×1×

681 112 8
                                    

Park Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park Jimin.

Ez a bizonyos név lebegett Taehyung szeme előtt ahogy a forgalmas utcán haladva embereket lökött félre útjából, csak azon járt az esze, hogy hogyan fogja kínozni a fiút. Lelki szemei előtt látta, ahogy a szőke  az életéért könyörög, miközben vér csordul ki ajkai közt, zúzódások lila és fekete foltjai jelennek meg a testének pontjain, szemeiből könnyek csordulnak ki. Csak a gondolat felpezsdítette a démon vérét és nevetve követte a fiút a tömegben.
Jimin gyorsan haladt lefele az utcán miközben füléhez szorította telefonját, táskájában kutatva. Néha hátrapillantva válla fölött, mintha attól félt volna, hogy követik. De az igazság az volt, hogy tényleg követték, mégpedig az egyedülállóan csodálatos Kim Taehyung. Mindenki így gondolt rá, persze voltak olyanok is akik ki nem állhatták, de az csak azért volt, mert elképesztően nézett ki. Lucifer jó munkát végzett rajta, mondhatjuk úgy is.
Mindeközben a szőke ifjú felgyorsította lépteit és befordult egy sarkon. Taehyung pedig követte őt, nem túl feltűnően. A kis utca melyre befordultak, egy bárhoz vezetett, melyet minden Alvilági vagy Mennybéli nagyon jól ismert.
Lucifer's Heart volt a neve a klubnak.
Az, hogy az áldozata erre a helyre tartott, már azt elárulta, hogy nem  Földre született gyermek volt, valami más. Valami, mesébe illő, melyekről csak anyáinktól hallottunk, öregapáink tündér mesékiből.
Taehyung belökte a fém ajtót vállával és körbenézett a helyiségben. A lágy, villódzó neonszíben pompázó fénycsövek szinte égették Taehyung érzékeny szemeit. Testek egymásba karolva, alkohol mámorában táncoltak.
Taehyung lassan a bár pulthoz sétált, majd leült a szélen lévő székbe.
Háttal fordulva a csábító italoknak, pásztázta a teret a szőke fiú után, amíg meg nem találta.
A törékenynek tűnő apró fiú a klubb igazgatójával beszélgetett, akit a környéken mindenki ismert.
Taehyung felállt helyéről és megközelítette a kettőt, mikor pedig Jimin elsétált lecsapott az alkalomra és megragadta a főnök karját.
"Várj egy percet Jung. Miért beszélgetsz Félvérekkel?"
Jung Hoseok, egy gazdag üzletember fiaként született, majd mikor felnőtté vált szó szerint eladta a lelkét az Ördögnek. Őszerinte megérte. Mindezek előtt csokoládébarna szemei és ugyanilyen színű haja volt. Bőrén a Nap egy enyhe csókot ejtett, így gyönyörű összhatást keltett. De miután Lucifer mindezeket elvette tőle, megjelenése rémisztően megváltozott. Haja holló fekete színű lett, szemei bíbor vörösek. Bőre a frissen hullott hóra hasonlított, enyhe fényt adott neki a fekete ing amit könyökéig feltűrve hordott mimdig.
"Mi közöd van hozzá Kim? Yoongi megint rám küldött téged, hogy mennyi a bevétel? Nem fogok segíteni, utoljára mondom el." Válaszolt Hoseok és kicsavarta karját a fiatalabb szorításából.
"Engem Park érdekel. Van némi dolgom vele. Ha érted mire gondolok." Mondta Taehyung egy gonosz mosoly kíséretében. "Esetleg, ha egy szobát tudnál nekünk, felszabadítani..."
Hoseok undorodva nézett rá.
"Szó sem lehet róla. Múltkor is egy hétig takaríttattam a szobát. Fehér szőnyegbe vér? Komolyan?"
Taehyung halkan nevetett majd vállon veregette a fekete hajút.
"Akkor adj egy sötétebbet, mert ma este bevadulok."
Hoseok sóhajtott, majd intett az egyik őrnek hogy adjon egy szobát Taehyungnak aki nevetve sétált el Jimin után és az este további részén gondolkozott.
Ó, hogy ő menniyre fogja élvezni majd ha a szőke egyén az életéért könyörög,

Inhuman |Vmin|Where stories live. Discover now