Ben Duru atak. 18 yaşındayım. Ünlü mafya babası Kenan Atak'ın kızıyım. Ne kadar da havalı :/ size biraz hayatımdan bahsedeyim. 13 yaşına kadar her şey çok güzeldi hayatımızda. annem bizi tam bir hanımefendi gibi yetiştirdi. 13 yaşına kadar diyorum çünkü ondan sonra annem annelik görevinden istifa etti. Abimin ölümünden sonra kendini toparlayamadı. abim benden 6 yaş büyüktü. Babam o zamanlar ne abimi nede bizi işlerine bulaştırmazdı hattâ o zamanlar babamın mafya olduğunu bile bilmiyodum. O ailesine çok düşkün bi babaydı ama yinede bilmediğimiz dövüş sporu yoktu. Ama bu abimi korumaya yetmedi 19 yaşında öldürdüler. O ölünce babam bildiği ne varsa banada öğretti. Ikizleri pek karıştırmadık bu işlere. Evet ikiz kardeşlerim var. Beste ve melis. Onlarla aramızda 1 yaş var. Demirel Koleji'nde okuyoruz. Babamdan öğrendiğime göre bu yıl babamın düşmanlarının birinin oğluda bizim okula gelecekmiş. Gelsinler bakalım gelecekleri varsa görecekleride var.
Okul günü
Sabah hafize sultanın sesiyle açtım gözlerimi.
" hadi küçük hanım kalk bakalım. Bugün okul var geç kalican"
Of laya of laya kalktım yataktan. Hemen kısa bi duş aldım. Duş alırken aklimdaki tek şey babamla dün gece ki konuşmamız dı. Uğur kılıç ın oğlu. Bu adamdan ölesiye nefret ediyorum oğlunun da onun gibi pisligin biri olduğuna eminim.
Neyse .
Okulumuzun çok şükür forması yok yani istediğimizi giyebiliyoruz. Üstüme Siyahlı pembeli bi şort onun üstüne göbeğimi açık bırakan sıfır kol badimi giydim son anda aklıma gelen siyah mini çantamı da aldım. Artık çıkabilirim. Ayakkabımida hemen giyip kahvaltıya indim. Kahvaltı masasında ikizlerden başkası yoktu. Annem abimin ölümünden sonra otellerimizle ilgilenmeye başladı kendini işlere adadı diyebilirim kahvaltı yapmadan gider. Babam çoğunlukla kahvaltı masasinda olur ama bugün işlerinin yoğunluğundan erken gitmiş olmalı. Anlaşılan kızları yeni çocukları anlatmak bana kaldı. Masaya oturup
" kızlar sizinle bi şey konuşmam lazim "
Benim sesimle ikiside bana döndü
" okula yeni çocuklar gelecek haberiniz varmi? "
Melis hemen lafa atladı
" yoooo. Kim geliyormuş yakışiklimiymiş bari"
dedi. Bu sözüme gözlerimi devirmeden edemedim.
" uğur kılıç ı tanıyorsunuz...."
beste sözümü kesip" o şerefsizin oğlu geliyo deme sakin " dedi.
" bi daha sözümü keserseniz....!!!"
Of sözümün kesilmesinden nefret ediyorum . Ikiside başlarını olumlu anlamda sallayinca devam ettim
" evet onun oğlu ve iki arkadaşı gelecekmiş. Ayağınızı denk alın onlarla konuşmayı bırak göz göze geldiğinizi bile görmicem"
Melis " ayaz niye bizim okula alınmalarına izin verdi ki "
Ayaz'in abisi bizim okulun sahibi. Yani ayaz da okulun sahibi sayılır.
" babam'a sormuş ayaz babamda bi sorun olmayacağını söylemiş "
Beste nin yüzü düştü
" yine ne oldu beste "
beste bana bakıp
" hayatımız babamın düşmanlarından kaçarak geçiyo "dedi beste babamın işlerini en çok karşı çıkanımız oydu.
Melis" kim demiş kaçıyoruz diye eğer onlardan kaçsaydık onlarla ayni okula gidecek olmazdık."
Diyip evden çıktı" melis haklı beste. Neyse hadi kalk okula gidelim bakalım yeniler gelmişmi"
ve nihayet evden çıktık Bestede arkamdan geliyodu. Melis kendi arabasına binmiş bizi bekliyodu. Bende hemen kendi arabama binip. Önden gitmeye başladım. Arkamdanda melis ve beste kendi arabalarıyla geliyolardı. Kısa süre sonra okulun otoparkın da olmuştuk. Arabaları park edip indik. Bizden biraz ileride ayaz ve demirin birileriyle tartıştıklarini gördüm kızlarda görmüş olmalı kimelis " ovv hangi cesur çocuk ayazın par yerine girmeye cesaret etmiş "
diyip gözlerini devirdi . Ayaz'ın bazı takıntılari var mesela arabasını hep aynı yere park eder eğer orda başka birinin arabasını görürse kimse tutamaz onu. Tek oda değil kantinde de hep aynı masaya oturur. Zaten etrafımda bi tane normal insan olsa şaşarım .Neyse daha fazla burda dikilmeyip onlara doğru ilerlemeye başladık. Ayaz'ın arabasi ve başka bi araba burun buruna ayni park yerine girmek için hamlede bulunmuşlar . Ayaz'ın yanına gidip kulağına yinemi dedim tabi sessiz bi şekilde. Kavga ettiği çocuklara dönüp baktım bu okuldaki herkes bu park yerinin ayazin olduğunu bildiği için kimse park etmez daha doğrusu edemez. Bu çocuklar yeni gelenler olmalı. Karşımda kide uğur kılıç ın oğlu cenk kılıç büyük ihtimalle
" bak yeni çocuk bu park yeri ayaza ait ( diyip parmağımla ayazi gösterdim ) buraya ondan başka kimse park etmez , edemez. Şimdi bu seferlik arabanı buraya park edebilirsin ama yarın veya baska bi gün yine buraya park etmeye çalışırsanız bu kadar anlayışlı olmam."
ayaza döndüm" arabalarınızı bizim arabaların yanına park edin BUGÜNLÜK."
ayaz itiraz edecek gibi oldu ama bakışlarimi görünce susup sinirle arabasına binip bizim arabaların yanına park etti demirde ayaz gibi arabasını park ettikten sonra hep beraber otoparktan çıkmak için yürüyoduk ki yeni çocuk konuştu
" sen kim oluyosunda bana ne yapacağımı söylüyosun " dedi.
Yavaş bi şekilde arkamı dönüp Yüzümdeki sinsi siritişla yeniden karşısına geçtim. Kulağına eğilip
" bana kim olduğumu mu soruyosun cenk kılıç ? Aaaa yoksa baban benden bahsetmedimi ? Kırıldım ama. ben DURU ATAK ... kim olduğumu şimdi öğrendin bundan sonra attığın adımada aldığın nefesede dikkat et "
Diyip otoparktan çıktım arkamdanda melis demir ayaz ve beste de çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ANASI
Teen FictionAlışılmışın dışında bi kız Duru... Annesinin yetiştirdiği tam bir hanımefendi... Babasının yetiştirdiği mafya kızı, asi, hırçın, cesur... Ikiz kardeşlerinin koruması ve biricik ablaları... Herkesi hayran bıraktıracak güzellikte bi kız.. CENK Babasın...