Şu başımın dibinde çalan şeyi biri durdursun. Off zorlada olsa gözlerimi açtım ve koca bi karanlıkla karşılaştım telefonumu elime aldım tahmin edin hangi gereksiz.
Demir.
bu saatte beni sebepsiz yere uyandırdıysan seni bulup gebertirim.
" bu saatte beni niye uyandırıyon lan"Demir " dur hemen kızma be kızım boş yere aramadım polise kimin ispitlediğini öğrendim"
Ovv bide o mesele var dı dimi. Yataktan hemen kalkıp
" korayla gelin beni alın adamları almaya gidelim"
Diyip kapattım. Hemen kısa bi duş alıp üstüme siyah bi rambo atlet siyah pantolon siyah deri çeketimi giydim. Ve yine siyah ayakkabılarımıda giyip odamdan çıkmamla babamı görmem bir oldu. Babam
" adamları alıp şiledeki depoya götürün ben gelmeden bi şey yapmayın" dedi . Kafamı sallayıp dışarı çıktım. Her şeyden nasıl haberi olabiliyo bu adamın. Neyse bunu daha sonra düşünücem. Demirler kapıda bekliyolardı. Arabaya biner binmez
"Kimmiş"
Dedim.
" valla duyduğumda inanamadım ama kesin bilgi"" bizden birimi yoksa" dedim. Babam yanında çalıştırdığı adamları tek tek kendi seçer ve bi çok sınavdan geçirir yanılması ve adamlarımızdan birinin ihanet etmesi imkansızı yakin. babam nasıl bi haine Güvenir anlamıyorum ama bunu öğrenince delireceğinden eminim.
" maalesef ali diye biri bizim mehmet abi önermiş kenan abide sınav yapmadan limana gidin malları taşımaya yardım edin demiş duyduğumda inanamadım ama kenan abiyi aradım doğru dedi"
Ovv babam hata yaptı yani bugünün tarihini not almak lazım. Alinin evinin önüne geldiğimizde kapıda polis vardı tabi onlarda biliyo bu işi yapanı sağ bırakmicağımızı. Onları ordan uzaklaştırmak gerekiyo. Koraya dönüp
" şuradaki arabalardan birini yak koray. polisleri peşine tak olabildiğince uzaklaştır. Aliyi aldıktan sonra yaktığın arabanın sahibine arabanın parasını veririz." Dedim
Koray tamam diyip arabadan indi. Bizde polislerin uzaklaşmasını bekledik. Kısa süre sonra polisler korayın peşine koşmaya başlamışlardı. Bizde hemen arabadan inip eve ilerledik. Demir kapıyı kırıp içeri girdi tabi bende arkasından ahmet yatak odasında yatakta horul horul uyuyodu ali diye düşündüğüm adam ise salonda koltukta sızıp kalmıştı. Demir ahmeti uyandırmaya gidince bende alinin yanına gittim. Masada duran suyu alıp yüzüne döktüm. Anında sıçrayarak uyandı. Gözleri beni bulunca ayağa kalkıp üzerime yürüdü. salak adam ya . Adama yumruk atmaya başladım. Yere düşünce demir gelip adamı arabaya götürdü. Bende arabaya atladım ve şileye doğru ilerlemeye başladık. Koraya adamları aldığımıza dair mesaj attım Bu adamlar bizi polise şikayet etmeye tek başlarına cesaret edemezler. Mutlaka bi adam olmalı arkalarında ama bizimle kim düşman olmak ister ki?Kılıç'lar olabilirmi acaba ?
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ANASI
Teen FictionAlışılmışın dışında bi kız Duru... Annesinin yetiştirdiği tam bir hanımefendi... Babasının yetiştirdiği mafya kızı, asi, hırçın, cesur... Ikiz kardeşlerinin koruması ve biricik ablaları... Herkesi hayran bıraktıracak güzellikte bi kız.. CENK Babasın...