Berk'den
Kerem,Ateş ve Cenk ile beraber Battaniye Kafe'ye geldik.Siz bu kafenin isminin bu kadar malca olduğuna bakmayın aslında çok güzel bir yerdir.
Kafenin içine girdiğimizde yeni gelen kızın..neydi lan adı ? Selena mı ? Serina mı ? He he Selina.Neyse işte onu ve yanında birkaç -tanımadığım- arkadaşını gördüm.Aldırmadan onların biraz ilerisindeki masaya oturdum.O beni görmemişti galiba.Buradan ne konuştukları gayet iyi duyuluyordu.
Kerem : Şurda oturan Selina değil mi ?
Ateş : Yeni gelen kız işte.Adı Selina mıymış ?
Kerem : Evet.
Cenk : Sen nerden biliyosun lan ?
Kerem : Yengen olur karşim.
Ben : Ne saçmalıyorsun ?
Kerem : Aşık oldum kıza.Ayrıca saç malanmaz taranır.
Ben : Lan o kız bizim düşman grubumuza katıldı.Hem sen nasıl kötü çocuksun ? Her gece başka kız istemiyor muydun sen ?
Kerem : O Selina'yı tanımadan önceydi.
Ben : Bence senin o kıza aşık falan olduğun yok.Onunlada sadece yatmak istiyorsun değil mi ?
Kerem : Belki..
Ona 'beni kandıramazsın' bakışımı attım.
Kerem : Uff tamam ya evet yatmak istiyorum.Diğerlerinden bir farkı yok.
Onlar başka bir konuya giriş yapıp konuşurken bende kulağımı Selina'ların masasına verdim...
Demek şu Emir denen çocuk Selina'nın bizle konuşmasını istemiyor ha ? Bizde çok meraklıyız zaten anasını satıyım !
En son Emir gittiğinde Selina ile göz göze geldik.Gözleri dolmuştu.Arkadaşlarına "sonra görüşürüz" dedi ve kalkıp gitti.O an içimden peşinden gitmek geldi ama tabiikide yapmadım ! Saçmalamayın ! Ben kötü çocuk Berk Aygün ASLA bir kıza değer vermez ! İç sesim 'Emin olma' dese de onu içimden bir yumruk atarak susturdum.O sırada Whatsapp'dan mesaj geldi.Esra atmış.
Esra : Nerdesiniz ya hepiniz birden ortalıktan kayboldunuz ?
Ben : Battaniye Kafe'deyiz.
Esra : Sedef de yanımda.
Ben : Tamam o zaman siz de buraya gelin.Burda biraz oturup sonra bizim bara gideriz.
Esra : Olur.
Selina'ların masasına baktığımda hepsinin gitmiş olduğunu gördüm.
Ben : Esralar gelicekmiş haberiniz olsun.Biraz oturup ordan da bizim bara gideriz.
Kerem - Ateş - Cenk : Tamam.Selina'dan
........................
Evet arkadaşlar öncelikle herkese MERHABA !! :))) Bölümün çok kısa olduğunun farkındayım ama hasta olduğum için hiç halim yok ve ilham gelmiyor :( Ayrıca ithaf isteyen olusa lütfen söylesin.
Sizi çok seven Çatlak Yazarınız :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kötü Çocuğum
Ficção AdolescenteBir tarafta masum,saf ve bir o kadarda güzel bir kız. Diğer tarafta kötü,serseri ve bir o kadarda yakışıklı bir çocuk. Gerçektende zıt kutuplar birbirini çeker mi ? Onların aşkı bir mucize...