini !
O sırada Melis geldi ve masamıza oturdu.
Melis : Ee gençlik ne konuşuyorsunuz bakalım ?
Ben : Sorguya tutuluyorum.
Melis : Anlamadım ?
Emir : Hangisiyle konuştun Selina ?
Ben : Konuşmadım diyorum Emir ! Anlamıyor musun ?!
Emir : Peki öyle olsun !
Emir bunu söyliyip kafeden gitti.O sırada biraz ilerideki masada oturan Berk ile gözgöze geldik.O ne zamandan beri burdaydı ? Ve en önemlisi bizi duymuşmuydu ?

İnşallah bölümü beğenirsiniz.Hepinizi çok seviyorum.İthaf isteyen olursa söyleyebilir.Kendinize iyi bakın <3
Sevgilerimle Çatlak Yazarınız :*

Benim Kötü ÇocuğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin